mogen niet mee kijken nu erg lulligquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
David en matteus
Naar de PR
Om te repeteren
erg jammer weer een vliegtuigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
De centen voor een vliegtuigje voor Jane zijn binnen. Benieuwd of en wanneer dat komt en hoe daar in het huis op gereageerd gaat worden. Wel jammer ook.. want als dat langs is geweest moet er natuurlijk door de fans ook vliegtuigjes voor anderen gaan komen en vliegen ze weer in polonaise over de hut de komende week
Vraag mij af of het tactisch goed uitkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
De centen voor een vliegtuigje voor Jane zijn binnen. Benieuwd of en wanneer dat komt en hoe daar in het huis op gereageerd gaat worden. Wel jammer ook.. want als dat langs is geweest moet er natuurlijk door de fans ook vliegtuigjes voor anderen gaan komen en vliegen ze weer in polonaise over de hut de komende week
Dat gaan ze sowieso allemaal al doen. Dus dat maakt niets uit. Tenzij ze een ticket wint zit ze deze week op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of het tactisch goed uitkomt.
Ze willen allemaal winnen, en met een vliegtuigje denken ze al snel dat Jane heel populair is, en zullen juist op haar stemmen.
Random iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds veel in de aandacht, maar hij is inderdaad de grip op dat kartel kwijt omdat dat heel 'random'uit elkaar is gehaald door BB deze week. Het is niet voor niets dat er geen kartelleden bij elkaar zijn gezet.
Ik las het idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Random idd![]()
Ik denk dat hij buiten vast een hele aardige vent is, maar in BB is het een aandachtsorgel die graag alles voor anderen wil bepalen.
Mij is het nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Jane probeert de meiden wijs te maken dat ze absoluut geen ochtendhumeur heeft.
bizar dat je dat vanaf een spelletje allemaal weet te verzinnenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.
gelukkig geeft niemand, van de andere fans, om die vliegtuigjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Met alles in principe eens, maar ik denk dat iedereen buiten wel anders is dan dat ze in BB zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij buiten wel aardig is weet ik niet. Ik vind dat jatten toch wel een dingetje. En dat hij steeds in de aandacht wil staan zal hij buiten ook wel hebben. Plus dat hij niet tegen zijn verlies kan. Niet echt mijn soort mens in ieder geval.
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bizar dat je dat vanaf een spelletje allemaal weet te verzinnen
het is sociaal gewoon een open gozer en niet iedereen kan daar tegen (blijkt)
je komt daar toch om het spel te winnen dus elk verlies is niet leuk, logisch dat je daar dan tegenaan loopt
Ze zegt sociaal een open mens, en dat klopt, ik heb een zoon die is net zo, zegt alles wat hij denkt, en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, Jordy is inderdaad ook erg open.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.
De spontaniteit is behoorlijk berekend en bewust.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zegt sociaal een open mens, en dat klopt, ik heb een zoon die is net zo, zegt alles wat hij denkt, en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, Jordy is inderdaad ook erg open.
yep, in dit spel een hele goede eigenschapquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
De spontaniteit is behoorlijk berekend en bewust.
Hij speelt het spel op zijn manier.
Het is een spel maar het is ook drie maanden je leven delen met mensen die je niet kent , emoties ,vriendschappen , verhalen delen en leren omgaan met de emoties en minder leuke kanten van medebewoners en vooral met eigen emoties. Het is een ervaring, een beleving , het is een 'experiment' met daaraan gekoppeld een spel element .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je komt daar toch om het spel te winnen dus elk verlies is niet leuk, logisch dat je daar dan tegenaan loopt
omdat je zegt dat “het type” mens niet de jouwe is terwijl je kijkt naar iemand die een spel speelt, dus als iemand wel of niet snoep zou “stelen” is imo niet echt representatief voor iemand als persoonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Grappig dat ik niet mag zeggen wat ik denk omdat het een spelletje is. Maar jij wel stellig zegt naar aanleiding van dat spelletje dat het een sociaal mens is wat wel het laatste is wat hij heeft laten zien in dit spelletje.
Iedereen mag toch zijn mening hebben, waarom is deze mening dan bizar?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |