Ik denk niet dat Jane die krijgt maar het hangt ook vooral af van wat Pootje en Sharice doen en ik hoop dat Mattie ook eens wakker wordt en nu van wat meer afstand ziet wat er speelt en hoe makkelijk hij daar in meegaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou er nog een vrijstelling komen? Dat zou grappig zijn als Jane die kreeg. Gaan al die plannetjes in rook op
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom ziek je zit in eindfase van het spel en als hun willen volgen in zijn idee is hij toch alleen maar slim hij en jane zijn nog de laatste 2 Nederlanders.
Dan moeten ze zelf gaan denken jolien en mattie
Die gaat nergens heen hoor. Als er drie op zitten dan heeft ze genoeg stemmen om te blijven denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik zie Jane graag vertrekken uit het huis. A.S.A.P.
maar zullen er nog steeds 3 op de bank komen> is het niet eens tijd voor maar 2 op de bank?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen hoor. Als er drie op zitten dan heeft ze genoeg stemmen om te blijven denk ik.
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het kan alle kanten op. Ben wel benieuwd. Maar dat Jane er opstaat vermoed ik wel.
Pootje en Sharice de andere denk ik.
En mijn vermoeden is dan dat Pootje naar huis gaat
Mjah, maar als die anderen besluiten om hem blind te willen volgen ipv zelf te denken en te handelen... wie is er dan erger? Ze "volgen" hem toch vrijwillig??quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziek
Ja dat doen ze toch zelf ze kunnen ook zeggen nee daar ga ik niet in meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziek omdat Jordy alles bepaalt voor de anderen. Dat is best ziek
Maakt niets uit of het er 2, 3 of 4 zijn, er gaat 1 wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar zullen er nog steeds 3 op de bank komen> is het niet eens tijd voor maar 2 op de bank?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het ging over Jane die op dat moment aan het snurken was buiten.
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Geen fake news van Jordy dus over dat snurken van Jane. Face the facts!
Hij vertelde ook dat jane vlakbij ligt en pootje verder weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.
Dus dat ik daarop reageer met een verwijzing naar Pootje is niet vergezocht lijkt mij?
Wat is een blauw vinkje dan hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Jordy en Jolien denken niet dat er veel voor Jane gaat veranderen als hij thuis komt
Ze gaat van programma naar programma en ze heeft al een blauw vinkje
Een blauw vinkje bij een Instagram account betekent dat het account 'geverifieerd' isquote:
Mattheus snurkt ook en die ligt naast hemquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vertelde ook dat jane vlakbij ligt en pootje verder weg.
Zou wat zijn als Jordy nog voor de finale strand en pootje mag blijven. Net als vorig jaar met Randy niet dat ik dat zie gebeurenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jordy en Jolien hebben het over Asley die voor de finale er uit ging.
Jolien verteld dat ze er uitging omdat ze ticket voor de halve finale had gekocht
Jordy hoopt dat bij hem niet hetzelfde gebeurd
Nee daar ging het niet over. Het ging er niet over dat er iemand niet kon slapen. Het was buiten en overdag en Jane was in slaap gevallen en snurkte. Daarop kwamen er posts.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat was waarop ik reageerde. Jordy kon niet slapen omdat Jane snurkt. Ik zei dat in de andere kamer Pootje snurkt.
Dus dat ik daarop reageer met een verwijzing naar Pootje is niet vergezocht lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |