Dat was dus een opmerking om sharice en jane over fleur te laten praten voor zijn secret mission.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jaaa maar hij wil graag presenteren
Of nomineren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:02 schreef OmaJacky het volgende:
Charice naar de DBK , zal wel de video boodschap krijgen van de veiling
Denk dat er toch een standbeeld van Jordy (met als inspiratie “Is het hier oorlog) en VIP-rondleidingen komen in Kampenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy vraagt zich af wat er hierna gebeurd. Hij was van plan weer gewoon te gaan werken maar voor hetzelfde komt er zoveel op je af qua aanbiedingen/verzoeken dat werken er niet meer inzit
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jane weet niet of ze de act van gister kunnen overtreffen.
Sharice: denk het wel. Wie niet waagt wie niet wint.
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.quote:
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.![]()
Jolien haar freeze moet nog komen benieuwd wie ze gaan sturen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaar
Erg jammer
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
Het beeld voor de rest van de dag en vanavond vroeg naar bed omdat ze moe zijn
[ afbeelding ]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromenquote:
Daar luister ik nooit naarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe worden
[..]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zeker. Jordy zou alleen de hoofdrol moeten krijgen
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Bij mijn weten is huub de enige die na een rls een goede baan heeft overgehouden in de televisiewereld.
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deedquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deed
Dat duurt toch nooit zo lang?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Zijn bezig met nomineren blijkbaar, dat zal hoogstwaarschijnlijk wel want uiterlijk morgen moet dat bekend worden.
Ik Jane ook nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik zet gelijk geluid af kan die stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik denk dan nog eerder iemand die met een bedrag vertrektquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zou toch niet exit Jane zijn om haar wond?
Ik denk geen nominatiesquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Als het nomineren is zal het zo wel klaar zijn die SL toch?
ben er klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |