Ik denk dat hijawel de juiste conclusie trekt. Sharice en Pootje gaan niet op elkaar. Mattie en Jolien gaan niet op elkaar. En iedereen gaat op Janequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en nee
Ook afhankelijk van de anderen
Jordy denkt nog steeds dat iedereen maar doet wat hij vindt dat ze moeten doen
En Jordy trekt daaruit de conclusie dat het een tijdschakelaar is en het nu 22:00 uur is.quote:
Van mij mag Pootje blijven ik heb liever dat Jolien vertrektquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:05 schreef Lrod01 het volgende:
De Belgen zijn flink in de meerderheid dus ik denk dat er daar sowieso 1 van uit gaat voor de halve finale. Waarschijnlijk Pootje.
Pff Joyce.. dat zeg ik toch zelf al, dat ik het niet zeker weet, dat het een aanname is gebaseerd op hoe hij zichzelf getoond heeft in de afgelopen 11 weken. En ik benoem specifiek expres zoals ik eigenlijk altijd doe, om hopelijk eens niet verkeerd begrepen te worden hier, dat het mijn gevoel is en verkondig het niet stellig als waarheid.quote:
Ja, was weinig Chinees bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff Joyce.. dat zeg ik toch zelf al, dat ik het niet zeker weet, dat het een aanname is gebaseerd op hoe hij zichzelf getoond heeft in de afgelopen 11 weken. En ik benoem specifiek expres zoals ik eigenlijk altijd doe, om hopelijk eens niet verkeerd begrepen te worden hier, dat het mijn gevoel is en verkondig het niet stellig als waarheid.
Voor het evenwicht zal er een van het kartel moeten gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Van mij mag Pootje blijven ik heb liever dat Jolien vertrekt
Hij moet de hele week huilen ? Dankbaar zijn? Iedere dag zeggen dat hij veel heeft geleerd ?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar als hij zegt Topweek veel gelachen vind ik dat raar. Veel geleerd zou beter klinken.
Zat ik ook net te denken. Jane ligt te slapenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Is het GVD oorlog?? Er ligt al iemand in bed
Zo grappig om voorspellingen omtrent Jordy vrij vaak uit zien te komen. Als het om hemzelf gaat kan het allemaal welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:10 schreef Hznootje het volgende:
Is het GVD oorlog?? Er ligt al iemand in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |