Dat weet ik. Maar goed, volgens mij wil of kan niemand snappen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen het nu ook gewoon tegen Jane
En Jane zegt het zelf ook
je maakt er zo'n punt van Jane zegt het zelf ook, en ze twijfelt erom zeg je maar zolang ze het zelf doet maakt het dan uit dat andere dit doen danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar goed, volgens mij wil of kan niemand snappen wat ik bedoelwordt nu ook weer een veel te groot ding.
Ik zit gewoon zo in elkaar, dat als ik weet dat iets van origine komt van waar iemand juist precies over in twijfel zit, dat ik het dan ff laat. Als ze dat hoort, ondanks dat het in het huis werd gebruikt, is het van origine iets van haar relatie en zal ze daar ff aan denken. Dat het daarna in het huis gebruikt werd doet daar niks aan af imo.
Het is verder ook geen groot oordeel ofzo. Ik merkte het gewoon ff op. Ik zou dat persoonlijk ff weg laten.
kijk hem morgen wel hahhaaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:57 schreef tassie127 het volgende:
Waarom steeds alles wanneer de uitzending bezig is
Ja balen he heb ze nu beide aanstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:57 schreef tassie127 het volgende:
Waarom steeds alles wanneer de uitzending bezig is
Ik maak er juist helemaal niet zo’n punt van haha. Jezus, dit gebeurt hier ELKE keer weerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je maakt er zo'n punt van Jane zegt het zelf ook, en ze twijfelt erom zeg je maar zolang ze het zelf doet maakt het dan uit dat andere dit doen dan
Ben erquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
die kunnen hun lach niet inhouden hahha
@:kissingbird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |