Ik denk dat het voor veel mensen ook best ongemakkelijk voelt om ff een lachje op te nemenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ook echt wel een hele neppe lach kon je echt horen
ik zou ook niet op commando een lach kunnen opnemen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel mensen ook best ongemakkelijk voelt om ff een lachje op te nemen
is ook weer ietwat flauwquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste wordt easy dus
Pootje - Schoonvader
Jolien - Vriendin
Sharice - Toneelvriend
Mattheus - Moeder
Jane - Moeder
Dat moet je idd wel kunnen , én durvenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou ook niet op commando een lach kunnen opnemen hoor
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
Die laatste wordt easy dus
Pootje - Schoonvader
Jolien - Vriendin
Sharice - Toneelvriend
Mattheus - Moeder
Jane - Moeder
Ik heb even terug gelezen, maar Jordy heeft een zeikdag?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy lekker positief over de act van pootje en matti
Not
Of het gevoel het niet meer in de hand te hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen, maar Jordy heeft een zeikdag?
- Zeuren over Jane en de slaapplek
- Klagen over afwas skills van Pootje
- Lekker positief over de act van Mattie en Pootje..
Is hij zijn Vibe kwijt ofzo
Ik zie ook idd geen kartel besprekingen meer..Beter!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jordy de controle een beetje kwijt is. Andere duo's , Een ticket +vrijstelling+DM ...
Daar hoort de regel bij dat je in de suite moet slapen. Hij mist alles wat in de slaapkamer besproken wordt , ziet dat de andere duo's het leuk met elkaar hebben ,lol maken en misschien ook wel dingen bespreken waar hij niets vanaf weet![]()
Ik denk dat dit een hele goede zet was van BB om hem ff weg te halen
Oh hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het gevoel het niet meer in de hand te hebben
Hij is de grip kwijt en dat kan hij niet zo goed handelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie ook idd geen kartel besprekingen meer..Beter!
Hij staat nog steeds veel in de aandacht, maar hij is inderdaad de grip op dat kartel kwijt omdat dat heel 'random'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is de grip kwijt en dat kan hij niet zo goed handelen.
Normaliter was het Jordy die veel bepaalde , plannen voor anderen maakte en ook graag in de aandacht staat. En dat is nu weg , overgeleverd aan de 'kutregels' van BB
Maar het werd wel een keer tijd dat er iets gebeurde en dat niet alles om hem draait
jordy formuleerde toch dat het moeilijk was om mensen na te doen, correct me when i'am wrong maar volgens mijn zei hij datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jordy lekker positief over de act van pootje en matti
Not
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |