Same Samequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ken ik niet. Even gegoogled... lijkt meer op een nederlandse schlagerzanger.
het blijft een spel met 1 uiteindelijke winnaar..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een spel maar het is ook drie maanden je leven delen met mensen die je niet kent , emoties ,vriendschappen , verhalen delen en leren omgaan met de emoties en minder leuke kanten van medebewoners en vooral met eigen emoties. Het is een ervaring, een beleving , het is een 'experiment' met daaraan gekoppeld een spel element .
Waar staat (in mijn commentaar) dat iemand geen mening mag hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag toch zijn mening hebben, waarom is deze mening dan bizar?
Hou het maar gewoon bij commentaar op de streams ipv commentaar op een user
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:48 schreef ledn81 het volgende:
Pootje gaat voor RAL 3020 vandaag
[ afbeelding ]
Jordy speelt idd een spel maar niet alles is spel , je kan niet alles spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat je zegt dat “het type” mens niet de jouwe is terwijl je kijkt naar iemand die een spel speelt, dus als iemand wel of niet snoep zou “stelen” is imo niet echt representatief voor iemand als persoonnergens staat dat je dit niet MAG zeggen xD
het is overduidelijk een sociaal persoon daar hij alles openlijk bespreekt als het gaat om gevoel en emotie; dat zit ik maar weinig mensen doen
Je mag altijd reageren op iets, maar dan hoef je niet aan te halen dat de reactie van een ander bizar is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Waar staat (in mijn commentaar) dat iemand geen mening mag hebben?
als iemand roept “hij steelt, weet niet of hij IRL ook aardig is, kan niet tegen zijn verlies en zal buiten ook wel in de aandacht willen staan” zijn zwaar ongefundeerde aannames die iemand op de persoon aanvallen
niet geheel onlogisch dat andere dat bizar vinden
en waar in het reglement staat dat je hier niet op iemand mag reageren Dotteke? er zijn beperkt aantal regels en die staat er volgens mij niet tussen; dus reageren op een reageersel moet prima zijn
Ja, die hebben we ondertussen meer dan dat wij streams kunnen zinquote:
ik was al niet zo'n fan van Axelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ondertussen meer dan dat wij streams kunnen zin
En dan in een sl tig keer dezelfde laten zien.
O Jeequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was al niet zo'n fan van Axel
en die podcast helpt daar totaal niet bij
ze hebben lolquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee![]()
Wat zijn ze uitgelaten buiten?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
het moet daar wel windstil zijn in die tuin
tis hier echt koud
Ik heb het niet over acties, ik heb het over emoties , want die kan je niet altijd wegstoppen en zeker niet in BBquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
het blijft een spel met 1 uiteindelijke winnaar..
om dat te roepen dat acties, welke in het huis afspelen, direct te koppelen aan de persoonlijkheid van een persoon is niet helemaal eerlijk natuurlijk..
uiteindelijk speelt iedereen daar zijn eigen karakter en weten ook wij niet of die mensen in de echte wereld óók zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |