Hoorde je me niet kousenband roepen dan???quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee bedoelde met meedoen met de act ben ik nou fout hhahha
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hoorde je me niet kousenband roepen dan???
weinig slaap hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy in complete depressie geloof ik vanwege vannacht.
Jolien en Sharice hebben het ook leuk gedaan , ik heb minder vertrouwen in de act van Jordy en Jane. Die gaan ook niet winnen. (mijn aanname, maar Pootje en Mattie hebben dit gewoon gedaan en ze hadden er ook plezier inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien beide wat bang niet te zullen winnen
Jordy being Jordy.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat Jordy het veelste serieus maakt voor morgen
Tot nu toe ligt hij alleen maar in bed te liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat Jordy het veelste serieus maakt voor morgen
Nou, Jolien en Sharice vond ik erg groep 8. En denk niet dat Jordy en Jane deze act van Pootje en Mattie gaan overtreffen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien en Sharice hebben het ook leuk gedaan , ik heb minder vertrouwen in de act van Jordy en Jane. Dien gaan ook niet winnen. (mijn aanname, maar Pootje en Mattie hebben dit gewoon gedaan en ze hadden er ook plezier in
Ja ho ho ik zeg niet dat het geweldig was, dat had ik ook niet echt verwacht met nummers van K3quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, Jolien en Sharice vond ik erg groep 8. En denk niet dat Jordy en Jane deze act van Pootje en Mattie gaan overtreffen.
Zijn huisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:37 schreef kater1 het volgende:
Nou, van mij mag hij in de grote slaapkamer.
alle overblijfselen van axel daar dus nogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Dekbed stinkt,
luchtafvoer slecht
brandwond jane, is vaak wakker
droge lucht
snurkt
matras stinkt
TOPSUITE
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
alle overblijfselen van axel daar dus nog
| Forum Opties | |
|---|---|