Heerlijk hé...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie doet ook een loopje.. Jolien op de grond van het lachen![]()
'dit is zo slecht'
Totdat de bom barstquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Hèhè gelukkig weer een beetje humor in de keet...
Ja de sfeer is zoveel beter nu.quote:
Jolien sharice pootje en matti hebben meer lol nu samenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Hèhè gelukkig weer een beetje humor in de keet...
maar wat als Jane nou steeds naar Jorda blijft vragen en terwijl ik dit type besef ik me dat het om een audio fragment gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
Denk niet dat de moeder van Jane zegt dat Jorda het heeft uitgemaakt
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schreef wat ik op de streams zag tussen jordy en jolien.
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar wat als Jane nou steeds naar Jorda blijft vragen en terwijl ik dit type besef ik me dat het om een audio fragment gaat![]()
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?
Ooo is het bericht van haar moeder, weet ze dat al?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Totdat de bom barst![]()
Ze heeft eigenlijk liever gips en een mitellaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
OMG Matthie moet pleisters plakken op 2 vingers van Jolien waar amper iets van een wondje op te zien is
Joh stop eens ieder zijn ding toch.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuus
'meer mensen hebben geklaagd over het snurken , pootje had ook last van de droge lucht en het snurken, stank ... en heeel veel anderen ook' bla bla
Alsof Jordy zielig is
Jordy moet leren dat het niet alleen maar om Jordy gaat
en dat leert hij hier door negatieve berichten hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schreef wat Jordy over Jane zei... en dan vind ik het wel wat slap dat je er allerlei argumenten bij haalt om hem te verdedigen , met het excuus
'meer mensen hebben geklaagd over het snurken , pootje had ook last van de droge lucht en het snurken, stank ... en heeel veel anderen ook' bla bla
Alsof Jordy zielig is
Jordy moet leren dat het niet alleen maar om Jordy gaat
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt Jane dan een videoboodschap van haar Moeder?
pfff zo doet ze wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk liever gips en een mitella
Hoorde ik het toch goed, dat ze moest doorgaan zonder hem? dacht ik te horenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Het klinkt of mama in bedekte termen wel iets heeft door laten schijnen
dat is de vraag.. ging het over de kat die haar overal loopt te zoeken in huis of over Jordaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Jane haalt nieuwe kracht uit de videoboodschap.
Dus waarschijnlijk niets verteld over Jorda
Moeder was trots op een dochter als zijn en de poesjes miste haar.
En ze moet doorgaan zonder hem. (zou ze toch nog wat gehoord hebben daarover heb niet het hele stuk gehoord)
Meer papa en mama houden van jouquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed, dat ze moest doorgaan zonder hem? dacht ik te horen
ja dat zei ze wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
doorgaan zonder remquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan natuurlijk ook nogquote:
Dus toch verteld...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja nu net gehoord.. ze is op s2 te zien.
was echt mooi zegt ze. Kort bericht. Mama was trots op haar, dat ze van haar houden, haar missen.. dat de katten haar missen. 1 kat loopt de hele tijd door het huis op zoek naar haar. Dat ze moet doorgaan zonder hem en dat ze van haar houden en dat was het.
Ik heb poesjes wel horen noemen dat ze haar mistequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is de vraag.. ging het over de kat die haar overal loopt te zoeken in huis of over Jorda
O ik hoorde echt hem,quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
doorgaan zonder rem![]()
uitspraak die haar moeder vaker tegen haar doet
Kan ook over Axel gaan zegt net iemand?quote:
Daarvoor was SL. Maar ging vast om doorgaan zonder Axel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Jane haalt nieuwe kracht uit de videoboodschap.
Dus waarschijnlijk niets verteld over Jorda
Moeder was trots op een dochter als zijn en de poesjes miste haar.
En ze moet doorgaan zonder hem. (zou ze toch nog wat gehoord hebben daarover heb niet het hele stuk gehoord)
nee want hier is al verwarring of het zonder hem of zonder rem wasquote:
Ja ik denk niet over Jorda anders had ze waarschijnlijk haar koffers al gepakt of staan krijsen van verdriet..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook over Axel gaan zegt niet iemand?
Wederom iets wat we niet weten en alleen maar kunnen gokken
Lijkt me sterk dat ze het over Axel hadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarvoor was SL. Maar ging vast om doorgaan zonder Axel.
Gok ik zo, lijkt me sterk dat iemand daar blijft bij het nieuws dat de relatie eenzijdig is beëindigd
Neej denk het ook niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee want hier is al verwarring of het zonder hem of zonder rem was
en al was het hem (kat, axel ,jorda)
denk niet jorda... want ze is vrij rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |