Videoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn gisteren foto's gestuurd naar de (huis)arts
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : er is een video gemaakt, die wordt nu naar de dokter gestuurd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren riep hij nog hoe goed hij had geslapen, 8 uur en hij was goed uitgerust , nu dit verhaal
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan dat niet dan. Ze deden allebei klagen erover. Jordy vraagt aan jolien nu over dat sharice vertelde dat jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaat doen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind belachelijk dat sharice 3 nachten bij milena mocht slapen in die week dat ze in de suite moest slapen en een ander dat niet mag. Keanu sliep ook 1 nacht bij jolien. En laat iedereen bij elkaar op de slaapkamer slapen nu en gooi die suite dicht.
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat sharice tegen jordy had gezegd in de keuken dat jolien allang had verteld dat hun geen magic Mike gingen doen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.
En nu gaat het over
Jordy die aan Jolien vroeg dat Sharice vertelde dat Jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaan doen
Ik kan er geen touw aan vastknopen
Ik had wel wat meer steun van Pootje voor Jane verwacht ,want Jordy praat niet echt netjes over haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy met een boos gezicht: vannacht slaap ik op mijn eigen slaapkamer.
Pootje: denk het nie
Jordy: komen ze me maar wegdragen maar ik ga daar niet liggen. 2 slapeloze nachten
Slapeloze nachten![]()
![]()
![]()
The opposites![]()
Jordy lult om te lullen al is het poepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is het ook niet
![]()
En gister zei hij idd goed te hebben geslapen nu zijn het opeens 2 slapeloze nachten
ik verstond ; anders krijg ik een schokquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
Sharice wil dat de mannen Jane vasthouden als ze de fucidine erop smeert
anders krijg ik een schop
Ja! Gelukkig heb jij het ook gehoordquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is het ook niet
![]()
En gister zei hij idd goed te hebben geslapen nu zijn het opeens 2 slapeloze nachten
volgens mij is het nog niet ontstokenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice gaat het niet erop smeren als niemand haar vasthoudt.
Echt klote voor Jane dat het ontstoken is.
schopquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik verstond ; anders krijg ik een schok
Jup eerst wat piepen over daar slapen, wel droge lucht en warm maar goed geslapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! Gelukkig heb jij het ook gehoord![]()
Jordy maakt Jane dus zwart om maar bij zijn vriendjes in de grote slaapkamer te kunnen slapen
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is het nog niet ontstoken
maar meer voorzorg
omdat het gewoon geen schone brandwond zal zijn
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:22 schreef b_engeltje het volgende:
Kom op Bb geef jane honing raadzaam gaasjes
Kosten wel wat maar dan geneesd het wel goed en doet het veel minder pijn
Mag ook, krijgt ze misschien krullen in d'r haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik verstond ; anders krijg ik een schok
Dat je last van FOMO hebt zou ik kunnen begrijpen , maar wat hij nu doet is zielig doen want Jane dit , Jane dat ... haren overal ... en niemand zegt er wat van hoe hij over haar praat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy lult om te lullen al is het poep
je kunt het hier niet zonder recept krijgenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
WAT Jolien smeert ab creme op een puistje als het open is
Nope ook op recept.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het hier niet zonder recept krijgen
in Belgie misschien wel
ik vind het geen hele gekke gedachtequote:
Als je een ab resistentie wil opbouwen is dat geen gekke gedachtequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het geen hele gekke gedachte
om het op een open puist te smeren
oefenen voor toneelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
neeee dubbele sl
Ze dachten net misschien voor het ontbijt van Matthie.. maar gezien de dubbele sl wellicht toch de audioboodschap van de moeder van Jane?
Afwachten weer..
wat is er met t ontbijt van Mattie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
neeee dubbele sl
Ze dachten net misschien voor het ontbijt van Matthie.. maar gezien de dubbele sl wellicht toch de audioboodschap van de moeder van Jane?
Afwachten weer..
Ik schreef wat ik op de streams zag tussen jordy en jolien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.
En nu gaat het over
Jordy die aan Jolien vroeg dat Sharice vertelde dat Jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaan doen
Ik kan er geen touw aan vastknopen
Daar is op de veiling voor gedrukt door Jordy.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat is er met t ontbijt van Mattie?
Heerlijk hé...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie doet ook een loopje.. Jolien op de grond van het lachen![]()
'dit is zo slecht'
Totdat de bom barstquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Hèhè gelukkig weer een beetje humor in de keet...
Jolien sharice pootje en matti hebben meer lol nu samenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Hèhè gelukkig weer een beetje humor in de keet...
maar wat als Jane nou steeds naar Jorda blijft vragen en terwijl ik dit type besef ik me dat het om een audio fragment gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
Denk niet dat de moeder van Jane zegt dat Jorda het heeft uitgemaakt
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schreef wat ik op de streams zag tussen jordy en jolien.
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar wat als Jane nou steeds naar Jorda blijft vragen en terwijl ik dit type besef ik me dat het om een audio fragment gaat![]()
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?
Ooo is het bericht van haar moeder, weet ze dat al?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
Ze heeft eigenlijk liever gips en een mitellaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
OMG Matthie moet pleisters plakken op 2 vingers van Jolien waar amper iets van een wondje op te zien is
Joh stop eens ieder zijn ding toch.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuus
'meer mensen hebben geklaagd over het snurken , pootje had ook last van de droge lucht en het snurken, stank ... en heeel veel anderen ook' bla bla
Alsof Jordy zielig is
Jordy moet leren dat het niet alleen maar om Jordy gaat
en dat leert hij hier door negatieve berichten hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuus
'meer mensen hebben geklaagd over het snurken , pootje had ook last van de droge lucht en het snurken, stank ... en heeel veel anderen ook' bla bla
Alsof Jordy zielig is
Jordy moet leren dat het niet alleen maar om Jordy gaat
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?
pfff zo doet ze wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk liever gips en een mitella
Hoorde ik het toch goed, dat ze moest doorgaan zonder hem? dacht ik te horenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Het klinkt of mama in bedekte termen wel iets heeft door laten schijnen
dat is de vraag.. ging het over de kat die haar overal loopt te zoeken in huis of over Jordaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Jane haalt nieuwe kracht uit de videoboodschap.
Dus waarschijnlijk niets verteld over Jorda
Moeder was trots op een dochter als zijn en de poesjes miste haar.
En ze moet doorgaan zonder hem. (zou ze toch nog wat gehoord hebben daarover heb niet het hele stuk gehoord)
Meer papa en mama houden van jouquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed, dat ze moest doorgaan zonder hem? dacht ik te horen
ja dat zei ze wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
doorgaan zonder remquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan natuurlijk ook nogquote:
Dus toch verteld...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja nu net gehoord.. ze is op s2 te zien.
was echt mooi zegt ze. Kort bericht. Mama was trots op haar, dat ze van haar houden, haar missen.. dat de katten haar missen. 1 kat loopt de hele tijd door het huis op zoek naar haar. Dat ze moet doorgaan zonder hem en dat ze van haar houden en dat was het.
Ik heb poesjes wel horen noemen dat ze haar mistequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is de vraag.. ging het over de kat die haar overal loopt te zoeken in huis of over Jorda
O ik hoorde echt hem,quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
doorgaan zonder rem![]()
uitspraak die haar moeder vaker tegen haar doet
Kan ook over Axel gaan zegt net iemand?quote:
Daarvoor was SL. Maar ging vast om doorgaan zonder Axel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Jane haalt nieuwe kracht uit de videoboodschap.
Dus waarschijnlijk niets verteld over Jorda
Moeder was trots op een dochter als zijn en de poesjes miste haar.
En ze moet doorgaan zonder hem. (zou ze toch nog wat gehoord hebben daarover heb niet het hele stuk gehoord)
nee want hier is al verwarring of het zonder hem of zonder rem wasquote:
Ja ik denk niet over Jorda anders had ze waarschijnlijk haar koffers al gepakt of staan krijsen van verdriet..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook over Axel gaan zegt niet iemand?
Wederom iets wat we niet weten en alleen maar kunnen gokken
Lijkt me sterk dat ze het over Axel hadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarvoor was SL. Maar ging vast om doorgaan zonder Axel.
Gok ik zo, lijkt me sterk dat iemand daar blijft bij het nieuws dat de relatie eenzijdig is beëindigd
Neej denk het ook niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee want hier is al verwarring of het zonder hem of zonder rem was
en al was het hem (kat, axel ,jorda)
denk niet jorda... want ze is vrij rustig.
Lokiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ik haalde eruit de kat die overal in het huis loopt haar te zoeken.
moet dat ieder uur?quote:
Doorgaan zonder de kat?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze het over Axel had
Maar gewoon over 1 van haar katten
Zo zie je
Iedereen vult het anders in
ik weet niet hoevaak zij de zalf erop moet smeren. Had hem laatst ook moest 3x per dag.quote:
Ze heeft nu iets van de arts gekregen begrijp ik want ze lazen net een bijsluiterquote:
Klinkt logisch als ze die uitspraak vaker gebruikt .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
doorgaan zonder rem![]()
uitspraak die haar moeder vaker tegen haar doet
Gisteren op had ze het ook nog over het gekochte nieuwe huis met jordaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:53 schreef riri het volgende:
Gisteren zei Jane tegen Mattie..."en ik moet op zoek naar een nieuw huis". . en ze begonnen er beide hartelijk om te lachen, dus Jane weet het allang van Jorda anders maak je die opmerking niet
Haha, yup!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
opname gestopt en terug geluisterd
Het was rem en niet hem
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet hoevaak zij de zalf erop moet smeren. Had hem laatst ook moest 3x per dag.
Nee dat was vaselinequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ook
Die krijgt te weinig aandacht, dus dan maar zoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy kijkt naar zijn kaart van thuis en is emo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Folies het volgende:
Misschien begreep Jane het wel verkeerd, en was het Hem i.p.v. Rem.
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Aaah zonder rem
Zegt pootje
Zelfs die verstond hen/hem
Was een goede afleidingsmanoeuvre van pootjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar op
uur terug was het vaseline zalf nu AB zalfquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ook
Dit verdient een chocolaatjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die krijgt te weinig aandacht, dus dan maar zoeken
jij heb het filmpje niet gezien toch Jane herhaalde het net 4 keer Remquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Folies het volgende:
Misschien verstond Jane het wel verkeerd, en was het Hem i.p.v. Rem.
Als de dokter het voorgeschreven heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Sharice
Eigenlijk heb je het niet echt nodig want je hebt geen ontsteking
Je doet nogal wat aannames over iets wat je vaag hebt gehoord en wat een hele andere context kan hebben dan dat wij hier weten . Ik heb dat gesprekje ook gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:53 schreef riri het volgende:
Gisteren zei Jane tegen Mattie..."en ik moet op zoek naar een nieuw huis". . en ze begonnen er beide hartelijk om te lachen, dus Jane weet het allang van Jorda anders maak je die opmerking niet
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar op
Een idiootquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:12 schreef Jockari het volgende:
Ze horen een idioot lachen, maar herkennen de lach niet.
Sharices toneelvriend Piet is blijkbaar de lach.
nou iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
konden ze echt niemand vinden die even wilden lachen
Amber werd ook niet geradenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
konden ze echt niemand vinden die even wilden lachen
nu ben ik benieuwd naar jouw lachquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:14 schreef Jockari het volgende:
We hadden het kunnen weten. Onverstaanbaar gelach, kan alleen maar Westvlaams zijn.
die lachen zijn allemaal zo slechtquote:
Is Matti al geweest danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
laatste is dan nog voor Jordy?
Nicht en Isra zijn de contactpersonen van Sharice.
Van toneel had ze zelf niet verwacht..
elkaars lach hahaha dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar jouw lach
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar jouw lach
Ik denk dat familie makkelijker is dan vrienden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lachen zijn allemaal zo slecht
maar een toneelvriend
hoe ver wil je het zoeken
de slager bij wie je op zaterdag vlees haalt
was ook echt wel een hele neppe lach kon je echt horenquote:
Ik denk dat het voor veel mensen ook best ongemakkelijk voelt om ff een lachje op te nemenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook echt wel een hele neppe lach kon je echt horen
ik zou ook niet op commando een lach kunnen opnemen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel mensen ook best ongemakkelijk voelt om ff een lachje op te nemen
is ook weer ietwat flauwquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste wordt easy dus
Pootje - Schoonvader
Jolien - Vriendin
Sharice - Toneelvriend
Mattheus - Moeder
Jane - Moeder
Dat moet je idd wel kunnen , én durvenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou ook niet op commando een lach kunnen opnemen hoor
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste wordt easy dus
Pootje - Schoonvader
Jolien - Vriendin
Sharice - Toneelvriend
Mattheus - Moeder
Jane - Moeder
Ik heb even terug gelezen, maar Jordy heeft een zeikdag?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy lekker positief over de act van pootje en matti
Not
Of het gevoel het niet meer in de hand te hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen, maar Jordy heeft een zeikdag?
- Zeuren over Jane en de slaapplek
- Klagen over afwas skills van Pootje
- Lekker positief over de act van Mattie en Pootje..
Is hij zijn Vibe kwijt ofzo
Ik zie ook idd geen kartel besprekingen meer..Beter!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jordy de controle een beetje kwijt is. Andere duo's , Een ticket +vrijstelling+DM ...
Daar hoort de regel bij dat je in de suite moet slapen. Hij mist alles wat in de slaapkamer besproken wordt , ziet dat de andere duo's het leuk met elkaar hebben ,lol maken en misschien ook wel dingen bespreken waar hij niets vanaf weet![]()
Ik denk dat dit een hele goede zet was van BB om hem ff weg te halen
Oh hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het gevoel het niet meer in de hand te hebben
Hij is de grip kwijt en dat kan hij niet zo goed handelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie ook idd geen kartel besprekingen meer..Beter!
Hij staat nog steeds veel in de aandacht, maar hij is inderdaad de grip op dat kartel kwijt omdat dat heel 'random'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is de grip kwijt en dat kan hij niet zo goed handelen.
Normaliter was het Jordy die veel bepaalde , plannen voor anderen maakte en ook graag in de aandacht staat. En dat is nu weg , overgeleverd aan de 'kutregels' van BB
Maar het werd wel een keer tijd dat er iets gebeurde en dat niet alles om hem draait
jordy formuleerde toch dat het moeilijk was om mensen na te doen, correct me when i'am wrong maar volgens mijn zei hij datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy lekker positief over de act van pootje en matti
Not
mogen niet mee kijken nu erg lulligquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
David en matteus
Naar de PR
Om te repeteren
erg jammer weer een vliegtuigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
De centen voor een vliegtuigje voor Jane zijn binnen. Benieuwd of en wanneer dat komt en hoe daar in het huis op gereageerd gaat worden. Wel jammer ook.. want als dat langs is geweest moet er natuurlijk door de fans ook vliegtuigjes voor anderen gaan komen en vliegen ze weer in polonaise over de hut de komende week
Vraag mij af of het tactisch goed uitkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
De centen voor een vliegtuigje voor Jane zijn binnen. Benieuwd of en wanneer dat komt en hoe daar in het huis op gereageerd gaat worden. Wel jammer ook.. want als dat langs is geweest moet er natuurlijk door de fans ook vliegtuigjes voor anderen gaan komen en vliegen ze weer in polonaise over de hut de komende week
Dat gaan ze sowieso allemaal al doen. Dus dat maakt niets uit. Tenzij ze een ticket wint zit ze deze week op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of het tactisch goed uitkomt.
Ze willen allemaal winnen, en met een vliegtuigje denken ze al snel dat Jane heel populair is, en zullen juist op haar stemmen.
Random iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds veel in de aandacht, maar hij is inderdaad de grip op dat kartel kwijt omdat dat heel 'random'uit elkaar is gehaald door BB deze week. Het is niet voor niets dat er geen kartelleden bij elkaar zijn gezet.
Ik las het idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Random idd![]()
Ik denk dat hij buiten vast een hele aardige vent is, maar in BB is het een aandachtsorgel die graag alles voor anderen wil bepalen.
Mij is het nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Jane probeert de meiden wijs te maken dat ze absoluut geen ochtendhumeur heeft.
bizar dat je dat vanaf een spelletje allemaal weet te verzinnenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.
gelukkig geeft niemand, van de andere fans, om die vliegtuigjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Met alles in principe eens, maar ik denk dat iedereen buiten wel anders is dan dat ze in BB zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bizar dat je dat vanaf een spelletje allemaal weet te verzinnen
het is sociaal gewoon een open gozer en niet iedereen kan daar tegen (blijkt)
je komt daar toch om het spel te winnen dus elk verlies is niet leuk, logisch dat je daar dan tegenaan loopt
Ze zegt sociaal een open mens, en dat klopt, ik heb een zoon die is net zo, zegt alles wat hij denkt, en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, Jordy is inderdaad ook erg open.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.
De spontaniteit is behoorlijk berekend en bewust.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zegt sociaal een open mens, en dat klopt, ik heb een zoon die is net zo, zegt alles wat hij denkt, en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, Jordy is inderdaad ook erg open.
yep, in dit spel een hele goede eigenschapquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
De spontaniteit is behoorlijk berekend en bewust.
Hij speelt het spel op zijn manier.
Het is een spel maar het is ook drie maanden je leven delen met mensen die je niet kent , emoties ,vriendschappen , verhalen delen en leren omgaan met de emoties en minder leuke kanten van medebewoners en vooral met eigen emoties. Het is een ervaring, een beleving , het is een 'experiment' met daaraan gekoppeld een spel element .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je komt daar toch om het spel te winnen dus elk verlies is niet leuk, logisch dat je daar dan tegenaan loopt
omdat je zegt dat “het type” mens niet de jouwe is terwijl je kijkt naar iemand die een spel speelt, dus als iemand wel of niet snoep zou “stelen” is imo niet echt representatief voor iemand als persoonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.
Iedereen mag toch zijn mening hebben, waarom is deze mening dan bizar?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Same Samequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ken ik niet. Even gegoogled... lijkt meer op een nederlandse schlagerzanger.
het blijft een spel met 1 uiteindelijke winnaar..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een spel maar het is ook drie maanden je leven delen met mensen die je niet kent , emoties ,vriendschappen , verhalen delen en leren omgaan met de emoties en minder leuke kanten van medebewoners en vooral met eigen emoties. Het is een ervaring, een beleving , het is een 'experiment' met daaraan gekoppeld een spel element .
Waar staat (in mijn commentaar) dat iemand geen mening mag hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag toch zijn mening hebben, waarom is deze mening dan bizar?
Hou het maar gewoon bij commentaar op de streams ipv commentaar op een user
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Pootje gaat voor RAL 3020 vandaag
[ afbeelding ]
Jordy speelt idd een spel maar niet alles is spel , je kan niet alles spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat je zegt dat “het type” mens niet de jouwe is terwijl je kijkt naar iemand die een spel speelt, dus als iemand wel of niet snoep zou “stelen” is imo niet echt representatief voor iemand als persoonnergens staat dat je dit niet MAG zeggen xD
het is overduidelijk een sociaal persoon daar hij alles openlijk bespreekt als het gaat om gevoel en emotie; dat zit ik maar weinig mensen doen
Je mag altijd reageren op iets, maar dan hoef je niet aan te halen dat de reactie van een ander bizar is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Waar staat (in mijn commentaar) dat iemand geen mening mag hebben?
als iemand roept “hij steelt, weet niet of hij IRL ook aardig is, kan niet tegen zijn verlies en zal buiten ook wel in de aandacht willen staan” zijn zwaar ongefundeerde aannames die iemand op de persoon aanvallen
niet geheel onlogisch dat andere dat bizar vinden
en waar in het reglement staat dat je hier niet op iemand mag reageren Dotteke? er zijn beperkt aantal regels en die staat er volgens mij niet tussen; dus reageren op een reageersel moet prima zijn
Ja, die hebben we ondertussen meer dan dat wij streams kunnen zinquote:
ik was al niet zo'n fan van Axelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ondertussen meer dan dat wij streams kunnen zin
En dan in een sl tig keer dezelfde laten zien.
O Jeequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was al niet zo'n fan van Axel
en die podcast helpt daar totaal niet bij
ze hebben lolquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee![]()
Wat zijn ze uitgelaten buiten?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
het moet daar wel windstil zijn in die tuin
tis hier echt koud
Ik heb het niet over acties, ik heb het over emoties , want die kan je niet altijd wegstoppen en zeker niet in BBquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het blijft een spel met 1 uiteindelijke winnaar..
om dat te roepen dat acties, welke in het huis afspelen, direct te koppelen aan de persoonlijkheid van een persoon is niet helemaal eerlijk natuurlijk..
uiteindelijk speelt iedereen daar zijn eigen karakter en weten ook wij niet of die mensen in de echte wereld óók zo zijn
zodra er buiten gegild word komt er al een streamlockquote:
De hele ochtend al jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al heel lang dan.
Misschien werk planning-overleg
Met EJVL gebeurde dat ook, en dan moesten de bewoners de loods in..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zodra er buiten gegild word komt er al een streamlock
dat was helemaal apart jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met EJVL gebeurde dat ook, en dan moesten de bewoners de loods in..
Nu mogen alleen wij het niet horenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
maar meende dat ze vorig jaar bij BB ook naar binnen moesten
Haha ja met zo'n 'paniek alarm' keihard door die loodsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee hun hoeven dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerremquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee dat wordt straks weer roddelen over het gesnurk van Jane
Pootje ligt toch op die andere kamer? Die snurkt nog harderquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Geen fake news van Jordy dus over dat snurken van Jane. Face the facts!
Nou en, het ging over Jane in deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje ligt toch op die andere kamer? Die snurkt nog harder
Jane lag net buiten te snurken. Ze was in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje ligt toch op die andere kamer? Die snurkt nog harder
Kan ze terug wakker worden met een ochtendhumeur.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jane lag net buiten te snurken. Ze was in slaap gevallen.
vond het ook niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:59 schreef Snensie het volgende:
Ooit weleens geprobeerd dat gerecht maar vond er weinig aan.
hij schept eieren op die nog niet gaar zijnquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Jane probeert de meiden wijs te maken dat ze absoluut geen ochtendhumeur heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |