Videoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn gisteren foto's gestuurd naar de (huis)arts
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : er is een video gemaakt, die wordt nu naar de dokter gestuurd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren riep hij nog hoe goed hij had geslapen, 8 uur en hij was goed uitgerust , nu dit verhaal
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan dat niet dan. Ze deden allebei klagen erover. Jordy vraagt aan jolien nu over dat sharice vertelde dat jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaat doen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind belachelijk dat sharice 3 nachten bij milena mocht slapen in die week dat ze in de suite moest slapen en een ander dat niet mag. Keanu sliep ook 1 nacht bij jolien. En laat iedereen bij elkaar op de slaapkamer slapen nu en gooi die suite dicht.
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat sharice tegen jordy had gezegd in de keuken dat jolien allang had verteld dat hun geen magic Mike gingen doen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.
En nu gaat het over
Jordy die aan Jolien vroeg dat Sharice vertelde dat Jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaan doen
Ik kan er geen touw aan vastknopen
Ik had wel wat meer steun van Pootje voor Jane verwacht ,want Jordy praat niet echt netjes over haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy met een boos gezicht: vannacht slaap ik op mijn eigen slaapkamer.
Pootje: denk het nie
Jordy: komen ze me maar wegdragen maar ik ga daar niet liggen. 2 slapeloze nachten
Slapeloze nachten![]()
![]()
![]()
The opposites![]()
Jordy lult om te lullen al is het poepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is het ook niet
![]()
En gister zei hij idd goed te hebben geslapen nu zijn het opeens 2 slapeloze nachten
ik verstond ; anders krijg ik een schokquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
Sharice wil dat de mannen Jane vasthouden als ze de fucidine erop smeert
anders krijg ik een schop
Ja! Gelukkig heb jij het ook gehoordquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is het ook niet
![]()
En gister zei hij idd goed te hebben geslapen nu zijn het opeens 2 slapeloze nachten
volgens mij is het nog niet ontstokenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice gaat het niet erop smeren als niemand haar vasthoudt.
Echt klote voor Jane dat het ontstoken is.
schopquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik verstond ; anders krijg ik een schok
Jup eerst wat piepen over daar slapen, wel droge lucht en warm maar goed geslapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! Gelukkig heb jij het ook gehoord![]()
Jordy maakt Jane dus zwart om maar bij zijn vriendjes in de grote slaapkamer te kunnen slapen
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is het nog niet ontstoken
maar meer voorzorg
omdat het gewoon geen schone brandwond zal zijn
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:22 schreef b_engeltje het volgende:
Kom op Bb geef jane honing raadzaam gaasjes
Kosten wel wat maar dan geneesd het wel goed en doet het veel minder pijn
Mag ook, krijgt ze misschien krullen in d'r haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik verstond ; anders krijg ik een schok
Dat je last van FOMO hebt zou ik kunnen begrijpen , maar wat hij nu doet is zielig doen want Jane dit , Jane dat ... haren overal ... en niemand zegt er wat van hoe hij over haar praat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy lult om te lullen al is het poep
je kunt het hier niet zonder recept krijgenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
WAT Jolien smeert ab creme op een puistje als het open is
Nope ook op recept.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het hier niet zonder recept krijgen
in Belgie misschien wel
ik vind het geen hele gekke gedachtequote:
Als je een ab resistentie wil opbouwen is dat geen gekke gedachtequote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het geen hele gekke gedachte
om het op een open puist te smeren
oefenen voor toneelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
neeee dubbele sl
Ze dachten net misschien voor het ontbijt van Matthie.. maar gezien de dubbele sl wellicht toch de audioboodschap van de moeder van Jane?
Afwachten weer..
wat is er met t ontbijt van Mattie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
neeee dubbele sl
Ze dachten net misschien voor het ontbijt van Matthie.. maar gezien de dubbele sl wellicht toch de audioboodschap van de moeder van Jane?
Afwachten weer..
Ik schreef wat ik op de streams zag tussen jordy en jolien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had het over Jordy die gisteren nog riep dat hij goed had geslapen , jij komt met een verhaal over de act van Jane en Jordy, vervolgens zeg je hoe belachelijk je het vindt dat Milena en Sharice wel ergens anders mochten slapen (dus dit gaat eigenlijk nog over Jordy die in de suite MOET slapen.
En nu gaat het over
Jordy die aan Jolien vroeg dat Sharice vertelde dat Jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaan doen
Ik kan er geen touw aan vastknopen
Daar is op de veiling voor gedrukt door Jordy.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat is er met t ontbijt van Mattie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |