quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh echt!!!! Tjeezus. Stom dat ik dat niet zag.
Dat bedoel ik dat is verplichtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet echt een slaapkamer he
Maar ze hebben daar overal Mechanise ventilatie
is ook niet de beste manier van ventilerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis niet echt een slaapkamer he
Maar ze hebben daar overal Mechanise ventilatie
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
is ook niet de beste manier van ventileren
het is een opstapeling van, en ik zou ook liever niet bij jane willen liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beter
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar wel realistisch, ik hoop dat die drammer zijn zin niet krijgt
Tot nu toe krijgt ie wel steeds zijn zin als ie jengelend op de grond gaat liggen..Dus hij zal het blijven proberenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.
Maar wel groter. Lijkt me beter dan die kleine 'luxe' suite.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens maar die grote slaapkamer is echt niet beter
wat ik denk ( ben vroeger ook gepest ) dat hij heus wel bang is dat hij de vriendenband kwijt raakt die hij met hun heeft en dat inderdaad Jolien en MAttie hun band sterker word wat ook gebeurd dat zie je al en dat hij er dan alleen voor staat in dat op zicht geloof ik het best dat hij terug op de kamer wiltquote:
Jordy heeft graag de controle en bepaalt vrijwel alles voor zijn kartelschaapjes . Maar Jordy ziet dat Mattie en Pootje goed met elkaar zijn en hij 'moet 'in die kut suite slapen , mist van alles ik denk dat ook wat last van jaloers gedrag heeft en voelt zich buitengeslotenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
Ik heb het gevoel dat we hier gewoon weer een Jordy zien, die graag bij z’n twee vriendjes wil zijn, waarschijnlijk bang is dat zij nu meer bonden met elkaar zonder hem, terwijl hij de controle over z’n kartelletje wil houden. En dus van alles verzint zodat ie z’n zin krijgt dat ie daar weer kan slapen.
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar past in het beeld hoe ie zich altijd gedraagt als het niet gaat zoals ie wil.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Pootje en Matthie duwen Sharice de emmer in de hand en sturen haar weg om water te halen voor hun
Sharice mocht het en Keanu mocht het.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand mocht het, het zou raar zijn als hij een uitzonderingspositie zou hebben door een dag lang te gaan mokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |