Yep. Dat zei Jeff in het begin toen die het huis in kwam geloof ik. Zowiezo een uitspraak die Jeff vaker deed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Matt zeg oooo we zijn in t zak gezet? Wat betekend dat, is vast en zeker belgs voor we zijn voor de gek gehouden?
Ik zit ook achterthuis met de laptop, het is heerlijk uit de wind in de zon, en hun zitten ook beschutquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat ze daar zo bloot buiten kunnen zitten, zo warm is het toch helemaal niet/
Blote benen, blote armen.
die uitspraak is al van dag 1quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Matt zeg oooo we zijn in t zak gezet? Wat betekend dat, is vast en zeker belgs voor we zijn voor de gek gehouden?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:52 schreef rinardo het volgende:
Voor een ieder die het niet wil missen met dit mooie weer op de streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat de brandwond van Jane weer verzorgen.
Heb gisteren in de tv uitzending een flists gezien hoe het gebeurd is
In de sauna is het gebeurd
Zelfontbranding.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.
bij mijn voor in de tuin kan je ook zo zitten geen zuchtje wind dan is het gewoon heetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat ze daar zo bloot buiten kunnen zitten, zo warm is het toch helemaal niet/
Blote benen, blote armen.
Tegen aan gelopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Viel ze om of zo of er tegenaan gelopen.
Brandwonden ook al zijn het wondjes doen echt zeer hoor.quote:
vind ook niet slim dat ze in de zon ligt mag volgens mij ook niet echtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen aan gelopen.
Jane vindt het pijnlijk als Sharice de zalf op de wonden/wondjes smeert
Geen idee. Volgens mij ligt ze ook vaker onder een deken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind ook niet slim dat ze in de zon ligt mag volgens mij ook niet echt
goed dat dat benoemt moet nog terug kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat de brandwond van Jane weer verzorgen.
Heb gisteren in de tv uitzending een flists gezien hoe het gebeurd is
In de sauna is het gebeurd
ja maar de warmte van de zon brand alleen maar weer de wond inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ligt ze ook vaker onder een deken.
Maar het zijn saaie BB dagen nu. 6 man die hangen in de zon.
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vertrouwen sharice niet. Gaat ineens de sauna in. Pootje snapt het niet ze heeft gezegd kan niet met mijn werk, hij zegt wel in badpak naar zwembad enzo. Denken sm
ik was net ook buiten en de wind is minder koud nu dan die vanmorgen wasquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat net buiten maar die wind is gewoon koud.
Buiten de wind is het best te doen zo onder de Zon.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat net buiten maar die wind is gewoon koud.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:36 schreef spapaars het volgende:
Al bij al, er gebeurt daar helemaal niets.
het ging over snurkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou en, het ging over Jane in deze.
ze gunnen elkaar niet veelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.
Ja ik vind het heel erg kinderachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zou je het niet vertrouwen je wint niets mee om een eventuele opdracht te torpederen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |