Die woonde zowat in de sauna dus ik kan me goed voorstellen dat dat matras en beddengoed enorm meurt naar oud opgedroogd zweetquote:
Z'n onderdanen hebben geen keus he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Daar hoeven we geen geheim van te maken
Wij gaan op jullie
Ehh wij
Hopelijk houdt hij dat gevoel ook vast voor de komende wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:44 schreef mazaru het volgende:
Mattheus lacht over hoe kwaad Jordy is dat hij in de suite moet slapen
Ik hoop op een leuke twist morgenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n onderdanen hebben geen keus he.
Tuurlijk. Dat was al heel duidelijk ondanks de beleefde omgangsvormenquote:
Maar trekt hij daar ook conclusies uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft een leuke week gehad , veel gelachen
Ja en neequote:
Top! Hij is al zijn emo gesprekken met Jolien over zijn relatie weer vergeten dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft een leuke week gehad , veel gelachen
Als je doelt op het gesprek in de sauna : dat was een mooi gesprekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:59 schreef kater1 het volgende:
[..]
Top! Hij is al zijn emo gesprekken met Jolien over zijn relatie weer vergeten dus?
en?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje legt uit waarom hij de echo foto's niet gepakt heeft bij de veiling
Dan is het helemaal aan Jane wat de beslissing wordt..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
Misschien mogen ze er maar 2 nomineren
Jordy gaat constant uit van 3
Maar dat kan een enorm verschil maken
Dat was het ook. Maar als hij zegt Topweek veel gelachen vind ik dat raar. Veel geleerd zou beter klinken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je doelt op het gesprek in de sauna dan was dat een mooi gesprek
Ja en neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan is het helemaal aan Jane wat de beslissing wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |