Bedrukt ze die zelf?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
Zou Sharice al ooit een zelfbedrukt t-shirt verkocht hebben, buiten aan haar grootmoeder ?
Ja had net de neiging de streams uit te zetten en zijn ze klaarquote:
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten het vooral van hun enthousiasme hebben
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.
Het idee is goed, maar de uitvoering is beroerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een rommelig geheel waarbij ik denk, ze weten niet wat ze doen, ze doen maar iets.
Jolien en Sharice kregen gisteren ook de 'verkleed' spullen pas WIe weet krijgen zij, mits ze het vraagd hebben ook iets vanavond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruik
maar hun hebben niets gevraagd geloof ik
Misschien liggen die vanvond wel in pr net als gisteren met die spuitbussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar vraag dan ook spullen aan een broek over Mattie's hoofd voor Elsa, vraag dan een pruik
maar hun hebben niets gevraagd geloof ik
Ja dat dus, jammer want had best leuk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het idee is goed, maar de uitvoering is beroerd.
Wie moeten er vanavond koken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Sharice hopen heel erg dat de 2 mannen iets moeten koken met de airfryer.
Oh leuk. Die vond ik wel grappig de vorige keer met die curryquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het op volgorde is zijn Matt en Pootje weer aan de beurt.
Was al afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
De kijker heeft jullie een BBQ gegeven zegt BB
Ik mis schijnbaar nogal wat waar je op kan stemmen ':D
Ze hebben vanavond het optreden dus BB raad aan dat ze op tijd beginnen met de BBQ
Gemist,kom eigenlijk zelden op die stempagina.quote:
Zijn dat nu garnalen?quote:
Mag ook wel een keer, ze hebben al die weken een hele week het zelfde gegetenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Lrod01 het volgende:
Nou het wordt ze totaal niet meer moeilijk gemaakt he, iedere dag luxe eten.
Maar dan mag Jordy koken ... hopelijk de zalmquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze beter donderdag kunnen doen, dan is het een paar graden warmer.
Ah joh als de zon zo weg is. Hebben ze lekker dekentjes. Je kan altijd BBqenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Hadden ze beter donderdag kunnen doen, dan is het een paar graden warmer.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dan mag Jordy koken ... hopelijk de zalm
Ik zou weglopen bij zo BBQ vis en vlees op een rooster en dan dit geur van visquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |