Ze is normaal best licht/bleek, gister was dat heel erg zichtbaar naast de rode kop van Pootjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen hoor
Zo rood is ze niet
ja klik maar is instagramquote:
Denk dat het wel te maken had met haar eetstoornisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Len.
Blijft een vraagteken waarom ze vertrok.
ze komt binnenkort met een filmpje waar ze alles gaat uitleggen zei ze tijdens een live op insta met Jeffquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Len.
Blijft een vraagteken waarom ze vertrok.
Als de kolen heet zijn hoeft dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die deksel moet hij wel terug p de bbq leggen anders is de warmte weg en krijg je niets meer echt gaar
Ja zag hetquote:
Het zal eerder klaar zijn dan de sushiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Al 1.30 uur bezig met voorbereiden van een bbq. Aardappels al gaar die liggen in oven geloof ik
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomenquote:
Dat gaat bij mij altijd mis, ik kom nooit op de plek waar ik moet zijn , ik heb het opgegevenquote:
Ik heb geen tiktok en ik heb insta ,maar ik snap er weinig vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomen
Heel stoer en gekke maniertjes
Totaal niet zichzelf
Misschien is hij wel zichzelf en heeft hij zich in huis anders gedragenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu vindt ik op insta en TikTok enorm gemaakt overkomen
Heel stoer en gekke maniertjes
Totaal niet zichzelf
Jij maakt prachtige gifjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen tiktok en ik heb insta ,maar ik snap er weinig van
Neuhquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Misschien is hij wel zichzelf en heeft hij zich in huis anders gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop