Lokiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ik haalde eruit de kat die overal in het huis loopt haar te zoeken.
moet dat ieder uur?quote:
Doorgaan zonder de kat?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze het over Axel had
Maar gewoon over 1 van haar katten
Zo zie je
Iedereen vult het anders in
ik weet niet hoevaak zij de zalf erop moet smeren. Had hem laatst ook moest 3x per dag.quote:
Ze heeft nu iets van de arts gekregen begrijp ik want ze lazen net een bijsluiterquote:
Er zat nog geen fucidine opquote:
Klinkt logisch als ze die uitspraak vaker gebruikt .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
doorgaan zonder rem![]()
uitspraak die haar moeder vaker tegen haar doet
Gisteren op had ze het ook nog over het gekochte nieuwe huis met jordaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:53 schreef riri het volgende:
Gisteren zei Jane tegen Mattie..."en ik moet op zoek naar een nieuw huis". . en ze begonnen er beide hartelijk om te lachen, dus Jane weet het allang van Jorda anders maak je die opmerking niet
Haha, yup!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
opname gestopt en terug geluisterd
Het was rem en niet hem
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet hoevaak zij de zalf erop moet smeren. Had hem laatst ook moest 3x per dag.
Nee dat was vaselinequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ook
Die krijgt te weinig aandacht, dus dan maar zoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy kijkt naar zijn kaart van thuis en is emo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Folies het volgende:
Misschien begreep Jane het wel verkeerd, en was het Hem i.p.v. Rem.
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Aaah zonder rem
Zegt pootje
Zelfs die verstond hen/hem
Was een goede afleidingsmanoeuvre van pootjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar op
uur terug was het vaseline zalf nu AB zalfquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is vaak zo, maar dit was net uur geleden gedaan ook
Dit verdient een chocolaatjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die krijgt te weinig aandacht, dus dan maar zoeken
jij heb het filmpje niet gezien toch Jane herhaalde het net 4 keer Remquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef Folies het volgende:
Misschien verstond Jane het wel verkeerd, en was het Hem i.p.v. Rem.
Als de dokter het voorgeschreven heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
Sharice
Eigenlijk heb je het niet echt nodig want je hebt geen ontsteking
Je doet nogal wat aannames over iets wat je vaag hebt gehoord en wat een hele andere context kan hebben dan dat wij hier weten . Ik heb dat gesprekje ook gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:53 schreef riri het volgende:
Gisteren zei Jane tegen Mattie..."en ik moet op zoek naar een nieuw huis". . en ze begonnen er beide hartelijk om te lachen, dus Jane weet het allang van Jorda anders maak je die opmerking niet
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Snotter-rem' maakt het er niet meer verstaanbaar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |