Dat het maar heerlijk naar vis mag ruiken!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou weglopen bij zo BBQ vis en vlees op een rooster en dan dit geur van vis
Je moet er maar van houden.
Maar goed hun zijn blij en daar gaat het om
oke duidelijk, je wilt me er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat het maar heerlijk naar vis mag ruiken!![]()
![]()
was BBQ luxe wat gestemd kon wordenquote:
Ja echt he, wie bedacht hij nu 4 stemmen toe?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Jane krijgt er vijf zegt Jordy alsof dat al vast staat
Hahaha ik doelde op Jordy die zegt dat hij over zijn nek gaat van visluchtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke duidelijk, je wilt me er niet bij hebben![]()
Terwijl de heren in de keuken bezig zijn met de voorbereidingen liggen Jordy en Jolien nog in de zon te praten over wie op wie gaat stemmen
De heren in de keuken willen een muziekje tijdens het koken.
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, wie bedacht hij nu 4 stemmen toe?
Volgens mij gaat sharice nooit op jolienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheus
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gaan Sharice en Pootje en Jane alle drie op Jolien en Mattheus
Maar Jolien gaat wel op haar, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar ik denk ook dat Sharice op Mattheus en op Jane gaat. Dan zal Pootje dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat sharice nooit op jolien
Oehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personen
Jezus , De Jordy show , meneer bepaald en de rest volgt het bevel op?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy: Denk even na he. Wij gaan alle drie op hen drie
Jane gaat waarschijnlijk op jullie. Dan heeft iedereen er drie
Ik vind dit echt ziekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Jane krijgt er vijf zegt Jordy alsof dat al vast staat
Dat doen ze al wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus , De Jordy show , meneer bepaald en de rest volgt het bevel op?
Was even rustig, maar daar begint hij weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Jordy weet al precies wie hoeveel stemmen krijgt
De meeste krijgen er drie een krijgt er 4 en Jane krijgt 5
Ja het kan alle kanten op. Ben wel benieuwd. Maar dat Jane er opstaat vermoed ik wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik zie Jane graag vertrekken uit het huis. A.S.A.P.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou er nog een vrijstelling komen? Dat zou grappig zijn als Jane die kreeg. Gaan al die plannetjes in rook op
Ja, en misschien mogen ze maar een stem uitbrengen. Het kan alle kanten nog opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en wie weet moeten ze als duos stemmen op losse personen
Waarom ziek je zit in eindfase van het spel en als hun willen volgen in zijn idee is hij toch alleen maar slim hij en jane zijn nog de laatste 2 Nederlanders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |