Dat was het hoogtepuntquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
had Pootje de terugkaatser gedaan heb ik dat nou gemist>?
Klopt, de tekst was super gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de uitvoering van B2 beter was geweest hadden ze grote kans gehad om te winnen, van de tekst was echt goud.
kregen de pot mooi niet mee hoorquote:
Hoogtepuntquote:
Zelfs Mattie heeft me verrastquote:
Volgens mij hebben ze vooral veel lol met elkaar gehadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bij het oefenen heb je de stress niet of minder
Een compilatie van de bewonersquote:
Wat lief. Nee hoor, ben er gewoon, maar wel meer aan het werk aan mijn site. Moet toch langzaam afkicken want nog even en er is geen BB meer...Maar nu nog even genieten van Jordy en Jane aan de afwasquote:
Vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef Puzzie het volgende:
Jolien geeft 'feedback '![]()
Met een enigszins zuur koppie
Ja hij is sjaggie he al hele dagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
In de keuken staat een niet zo vrolijke af te wassen
Jordy is zurig om een andere redenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:24 schreef kater1 het volgende:
Raar dat de bewoners wat zurig zijn. Het was helemaal geen roast, wij weten wel ergere dingen die we gezien hebben...
ik zeg niet dat ze boos is of beledigd maar ze keek wel ff zurig , en dat magquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
Nee het gesprek net in de slaapkamer . Jane reageerde overigens ook wat lauwtjes toen BB vroeg hoe ze het vonden .quote:
Mssn omdat hij denkt dat de winnaar een vrijstelling krijgt en de verliezers een nominatie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is zurig om een andere reden
Omdat hij een beetje de controle kwijt is
nee bedoelde met meedoen met de act ben ik nou fout hhahhaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wat lief. Nee hoor, ben er gewoon, maar wel meer aan het werk aan mijn site. Moet toch langzaam afkicken want nog even en er is geen BB meer...Maar nu nog even genieten van Jordy en Jane aan de afwas
Misschien beide wat bang niet te zullen winnenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het gesprek net in de slaapkamer . Jane reageerde overigens ook wat lauwtjes toen BB vroeg hoe ze het vonden .
toch heeft die zitten lachen als een gekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
Hij ziet de rest ‘bonden’quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mssn omdat hij denkt dat de winnaar een vrijstelling krijgt en de verliezers een nominatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |