helemaal gemist dus ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had zijn neus gestoten of Elsa er tegen aan gestoten ofzo
En toen kregen ze het daar over
Slaapkamerquote:
snel oefenen dan want je moet zo opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk. Ik zou overtuigend 'kouseband' kunnen schreeuwen?
Huh, wie weet wat niet? Jane bedoel je? Over haar vriend? Nee, maar ze heeft wel al wat signalen gekregen waar ze over in twijfel zit en wel mee zit logischerwijs.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ja ze weten niets toch dus ja
Misschien dat ze voor de uitslag daar moeten komenquote:
Ach ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien dat ze voor de uitslag daar moeten komen
Dan hebben ze allemaal een stoel
denk dat BB fout heb gemaakt 6 bewoners en vergeten dat er 2 bezig zijnquote:
Ze zeggen het nu ook gewoon tegen Janequote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh, wie weet wat niet? Jane bedoel je? Over haar vriend? Nee, maar ze heeft wel al wat signalen gekregen waar ze over in twijfel zit en wel mee zit logischerwijs.
Dus dan zou ik kiezen om iets wat van origine iets tussen haar en haar (ex)vriend was (dat ‘houding!’) zelf persoonlijk achterwege laten, gewoon puur tactisch empathisch gezien.
Dat weet ik. Maar goed, volgens mij wil of kan niemand snappen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen het nu ook gewoon tegen Jane
En Jane zegt het zelf ook
je maakt er zo'n punt van Jane zegt het zelf ook, en ze twijfelt erom zeg je maar zolang ze het zelf doet maakt het dan uit dat andere dit doen danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar goed, volgens mij wil of kan niemand snappen wat ik bedoelwordt nu ook weer een veel te groot ding.
Ik zit gewoon zo in elkaar, dat als ik weet dat iets van origine komt van waar iemand juist precies over in twijfel zit, dat ik het dan ff laat. Als ze dat hoort, ondanks dat het in het huis werd gebruikt, is het van origine iets van haar relatie en zal ze daar ff aan denken. Dat het daarna in het huis gebruikt werd doet daar niks aan af imo.
Het is verder ook geen groot oordeel ofzo. Ik merkte het gewoon ff op. Ik zou dat persoonlijk ff weg laten.
kijk hem morgen wel hahhaaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:57 schreef tassie127 het volgende:
Waarom steeds alles wanneer de uitzending bezig is
Ja balen he heb ze nu beide aanstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:57 schreef tassie127 het volgende:
Waarom steeds alles wanneer de uitzending bezig is
Ik maak er juist helemaal niet zo’n punt van haha. Jezus, dit gebeurt hier ELKE keer weerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je maakt er zo'n punt van Jane zegt het zelf ook, en ze twijfelt erom zeg je maar zolang ze het zelf doet maakt het dan uit dat andere dit doen dan
Ben erquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
die kunnen hun lach niet inhouden hahha
@:kissingbird
hoe krijg jij zosnel die filmpjes klaar?quote:
ja vind wel giller hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
Sorry maar kan er niet om lachen wat een chaos
Ik zei al bonte avond. Wel heel veel jordy gedaan. De bewoners vinden het wel heel leuk en dat is belangrijkstequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
Sorry maar kan er niet om lachen wat een chaos
Vreslijkquote:
ja kwam wel door hoor met die baardquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Pootje gaat nu niet goed dat is jammer. Niemand snapte het.
Ik vind dit wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:11 schreef kater1 het volgende:
Gewoon jammer dat het afgelopen is, We want more!!!!!!
Ja maar met repeteren was het duidelijk. Bijv: 3 onder broeken, 8 string! Enz.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kwam wel door hoor met die baard
Team poemaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:11 schreef Droopie het volgende:
1. Axel/ Pootje
2. Jolien/ Sharice
Benieuwd naar morgen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind dit wel grappig![]()
Chaotisch, wat improviseren , hou ik wel van
het lachen deden ze genoeg en zei genoegquote:
Geen idee maar het werktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
@:puzzie hoe krijg jij die filmpjes zo snel klaar, want voor gyazo klaar is bij mijn met uppen niet normaal
heb je gemist?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:11 schreef kater1 het volgende:
Gewoon jammer dat het afgelopen is, We want more!!!!!!
Als de uitvoering van B2 beter was geweest hadden ze grote kans gehad om te winnen, van de tekst was echt goud.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vond bb2 beter maar dit was leuk gedaan. Ben benieuwd naar morgen
Ja die is geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
had Pootje de terugkaatser gedaan heb ik dat nou gemist>?
ja heeft hij gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat was het hoogtepuntquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Klopt, de tekst was super gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de uitvoering van B2 beter was geweest hadden ze grote kans gehad om te winnen, van de tekst was echt goud.
kregen de pot mooi niet mee hoorquote:
Hoogtepuntquote:
Zelfs Mattie heeft me verrastquote:
Volgens mij hebben ze vooral veel lol met elkaar gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bij het oefenen heb je de stress niet of minder
Wat lief. Nee hoor, ben er gewoon, maar wel meer aan het werk aan mijn site. Moet toch langzaam afkicken want nog even en er is geen BB meer...Maar nu nog even genieten van Jordy en Jane aan de afwasquote:
Vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef Puzzie het volgende:
Jolien geeft 'feedback '![]()
Met een enigszins zuur koppie
Ja hij is sjaggie he al hele dagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
In de keuken staat een niet zo vrolijke af te wassen
Jordy is zurig om een andere redenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:24 schreef kater1 het volgende:
Raar dat de bewoners wat zurig zijn. Het was helemaal geen roast, wij weten wel ergere dingen die we gezien hebben...
ik zeg niet dat ze boos is of beledigd maar ze keek wel ff zurig , en dat magquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
Nee het gesprek net in de slaapkamer . Jane reageerde overigens ook wat lauwtjes toen BB vroeg hoe ze het vonden .quote:
Mssn omdat hij denkt dat de winnaar een vrijstelling krijgt en de verliezers een nominatie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is zurig om een andere reden
Omdat hij een beetje de controle kwijt is
nee bedoelde met meedoen met de act ben ik nou fout hhahhaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat lief. Nee hoor, ben er gewoon, maar wel meer aan het werk aan mijn site. Moet toch langzaam afkicken want nog even en er is geen BB meer...Maar nu nog even genieten van Jordy en Jane aan de afwas
Misschien beide wat bang niet te zullen winnenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het gesprek net in de slaapkamer . Jane reageerde overigens ook wat lauwtjes toen BB vroeg hoe ze het vonden .
toch heeft die zitten lachen als een gekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
Hij ziet de rest ‘bonden’quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mssn omdat hij denkt dat de winnaar een vrijstelling krijgt en de verliezers een nominatie?
Hoorde je me niet kousenband roepen dan???quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee bedoelde met meedoen met de act ben ik nou fout hhahha
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hoorde je me niet kousenband roepen dan???
weinig slaap hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy in complete depressie geloof ik vanwege vannacht.
Jolien en Sharice hebben het ook leuk gedaan , ik heb minder vertrouwen in de act van Jordy en Jane. Die gaan ook niet winnen. (mijn aanname, maar Pootje en Mattie hebben dit gewoon gedaan en ze hadden er ook plezier inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien beide wat bang niet te zullen winnen
Jordy being Jordy.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat Jordy het veelste serieus maakt voor morgen
Tot nu toe ligt hij alleen maar in bed te liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat Jordy het veelste serieus maakt voor morgen
Nou, Jolien en Sharice vond ik erg groep 8. En denk niet dat Jordy en Jane deze act van Pootje en Mattie gaan overtreffen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien en Sharice hebben het ook leuk gedaan , ik heb minder vertrouwen in de act van Jordy en Jane. Dien gaan ook niet winnen. (mijn aanname, maar Pootje en Mattie hebben dit gewoon gedaan en ze hadden er ook plezier in
Ja ho ho ik zeg niet dat het geweldig was, dat had ik ook niet echt verwacht met nummers van K3quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, Jolien en Sharice vond ik erg groep 8. En denk niet dat Jordy en Jane deze act van Pootje en Mattie gaan overtreffen.
Zijn huisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:37 schreef kater1 het volgende:
Nou, van mij mag hij in de grote slaapkamer.
alle overblijfselen van axel daar dus nogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
brandwond jane, is vaak wakker
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
alle overblijfselen van axel daar dus nog
Jankerd is hetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Pootje beaamde het van de stank droge lucht en gesnurk van jane.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier gewoon weer een Jordy zien, die graag bij z’n twee vriendjes wil zijn, waarschijnlijk bang is dat zij nu meer bonden met elkaar zonder hem, terwijl hij de controle over z’n kartelletje wil houden. En dus van alles verzint zodat ie z’n zin krijgt dat ie daar weer kan slapen.
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar past in het beeld hoe ie zich altijd gedraagt als het niet gaat zoals ie wil.
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef kater1 het volgende:
Axel en Jane vonden het toen met die warme dagen ook een rotplek om te slapen. En het gaat nu steeds warmer worden. Waarom niet gewoon die suite dichtgooien...
Heb je het plafond daar wel eens gezien? Luchtgaten genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kan
Stom hè. Er zit daar gewoon een raam. Waarom kan dat niet open!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er wordt daar nooit gelucht. Deur zit altijd dicht en geen raam wat open kan
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gaat gewoon in de slaapkamer slapen geloof ik ...
Zweetlucht van Axelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
Is een nepraam.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Stom hè. Er zit daar gewoon een raam. Waarom kan dat niet open!
Er ligt nog eten van Elsa onder het bed, zal na 5 weken wel een rottende taco zijn ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
aannamesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier gewoon weer een Jordy zien, die graag bij z’n twee vriendjes wil zijn, waarschijnlijk bang is dat zij nu meer bonden met elkaar zonder hem, terwijl hij de controle over z’n kartelletje wil houden. En dus van alles verzint zodat ie z’n zin krijgt dat ie daar weer kan slapen.
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar past in het beeld hoe ie zich altijd gedraagt als het niet gaat zoals ie wil.
Tis niet echt een slaapkamer hequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:42 schreef Hznootje het volgende:
Er is echt wel ventilatie daar, is nl verplicht in slaapkamers overal altijd (in NL)
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt!!!! Tjeezus. Stom dat ik dat niet zag.
Dat bedoel ik dat is verplichtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet echt een slaapkamer he
Maar ze hebben daar overal Mechanise ventilatie
is ook niet de beste manier van ventilerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet echt een slaapkamer he
Maar ze hebben daar overal Mechanise ventilatie
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
is ook niet de beste manier van ventileren
het is een opstapeling van, en ik zou ook liever niet bij jane willen liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beter
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar wel realistisch, ik hoop dat die drammer zijn zin niet krijgt
Tot nu toe krijgt ie wel steeds zijn zin als ie jengelend op de grond gaat liggen..Dus hij zal het blijven proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.
Maar wel groter. Lijkt me beter dan die kleine 'luxe' suite.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beter
wat ik denk ( ben vroeger ook gepest ) dat hij heus wel bang is dat hij de vriendenband kwijt raakt die hij met hun heeft en dat inderdaad Jolien en MAttie hun band sterker word wat ook gebeurd dat zie je al en dat hij er dan alleen voor staat in dat op zicht geloof ik het best dat hij terug op de kamer wiltquote:
Jordy heeft graag de controle en bepaalt vrijwel alles voor zijn kartelschaapjes . Maar Jordy ziet dat Mattie en Pootje goed met elkaar zijn en hij 'moet 'in die kut suite slapen , mist van alles ik denk dat ook wat last van jaloers gedrag heeft en voelt zich buitengeslotenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Pootje en Matthie duwen Sharice de emmer in de hand en sturen haar weg om water te halen voor hun
Sharice mocht het en Keanu mocht het.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.
Die woonde zowat in de sauna dus ik kan me goed voorstellen dat dat matras en beddengoed enorm meurt naar oud opgedroogd zweetquote:
Z'n onderdanen hebben geen keus he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Daar hoeven we geen geheim van te maken
Wij gaan op jullie
Ehh wij
Hopelijk houdt hij dat gevoel ook vast voor de komende wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:44 schreef mazaru het volgende:
Mattheus lacht over hoe kwaad Jordy is dat hij in de suite moet slapen
Ik hoop op een leuke twist morgenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n onderdanen hebben geen keus he.
Tuurlijk. Dat was al heel duidelijk ondanks de beleefde omgangsvormenquote:
Maar trekt hij daar ook conclusies uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft een leuke week gehad , veel gelachen
Ja en neequote:
Top! Hij is al zijn emo gesprekken met Jolien over zijn relatie weer vergeten dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft een leuke week gehad , veel gelachen
Als je doelt op het gesprek in de sauna : dat was een mooi gesprekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:59 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top! Hij is al zijn emo gesprekken met Jolien over zijn relatie weer vergeten dus?
en?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje legt uit waarom hij de echo foto's niet gepakt heeft bij de veiling
Dan is het helemaal aan Jane wat de beslissing wordt..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
Misschien mogen ze er maar 2 nomineren
Jordy gaat constant uit van 3
Maar dat kan een enorm verschil maken
Dat was het ook. Maar als hij zegt Topweek veel gelachen vind ik dat raar. Veel geleerd zou beter klinken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je doelt op het gesprek in de sauna dan was dat een mooi gesprek
Ja en neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan is het helemaal aan Jane wat de beslissing wordt..
Ik denk dat hijawel de juiste conclusie trekt. Sharice en Pootje gaan niet op elkaar. Mattie en Jolien gaan niet op elkaar. En iedereen gaat op Janequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Ook afhankelijk van de anderen
Jordy denkt nog steeds dat iedereen maar doet wat hij vindt dat ze moeten doen
En Jordy trekt daaruit de conclusie dat het een tijdschakelaar is en het nu 22:00 uur is.quote:
Van mij mag Pootje blijven ik heb liever dat Jolien vertrektquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:05 schreef Lrod01 het volgende:
De Belgen zijn flink in de meerderheid dus ik denk dat er daar sowieso 1 van uit gaat voor de halve finale. Waarschijnlijk Pootje.
Pff Joyce.. dat zeg ik toch zelf al, dat ik het niet zeker weet, dat het een aanname is gebaseerd op hoe hij zichzelf getoond heeft in de afgelopen 11 weken. En ik benoem specifiek expres zoals ik eigenlijk altijd doe, om hopelijk eens niet verkeerd begrepen te worden hier, dat het mijn gevoel is en verkondig het niet stellig als waarheid.quote:
Ja, was weinig Chinees bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff Joyce.. dat zeg ik toch zelf al, dat ik het niet zeker weet, dat het een aanname is gebaseerd op hoe hij zichzelf getoond heeft in de afgelopen 11 weken. En ik benoem specifiek expres zoals ik eigenlijk altijd doe, om hopelijk eens niet verkeerd begrepen te worden hier, dat het mijn gevoel is en verkondig het niet stellig als waarheid.
Voor het evenwicht zal er een van het kartel moeten gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Van mij mag Pootje blijven ik heb liever dat Jolien vertrekt
Hij moet de hele week huilen ? Dankbaar zijn? Iedere dag zeggen dat hij veel heeft geleerd ?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar als hij zegt Topweek veel gelachen vind ik dat raar. Veel geleerd zou beter klinken.
Zat ik ook net te denken. Jane ligt te slapenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Is het GVD oorlog?? Er ligt al iemand in bed
Zo grappig om voorspellingen omtrent Jordy vrij vaak uit zien te komen. Als het om hemzelf gaat kan het allemaal welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Is het GVD oorlog?? Er ligt al iemand in bed
Ja!! Ik heb alleen misschien nog een heel ietsiepietsie hoop dat Mattie zich toch wat los gaat maken iig Jordyquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Moge ook duidelijk zijn welke 2 er weer samenspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |