Recepten van AHquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:12 schreef Jockari het volgende:
Deze groep had het niet overleefd zonder de receptenkaarten van BB.
sowquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:16 schreef rinardo het volgende:
Dit was het recept waar ze 60 euro voor hebben betaald in hun luxe producten deze week
Batterijwissel toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB riep wat om
niet volledig meegekregen
In het buitenland zeker.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:20 schreef KangaP het volgende:
Goed gedaan gelukt , het wordt meestal uit de pan gegeten met brood om op te scheppen.
Kan zijn, maar elk gerecht die deze week gekookt wordt,quote:
Jumbo heeft exact dezelfde verspakkettenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:32 schreef KangaP het volgende:
[..]
Kan zijn, maar elk gerecht die deze week gekookt wordt,
Is als recept te vinden op de AH site , de sushi heb ik niet nagekeken
Snap die link wel, als je bij de een niet kan slapen omdat die snurkt is het vreemd als je wel bij iemand anders kan slapen die ook snurktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou en, het ging over Jane in deze.
Vind ze beide leuker nu.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:35 schreef Lrod01 het volgende:
Mooi hoe dicht die 2 bij elkaar zijn gekomen. Wat een contrast met toen Axel er nog was. Vind Jane veel leuker nu. Beetje zelfde verhaal als Sharice/Milena.
Nee precies, die gespannen sfeer met haat en nijd onder elkaar vond ik ook maar niks. De sfeer is nu zoveel beter en positiever. Leuker voor de streamer zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze beide leuker nu.
Dat heen en weer gehaat vond ik 3x niets
Ja, de hele groep is nu leuk samen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:48 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee precies, die gespannen sfeer met haat en nijd onder elkaar vond ik ook maar niks. De sfeer is nu zoveel beter en positiever. Leuker voor de streamer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
De inflatiestijging in het BB huis is hoogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:16 schreef rinardo het volgende:
Dit was het recept waar ze 60 euro voor hebben betaald in hun luxe producten deze week
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:52 schreef rinardo het volgende:
Voor een ieder die het niet wil missen met dit mooie weer op de streamNee dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja dacht ook dat zij aan de beurt zouden zijn,quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
bbq zou trouwens vandaag zijn. Stond bij Pootje en Matt tussen de keuzes voor dag 4.
Ja maar daar ging het dus niet over. Jane was in de tuin in slaap gevallen en snurkte. Het ging niet over wel of niet kunnen slapen oid. Het waren puur reacties op de stream dat Jane lag te snurken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die link wel, als je bij de een niet kan slapen omdat die snurkt is het vreemd als je wel bij iemand anders kan slapen die ook snurkt
En zoals ik op de streams begrijp doen vanavond Matt en Pootje hun act en Jane en Jordy morgen
Jane snoept nog veel meerquote:
Er werd gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het dus niet over. Jane was in de tuin in slaap gevallen en snurkte. Het ging niet over wel of niet kunnen slapen oid. Het waren puur reacties op de stream dat Jane lag te snurken.
Maar omdat Jane dan een favoriet is van diegene komt er weer een sneer naar een andere bewoner die geheel niet voorkomt in hetgeen op wat gebeurd op de streams en op gereageerd wordt.
Dus het ging ook over Jordyquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Geen fake news van Jordy dus over dat snurken van Jane. Face the facts!
Was net even hier in de tuin in de zon, dan is het uit de wind echt al wel lekker hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat ze daar zo bloot buiten kunnen zitten, zo warm is het toch helemaal niet/
Blote benen, blote armen.
Ok snap ik. Toch begrijp ik ook wel waar die reactie dus vandaan komt maar je hebt wel gelijk in deze. Respect voor je dat je die helicopterview kan houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd gezegd
[..]
Dus het ging ook over Jordy
Dan kan je zo'n antwoord verwachten. Ik vind dat niet zo heel raar.
Voor een ieder die het niet wil missen met dit mooie weer op de streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal cabaretteketet!
Ik lig in een deuk om Pootjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga er nu al vanuit dat zij gaan winnen
Ik versta er de helft niet van. Ook van Matt niet. Maar toch leuk.quote:
Yep. Dat zei Jeff in het begin toen die het huis in kwam geloof ik. Zowiezo een uitspraak die Jeff vaker deed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Matt zeg oooo we zijn in t zak gezet? Wat betekend dat, is vast en zeker belgs voor we zijn voor de gek gehouden?
Ik zit ook achterthuis met de laptop, het is heerlijk uit de wind in de zon, en hun zitten ook beschutquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat ze daar zo bloot buiten kunnen zitten, zo warm is het toch helemaal niet/
die uitspraak is al van dag 1quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Matt zeg oooo we zijn in t zak gezet? Wat betekend dat, is vast en zeker belgs voor we zijn voor de gek gehouden?
Voor een ieder die het niet wil missen met dit mooie weer op de streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat de brandwond van Jane weer verzorgen.
Heb gisteren in de tv uitzending een flists gezien hoe het gebeurd is
In de sauna is het gebeurd
Zelfontbranding.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.
bij mijn voor in de tuin kan je ook zo zitten geen zuchtje wind dan is het gewoon heetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Tegen aan gelopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.
Brandwonden ook al zijn het wondjes doen echt zeer hoor.quote:
vind ook niet slim dat ze in de zon ligt mag volgens mij ook niet echtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen aan gelopen.
Jane vindt het pijnlijk als Sharice de zalf op de wonden/wondjes smeert
Geen idee. Volgens mij ligt ze ook vaker onder een deken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind ook niet slim dat ze in de zon ligt mag volgens mij ook niet echt
goed dat dat benoemt moet nog terug kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat de brandwond van Jane weer verzorgen.
Heb gisteren in de tv uitzending een flists gezien hoe het gebeurd is
In de sauna is het gebeurd
ja maar de warmte van de zon brand alleen maar weer de wond inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ligt ze ook vaker onder een deken.
Maar het zijn saaie BB dagen nu. 6 man die hangen in de zon.
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vertrouwen sharice niet. Gaat ineens de sauna in. Pootje snapt het niet ze heeft gezegd kan niet met mijn werk, hij zegt wel in badpak naar zwembad enzo. Denken sm
ik was net ook buiten en de wind is minder koud nu dan die vanmorgen wasquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat net buiten maar die wind is gewoon koud.
Buiten de wind is het best te doen zo onder de Zon.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat net buiten maar die wind is gewoon koud.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:36 schreef spapaars het volgende:
Al bij al, er gebeurt daar helemaal niets.
het ging over snurkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou en, het ging over Jane in deze.
ze gunnen elkaar niet veelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.
Ja ik vind het heel erg kinderachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.
Bedrukt ze die zelf?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
Zou Sharice al ooit een zelfbedrukt t-shirt verkocht hebben, buiten aan haar grootmoeder ?
Ja had net de neiging de streams uit te zetten en zijn ze klaarquote:
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten het vooral van hun enthousiasme hebben
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.
Het idee is goed, maar de uitvoering is beroerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.
Jolien en Sharice kregen gisteren ook de 'verkleed' spullen pas WIe weet krijgen zij, mits ze het vraagd hebben ook iets vanavond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruik
maar hun hebben niets gevraagd geloof ik
Misschien liggen die vanvond wel in pr net als gisteren met die spuitbussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruik
maar hun hebben niets gevraagd geloof ik
Ja dat dus, jammer want had best leuk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het idee is goed, maar de uitvoering is beroerd.
Wie moeten er vanavond koken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Sharice hopen heel erg dat de 2 mannen iets moeten koken met de airfryer.
Oh leuk. Die vond ik wel grappig de vorige keer met die curryquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het op volgorde is zijn Matt en Pootje weer aan de beurt.
Was al afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
De kijker heeft jullie een BBQ gegeven zegt BB
Ik mis schijnbaar nogal wat waar je op kan stemmen ':D
Ze hebben vanavond het optreden dus BB raad aan dat ze op tijd beginnen met de BBQ
Gemist,kom eigenlijk zelden op die stempagina.quote:
Zijn dat nu garnalen?quote:
Mag ook wel een keer, ze hebben al die weken een hele week het zelfde gegetenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Lrod01 het volgende:
Nou het wordt ze totaal niet meer moeilijk gemaakt he, iedere dag luxe eten.
Maar dan mag Jordy koken ... hopelijk de zalmquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze beter donderdag kunnen doen, dan is het een paar graden warmer.
Ah joh als de zon zo weg is. Hebben ze lekker dekentjes. Je kan altijd BBqenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze beter donderdag kunnen doen, dan is het een paar graden warmer.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dan mag Jordy koken ... hopelijk de zalm
Ik zou weglopen bij zo BBQ vis en vlees op een rooster en dan dit geur van visquote:
Dat het maar heerlijk naar vis mag ruiken!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou weglopen bij zo BBQ vis en vlees op een rooster en dan dit geur van vis
Je moet er maar van houden.
Maar goed hun zijn blij en daar gaat het om
oke duidelijk, je wilt me er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat het maar heerlijk naar vis mag ruiken!![]()
![]()
was BBQ luxe wat gestemd kon wordenquote:
Ja echt he, wie bedacht hij nu 4 stemmen toe?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Jane krijgt er vijf zegt Jordy alsof dat al vast staat
Hahaha ik doelde op Jordy die zegt dat hij over zijn nek gaat van visluchtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke duidelijk, je wilt me er niet bij hebben![]()
Terwijl de heren in de keuken bezig zijn met de voorbereidingen liggen Jordy en Jolien nog in de zon te praten over wie op wie gaat stemmen
De heren in de keuken willen een muziekje tijdens het koken.
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, wie bedacht hij nu 4 stemmen toe?
Volgens mij gaat sharice nooit op jolienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheus
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheus
Maar Jolien gaat wel op haar, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar ik denk ook dat Sharice op Mattheus en op Jane gaat. Dan zal Pootje dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat sharice nooit op jolien
Oehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personen
Jezus , De Jordy show , meneer bepaald en de rest volgt het bevel op?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Denk even na he. Wij gaan alle drie op hen drie
Jane gaat waarschijnlijk op jullie. Dan heeft iedereen er drie
Ik vind dit echt ziekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Jane krijgt er vijf zegt Jordy alsof dat al vast staat
Dat doen ze al wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus , De Jordy show , meneer bepaald en de rest volgt het bevel op?
Was even rustig, maar daar begint hij weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Jordy weet al precies wie hoeveel stemmen krijgt
De meeste krijgen er drie een krijgt er 4 en Jane krijgt 5
Ja het kan alle kanten op. Ben wel benieuwd. Maar dat Jane er opstaat vermoed ik wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik zie Jane graag vertrekken uit het huis. A.S.A.P.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou er nog een vrijstelling komen? Dat zou grappig zijn als Jane die kreeg. Gaan al die plannetjes in rook op
Ja, en misschien mogen ze maar een stem uitbrengen. Het kan alle kanten nog opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personen
Waarom ziek je zit in eindfase van het spel en als hun willen volgen in zijn idee is hij toch alleen maar slim hij en jane zijn nog de laatste 2 Nederlanders.quote:
Ik denk niet dat Jane die krijgt maar het hangt ook vooral af van wat Pootje en Sharice doen en ik hoop dat Mattie ook eens wakker wordt en nu van wat meer afstand ziet wat er speelt en hoe makkelijk hij daar in meegaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou er nog een vrijstelling komen? Dat zou grappig zijn als Jane die kreeg. Gaan al die plannetjes in rook op
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom ziek je zit in eindfase van het spel en als hun willen volgen in zijn idee is hij toch alleen maar slim hij en jane zijn nog de laatste 2 Nederlanders.
Dan moeten ze zelf gaan denken jolien en mattie
Die gaat nergens heen hoor. Als er drie op zitten dan heeft ze genoeg stemmen om te blijven denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik zie Jane graag vertrekken uit het huis. A.S.A.P.
maar zullen er nog steeds 3 op de bank komen> is het niet eens tijd voor maar 2 op de bank?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor. Als er drie op zitten dan heeft ze genoeg stemmen om te blijven denk ik.
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kan alle kanten op. Ben wel benieuwd. Maar dat Jane er opstaat vermoed ik wel.
Pootje en Sharice de andere denk ik.
En mijn vermoeden is dan dat Pootje naar huis gaat
Mjah, maar als die anderen besluiten om hem blind te willen volgen ipv zelf te denken en te handelen... wie is er dan erger? Ze "volgen" hem toch vrijwillig??quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziek
Ja dat doen ze toch zelf ze kunnen ook zeggen nee daar ga ik niet in meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziek
Maakt niets uit of het er 2, 3 of 4 zijn, er gaat 1 wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar zullen er nog steeds 3 op de bank komen> is het niet eens tijd voor maar 2 op de bank?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het ging over Jane die op dat moment aan het snurken was buiten.
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Geen fake news van Jordy dus over dat snurken van Jane. Face the facts!
Hij vertelde ook dat jane vlakbij ligt en pootje verder weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.
Dus dat ik daarop reageer met een verwijzing naar Pootje is niet vergezocht lijkt mij?
Wat is een blauw vinkje dan hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Jordy en Jolien denken niet dat er veel voor Jane gaat veranderen als hij thuis komt
Ze gaat van programma naar programma en ze heeft al een blauw vinkje
Een blauw vinkje bij een Instagram account betekent dat het account 'geverifieerd' isquote:
Mattheus snurkt ook en die ligt naast hemquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat jane vlakbij ligt en pootje verder weg.
Zou wat zijn als Jordy nog voor de finale strand en pootje mag blijven. Net als vorig jaar met Randy niet dat ik dat zie gebeurenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jordy en Jolien hebben het over Asley die voor de finale er uit ging.
Jolien verteld dat ze er uitging omdat ze ticket voor de halve finale had gekocht
Jordy hoopt dat bij hem niet hetzelfde gebeurd
Nee daar ging het niet over. Het ging er niet over dat er iemand niet kon slapen. Het was buiten en overdag en Jane was in slaap gevallen en snurkte. Daarop kwamen er posts.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.
Dus dat ik daarop reageer met een verwijzing naar Pootje is niet vergezocht lijkt mij?
En nu de boel weer omdraaien en de woorden van Dotteke gebruiken. Maar ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet over. Het ging er niet over dat er iemand niet kon slapen. Het was buiten en overdag en Jane was in slaap gevallen en snurkte. Daarop kwamen er posts.
Daarbij staat er geen fake nieuws van Jordy. Hoe kun je uit dat zinnetje halen dat Jordy niet kon slapen? Volgens mij was het juist een opmerking dat Jordy er nu dus niets mee te maken had en er dus geen fake/ nep berichten weer kunnen komen dat hij er iets mee te maken heeft. Bovendien was het buiten en overdag dus Jordy hoefde en mocht helemaal niet slapen.
Ik ga ervan uit dat jij dat ook begrijpt maar toch Jordy er weer bij haalt. De reden tsja…. Fanatisme ofzo. En als je het niet begreep dan……. Never mindl
oude discussiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Ja snap ook niet waarom daar nu nog op wordt gereageerd en zo'n drama over wordt gemaakt. Maar er slaat er gewoon 1 op hol erover blijkbaar.quote:
En Jane heeft geen blauw vinkje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een blauw vinkje bij een Instagram account betekent dat het account 'geverifieerd' is
Je moet kunnen aantonen dat je een bekend persoon bent
Omdat je zelf het weer aanhaalde!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom daar nu nog op wordt gereageerd en zo'n drama over wordt gemaakt. Maar er slaat er gewoon 1 op hol erover blijkbaar.
Hou eens even op met je gezuigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
En nu de boel weer omdraaien en de woorden van Dotteke gebruiken. Maar ik weet wel beter.
En de groeten thuis he. Ga maar lekker in je eentje hiermee door. Ik ben klaar met je hier heb ik helemaal geen zin inquote:
jullie halen 2x snurken door elkaar jij hebt het over vanmiddag en Mazaru over vanachtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt maar ze wou toch nog ff haar gelijk halen kennelijk. Nou ik trap er niet in.
vanmiddag snurkte Jane ook en jullie hebben beide andere snurk hahahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom daar nu nog op wordt gereageerd en zo'n drama over wordt gemaakt. Maar er slaat er gewoon 1 op hol erover blijkbaar.
Goed zo. Ik geef gewoon mijn mening. Jij gaat er weer op door maar ik geef je geen gelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de groeten thuis he. Ga maar lekker in je eentje hiermee door. Ik ben klaar met je hier heb ik helemaal geen zin in
Geen idee, tikte alleen neer waar ze het over haddenquote:
lees mijn bericht evenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Goed zo. Ik geef gewoon mijn mening. Jij gaat er weer op door maar ik geef je geen gelijk.
Nee die opmerking was vanmiddag op het moment dat ze lag te snurken. Het zou een beetje raar en dom zijn om dan over een compleet andere situatie te gaan posten die niet op de stream was op dat moment.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vanmiddag snurkte Jane ook en jullie hebben beide andere snurk hahaha
er was vanmorgen een discussie over het wakker liggen van Jordy door het snurken van Jane waarop MAzaru zei pootje snurkt ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee die opmerking was vanmiddag op het moment dat ze lag te snurken. Het zou een beetje raar en dom zijn om dan over een compleet andere situatie te gaan posten die niet op de stream was op dat moment.
hij kan goed lullenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is dus gekozen door collega's in de ondernemingsraad. Moet je wel goed liggen bij je collega's
Ja hoor draai de boel maar om. Het is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er was vanmorgen een discussie over het wakker liggen van Jordy door het snurken van Jane waarop MAzaru zei pootje snurkt ook
die opmerking hoorde bij snurken van vannacht
Mascotte?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien is vakbonds iets pp het bedrijf waar ze werkt.
ik ben in deze neutraal en verder boeit het me niet hahahquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja hoor draai de boel maar om. Het is gewoon niet waar.
Nee want ik was er op het moment dat het gepost werd. Het ging over het buiten snukenlquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben in deze neutraal en verder boeit het me niet hahah
maar zie toch echt dat jullie langs elkaar heen chatten
lees anders even de topic van vanmorgen even door
Waarschijnlijk krijgen ze ook dropjes als ze bij hem op de kamer komenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is dus gekozen door collega's in de ondernemingsraad. Moet je wel goed liggen bij je collega's
Je kan het belachelijk maken ik vind het voor iemand van 27 knap dat hij gekozen is hiervoor. Zeker bij de overheid zijn het vaak mensen die al langer ergens werken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze ook dropjes als ze bij hem op de kamer komen
Neem toch niet alles zo serieus Koos. Ik maak gewoon een grapje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan het belachelijk maken ik vind het voor iemand van 27 knap dat hij gekozen is hiervoor. Zeker bij de overheid zijn het vaak mensen die al langer ergens werken.
Oke dan mijn excusesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neem toch niet alles zo serieus Koos. Ik maak gewoon een grapje.
Sharice is er maar druk meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Mattheus heeft een oorlogswond. Hij huppelde op en neer van de ontsmetting en krijgt nu een pleister
[ afbeelding ]
Ja is ook knap ...denk dat het hier buiten best een lieve jongen isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan het belachelijk maken ik vind het voor iemand van 27 knap dat hij gekozen is hiervoor. Zeker bij de overheid zijn het vaak mensen die al langer ergens werken.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze ook dropjes als ze bij hem op de kamer komen
geen hint voor welke hahahahquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien werkt bij een grote bank met heel veel vestigingen. Ik hou van deze gesprekken. Gewoon persoonlijke dingen
elke dag? ik ging 1x per week elke dag is inderdaad mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja is ook knap ...denk dat het hier buiten best een lieve jongen is
elke dag even bij Opa en Oma langs...ik vind dat mooi en zegt iets over iemand
Opa en Oma wonen ook niet zo ver bij hem vandaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
elke dag? ik ging 1x per week elke dag is inderdaad mooi
Tsja iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
elke dag? ik ging 1x per week elke dag is inderdaad mooi
mijn opa en oma woonde ook niet ver 10 minuutjes afstandquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Opa en Oma wonen ook niet zo ver bij hem vandaan
zit hem ook in dat soort dingen die hij verteld dat ik denk jij bent best oke.
Nou dat zijn binnen mijn bedrijf ook vaak de mensen die heel interessant gevonden willen worden en uit eigenbelang handelenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
de Nederlandse bewoners verstaan hem soms ook niet eensquote:
Tegen de tijd dat ze klaar zijn met snijden is het te koud om buiten te zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de Nederlandse bewoners verstaan hem soms ook niet eens
Het is niet echt de timing he die BBQ nu voor Mattie en Pootje
ze kunnen totaal niet oefenen meer voor vanavond
ja denk wel dat die 'Francien' niet aan te ontkomen is en moeilijk is te negeren want die gaat precies voor je gezicht langsquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat zijn binnen mijn bedrijf ook vaak de mensen die heel interessant gevonden willen worden en uit eigenbelang handelen
ja snap ik ook niet en ja BBQ had van de week beter geweest had dan 1 koppel omgedraaid met koken BB had wel ff mee kunnen denken met opdtredenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze klaar zijn met snijden is het te koud om buiten te zitten
Snap ook niet waarom BB zo laat is met het geven van de spullen
Ja of veel eerder de spullen afgeleverd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet en ja BBQ had van de week beter geweest had dan 1 koppel omgedraaid met koken BB had wel ff mee kunnen denken met opdtreden
die staat al tijdje aanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:16 schreef KangaP het volgende:
Het vuur heeft ook nog een goed uur nodig ,
om mooie rode gloeiende kolen (braise) te genereren.
Pootje zal dit wel weten hoop ik .
Andere jaren liep dit vaak fout ,
door te vroeg vlees op de rooster te leggen (rook)
Wat staat er?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW82bWZrbW80aGl5NQ==
Hij zou een master bbqer zijn. Tenminste zo deed hij het zelf voorkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Aparte sateetjes maakt pootje. Meestal toch 4 stukjes op een stokje hij rijgt ze helemaal vol met vlees. Zo kan je ze niet meer pakken. Vraag me af of hij de stokjes ook even uurtje in water heeft gelegd want anders verbranden ze
Ik vind het wel leuk, normaliter hoor je alleen Jordy altijd overal bovenuit met zijn schlagers .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze a.u.b. stoppen met zingen. Mijn katten hier worden helemaal gek.
Ah okayquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Filmpje van Keanu met Jeff en lennie
Ik vind het wel mee vallen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Sharice dacht, ik ben team ShaPoo dus moet m’n gezichtskleur ff afstemmen op die van Pootje vandaag in de zon?
Ze is normaal best licht/bleek, gister was dat heel erg zichtbaar naast de rode kop van Pootjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen hoor
Zo rood is ze niet
ja klik maar is instagramquote:
Denk dat het wel te maken had met haar eetstoornisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Len.
Blijft een vraagteken waarom ze vertrok.
ze komt binnenkort met een filmpje waar ze alles gaat uitleggen zei ze tijdens een live op insta met Jeffquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Len.
Blijft een vraagteken waarom ze vertrok.
Als de kolen heet zijn hoeft dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die deksel moet hij wel terug p de bbq leggen anders is de warmte weg en krijg je niets meer echt gaar
Ja zag hetquote:
Het zal eerder klaar zijn dan de sushiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Al 1.30 uur bezig met voorbereiden van een bbq. Aardappels al gaar die liggen in oven geloof ik
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomenquote:
Dat gaat bij mij altijd mis, ik kom nooit op de plek waar ik moet zijn , ik heb het opgegevenquote:
Ik heb geen tiktok en ik heb insta ,maar ik snap er weinig vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomen
Heel stoer en gekke maniertjes
Totaal niet zichzelf
Misschien is hij wel zichzelf en heeft hij zich in huis anders gedragenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomen
Heel stoer en gekke maniertjes
Totaal niet zichzelf
Jij maakt prachtige gifjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen tiktok en ik heb insta ,maar ik snap er weinig van
Neuhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Misschien is hij wel zichzelf en heeft hij zich in huis anders gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |