Zou het? Vorig jaar was het maar karig, alleen wat ingesproken boodschappen bij het wakker worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:19 schreef odie22 het volgende:
en oud bewoners komen nog een nachtje logeren, echt leuk allemaal
werd toch een ontbijt klaargemaakt/ klaargezetquote:Op zondag 16 maart 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het? Vorig jaar was het maar karig, alleen wat ingesproken boodschappen bij het wakker worden.
Mijn spel, mijn regelsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:25 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Jordy dat hij met Jane moet samenwerken en ook nog bij haar in de suite moet slapen.
Ja klopt maar daar hadden de bewoners geen weet van.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
werd toch een ontbijt klaargemaakt/ klaargezet
eten gebracht
andere keer feestje voor 1 in de gr
Ik vind het net interessant om te zien hoe ze daar beiden mee omgaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:25 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Jordy dat hij met Jane moet samenwerken en ook nog bij haar in de suite moet slapen.
Is hij jaloers op de aandacht die Jane krijgt.. ?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:26 schreef odie22 het volgende:
wat lult jordy nou, doen alsof ik op mijn bek ben gegaan
Hahahaquote:Op zondag 16 maart 2025 13:25 schreef Snensie het volgende:
Ja ik snap het ook niet helemaal, hij is i.i.g. iets van plan.. Blessure faken?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:26 schreef odie22 het volgende:
wat lult jordy nou, doen alsof ik op mijn bek ben gegaan
Nu toch ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja klopt maar daar hadden de bewoners geen weet van.
Waarop ik zeg dat er wel wat was met fam/ vrienden vorig jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het? Vorig jaar was het maar karig, alleen wat ingesproken boodschappen bij het wakker worden.
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ach, misschien goed akoestisch geluid in de sauna om te kunnen oefenen op zijn nummer
Ooit zei Jordy eensquote:Op zondag 16 maart 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
Die gast is niet goed hoor, die is volwassen zeggen ze dan
Over optreden met jane denk ik. Is aan het overactenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef Ireth het volgende:
"Kakzooi, hoe dan..."
Wees eens ff duidelijk voor de streamers Jor![]()
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
Jordy moet een toneelstuk gaan opvoeren
Kakzooi zegt hij
Neuh, daar gaat dit niet over... er speelt wat anders..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over optreden met jane denk ik. Is aan het overacten
Wat een fantasiequote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..
Nee denk meer over het stukje doen. Hij weet dondersgoed dat camera op hem staat. Oh wat erg oh wat erg. En lachenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..
HIj heeft wel lolquote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
acting Jordy
Doen alsof hij is uitgegleden oid
[ afbeelding ]
Hij was vanmorgen al vreemd bezig voor ze wisten van die act, dus daar heeft het niks mee te maken lijkt mij.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik zou het wel, eumh... apart vinden als Jordy weer een secret mission zou hebben.
Dus hij wil gewoon zelf een geintje uithalen, of het heeft iets te maken met de act die ze gaan doen? Misschien doen alsof hij zelfde blessure oploopt als Jane, om dat dan te verwerken in hun show?
Anyway, rare gast... begin me beetje te ergeren aan dit constante toneeltje spelen als hij alleen is
Dat weten we niet he, kan zijn dat hij zelf onder die act uit wil en dit bedacht heeftquote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Dus Jordy heeft weer toegeschoven gekregen
ik denk echt secret mission, hij heeft ook al heel vaak ''trein'' gezegdquote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Nee niks fantasie, hij heeft het zelf over "uitglijden" en hij wil perse met iemand de sauna in.quote:
Als BB-opdracht zou dat idd niet oké zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar staat nergens iets overquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk echt secret mission, hij heeft ook al heel vaak ''trein'' gezegd
als het goed gaat bezorgt hij Jane misschien een ticketquote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.
Gisteren had hij het volgens mij al over dat hij niet z'n best ging doen om veel geld te verdienen nu hij een duo is met Jane.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat hij het toneelstukje met Jane niet wil doen en gaat faken dat hij een blessure heeft
Dat lijkt me niet. De show gaat om veel geld verdienen als je beste show doet. En kan me niet inbeelden dat Jordy de kans om een showtje te geven zou afslaan, ongeacht met welke reden of met wie.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat hij het toneelstukje met Jane niet wil doen en gaat faken dat hij een blessure heeft
Oh?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft lol in zijn eentje
"Ik moet doen of ik ben uitgegleden", zegt hij
Nou volgens mij heeft hij daar juist hartstikke zin in, hijs daar zo enthousiast over.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Nou denk niet dat hij uit vrije wil een brandwond wil oplopenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als BB-opdracht zou dat idd niet oké zijn.
Maar Jordy heeft misschien zelf zoiets bedacht, om dan in de show met Jane te verwerken?
Het "doen alsof ik op mijn bek ga", 'doen alsof ik uitglijd" in combinatie met in sauna willen... lijkt toch wel op een scenario gelijkaardig als wat Jane overkomen is.
Niemand weet zeker waar het over gaat, we kunnen alleen maar gissen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.
Hij heeft vast weer een voordeel gekregenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft wel lol
"O, wat erg", zegt hij lachend.
je kunt ook gewoon in de sauna uitglijden, of doen of je uitglijdt, zonder gelijk een brandwond op te lopen natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou denk niet dat hij uit vrije wil een brandwond wil oplopen
Ja, dacht net hetzelfde.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft hij daar juist hartstikke zin in, hijs daar zo enthousiast over.
Maar goed, allemaal speculeren en nivea... we gaan het wel zien (Hoop ik)
Er was een paar dagen geleden iets waar je over kon stemmen ..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet he, kan zijn dat hij zelf onder die act uit wil en dit bedacht heeft
Of het is iets heel anders
Dat was voor wie tijdens de Silent Disco (vanavond of morgen, want stemmen was tot 16/03) in zijn/haar koptelefoon zou te horen krijgen dat er geld verstopt zit in het huis.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was een paar dagen een iets war je over kon stemmen ..
En misschien is het wel een voordeel voor Janequote:Op zondag 16 maart 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft vast weer een voordeel gekregen
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. We gaan het vast zienquote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?
Wil hij onder het dansje met Jane uitkomen?
Plankenkoorts?
Heeft hij dit letterlijk zo gezegd?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gisteren had hij het volgens mij al over dat hij niet z'n best ging doen om veel geld te verdienen nu hij een duo is met Jane.
Ja start het nu steeds inquote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
Sharice kent ook alle Nederlandse meezingers
Matti kijkt echt alsof ze gek zijn geworden
Niet alles wat we horen typen we meteen neer in de cos.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft hij dit letterlijk zo gezegd?
Had het niet in de Cos terug gelezen.
Hij zingt nu net zo hard meequote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dit heeft hij niet gezegdquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet alles wat we horen typen we meteen neer in de cos.
Dan kan je bezig blijven.
*** Mod Edit doe dit maar niet ***
Nou het is makkelijk om dingen te suggereren die niet op stream gezegd wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
*** Mod Edit, doe dit naar niet ***
Niet alles schrijven mensen op, maar als Jordy zou zeggen dat ie geld bewust wilt laten lopen om Jane te naaien, is de ervaring dat het door 10 verschillende mensen getypt wordt en het de hele dag opgerakeld wordt door voor en tegenstandersquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En heel vaak krijg je dan een bende Jordyfans op je nek..
De pot verwijt de ketel of nie. Jij bent wel heel erg fanatiek in het afzeiken van Jordy dus ms moet je eens in de spiegel kijken. Veel plezier verder met je kapot ergeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En heel vaak krijg je dan een bende Jordyfans op je nek..
En dan nog maar de vraag of het ook als serieus bedoeld is of als grapje.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou het is makkelijk om dingen te suggereren die niet op stream gezegd worden![]()
zag er in de Cos niks over terug en op X ook niet. Net even gezocht.
Dat iemand het denkt vind ik wat anders dan presenteren als zijnde gezegd door iemand
Nederlandstalige liedjes zijn in België populairder dan hier.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
Ja ik heb het ergens gisteren gehoord dat hij dat zei , wanneer precies weet ik niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
speculaas van iemand op x want het is niet op de stream te horen /zien geweestquote:
Welke ?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben wel verbaasd dat Jordy deze vlaamse kinderprogramma's kent. Of ze zijn in NL populairder dan ik wist
Is Sabine van de productie of heeft Sabine ook maar een aanname als waarheid gepost op X.quote:
Studio 100quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke ?
Kabouter plop enz?
Wordt allemaal in Nl uitgezonden
Wist ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke ?
Kabouter plop enz?
Wordt allemaal in Nl uitgezonden
Tot het niet bekend wordt gemaakt door BB is het allemaal speculaasquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dat continu bevoordelen van 1 persoon erg jammer.
Psttt fbquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is Sabine van de productie of heeft Sabine ook maar een aanname als waarheid gepost op X.
Nu geloof ik wel dat er iets met treinen was, maar die lui weten niets meer dan #TeamCOS
Mijn kinderen hebben heel veelquote:
Zou je inderdaad zeggen. Ik vind de sfeer ook leuk.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Toch wel gezellig sfeertje nu, daar kan je toch niets negatief over posten.
samen met iemand , klinkt als een logische secret missionquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
Jordy zal voor een bepaalde tijd de sauna in moeten
Ik heb het ook gehoord of gelezenquote:
Nergens last vanquote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
We zijn echt wel nostalgisch bezig nu
Ze zijn de rijkste al sinds gistermiddag niet meer.dat zijn matti en pootjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord of gelezen
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Hij wilde niet in de suitequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Dat is ook maar een invulling van andere. NIemand weet het zekerquote:
En geld is nu van hun samen geloof ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en janequote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde niet in de suite
Hij heeft niks gezegd over expres verliezen om Jane te naaien.
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en jane
Maar dat neemt niet weg dat dat wel is wat hij gezegd heeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn de rijkste al sinds gistermiddag niet meer.dat zijn matti en pootje
Klopt, en dan daarna wonnen Pootje en Matti een spel en verdienden ze 5k, dus zijn zij nu het rijkste duoquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.
Klopt en 2 uur later of zo wonnen die 2 5000 euroquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.
Ik noem ook niet dat hij dat doet om Jane te naaien, dat werd gisteren hier wel gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
speculaas van iemand op x want het is niet op de stream te horen /zien geweest
Maar tussendoor is er nog nooit een wisseling van suite/slaapkamer geweest toch? Dus ze blijven de hele week in de suite.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Klopt, en dan daarna wonnen Pootje en Matti een spel en verdienden ze 5k, dus zijn zij nu het rijkste duo
je weet niet eens of dat het is, dat heeft 1 hier voorgesteldquote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zou Jordy kunnen winnen dan met de "secret mission" bewoners het woord trein laten zeggen en hij moet uitglijden..
Ze hebben alles al
BBQ pakket?
Wel een gevaarlijke mission. Net doen alsof je uitglijdt kan uitmonden in echt op je bek gaan
Nopequote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?
Jordy heeft al een vrijstelling toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
De kans is vrij groot
En als het dan is om een vrijstelling
Is het ook bijzonder
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy heeft al een vrijstelling toch?
dat was een grapjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy zit in een teamquote:Op zondag 16 maart 2025 14:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy heeft al een vrijstelling toch?
Klopt maar dan vraag ik me af waarom je dat bericht van X (of fb?) hier neer zet waarin iemand beweert dat hij een secret mission heeft.. want.. is niet op de stream geweest (edit: Niet op stream te horen geweest dat hij een secret mission heeft.. het kwam op mij over alsof je dan wil zeggen dat het waar is omdat het daar staat, maar dat weet toch niemand).quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?
Stukjes van gisterenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik zorg deze week wel dat ik niet de rijkste ben. Ik wil dat helemaal niet.. Ik heb er helemaal geen zin in. Niet om Jane, maar ik vind het gewoon geen fijne plek. Nu hebben we eindelijk ons eigen kartelhoekje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat zorgen dat hij niet de rijkste is deze week
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.
weet niet of het waar is maar had gelezen omdat het was omdat hij DM wasquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb, is dat er alleen maar dingen gesuggereerd werden omdat Jordy heel vreemd loopt te doen en heel duidelijk is dat hij iets in zijn schild voert, alleen weten we niet wat.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er worden hier allerlei dingen gesuggereerd volgens mij alleen maar om een bewoner af te kraken ,terwijl de sfeer in het huis TOP is
Ja klopt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En geld is nu van hun samen geloof ik?
Makkelijk dan als je het geld gaat delen om de ander wat meer te geven lijkt meAls dat zou kunnen dan.
Toen er geen setjes waren, waren er ook SM die met 2 uitgevoerd moesten worden, dus dit vind ik niet opvallend vreemd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn nu toch setjes deze week. Ze moesten het geld verdelen, samen koken, etc etc
Waarom zou Jordy dan in zijn eentje een secret mission hebben?
Nogmaals als ze veel winnen deze week kunnen ze zo maar weer eerste worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en jane
Bedoel je dat uitglijden?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je weet niet eens of dat het is, dat heeft 1 hier voorgesteld
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.quote:
Kan nog leuk worden met het moeten verdelen straks van het geld bij Jane en Jordyquote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt.daar moest hij ook om lachen omdat hij zo weinig had en Jane veel
hij wil het liefst gewoon bij kartel blijven liggen niets met de posters te makenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.
Jolien suggereerde alles te verhuizen, maar dat zag hij niet zitten (begrijpelijk, zo'n gigantische zooi ook)
Denk dat Jordy Jane toch wat liever vind als ze een koppel zijn, en dan zijn posters niet echt netjes.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.
Jolien suggereerde alles te verhuizen, maar dat zag hij niet zitten (begrijpelijk, zo'n gigantische zooi ook)
Ik heb. Axel de podcast even uitgezetquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef Ireth het volgende:
Stilte??? Of is iedereen nu bewijzen aan het zoeken??
die ben ik al zeker meer dan zatquote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zitten we weer met die podcast opgescheept
Klopt helemaalquote:Op zondag 16 maart 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar dan vraag ik me af waarom je dat bericht van X (of fb?) hier neer zet waarin iemand beweert dat hij een secret mission heeft.. want.. is niet op de stream geweest (edit: Niet op stream te horen geweest dat hij een secret mission heeft.. het kwam op mij over alsof je dan wil zeggen dat het waar is omdat het daar staat, maar dat weet toch niemand).
kan goed zijn dat hij dat heeft.. maar niemand op sm kan dat zeker weten..
het is speculaas nu.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef Ireth het volgende:
250gr apekoppen in 15 minuten tijd is overigens niet aan te raden..
* Ireth deed een jordy-tje met de zak snoep van dochter
* Ireth is misselijk
Dat weten we niet, dat kunnen we alleen maar invullen.quote:
Dat zeg ik de hele tijd alquote:
Dan mogen we het weer zelf in gaan vullen aan de hand van de gesprekken achterafquote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maarre als die SL nog lang duurt zal het altijd raadsel blijven wat Jordy van plan was
Ja precies de sfeer in huis was top topdagquote:Op zondag 16 maart 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij af waarom alles toch steeds naar het negatieve getrokken wordt
Waarom niet gewoon gezellig babbelen over de stream zonder die zuigposten
Dus datquote:Op zondag 16 maart 2025 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mogen we het weer zelf in gaan vullen aan de hand van de gesprekken achteraf
nou zoals het gezegd werd kan je echt wel aanemen dat het een grapje was.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet, dat kunnen we alleen maar invullen.
Dat weten we van niemand natuurlijk
Dit seizoen is sowieso wel een tegenvallerquote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef spapaars het volgende:
Daar wordt weer veel gekonkeld achter die SL.
Op meerdere fronten idd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit seizoen is sowieso wel een tegenvaller
Té kleuterachtig.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit seizoen is sowieso wel een tegenvaller
pffff en het blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zitten we weer met die podcast opgescheept
GO!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
pffff en het blijft maar doorgaan.
BB stop waar je mee bezig bent!
Het oog op het dak van het eerste seizoenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:41 schreef Harrison het volgende:
Ik wil die tuinstream weer terug. Was onwijs gezellig
als er maar geen persoon uit is door familieomstandigheden dan is alles goedquote:Op zondag 16 maart 2025 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mogen we het weer zelf in gaan vullen aan de hand van de gesprekken achteraf
Ja het is wel opvallend dit seizoen , niet echt leukquote:
Jane hoorde een hoop gedoen vanuit de gameroomquote:Op zondag 16 maart 2025 14:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als er maar geen persoon uit is door familieomstandigheden dan is alles goed
Er schijnt tijdens die opdracht die wij niet mochten zien met die vrijstelling die Jordy heeft gepakt ook het nodige gezegd te zijn over elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat Jordy Jane toch wat liever vind als ze een koppel zijn, en dan zijn posters niet echt netjes.
Alleen Jane laat op haar manier toch weten dat ze hem niet mag, ene keer weinig subtiel, ondanks dat ze de meeste tijd toch normaal met hem omgaat. En Jordy zal dat zich toch aantrekken zonder zijn maatjes in de buurt?
Er moest toch opgetreden worden?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane hoorde een hoop gedoen vanuit de gameroom
Misschien zijn ze wel een spel aan het spelen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Iemand p2000 in de peiling? Misschien is jordy wel echt uitgegleden?
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet dit nu altijd?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend dit seizoen , niet echt leuk
Misschien blijkt Matt een Ajax hooligan te zijn (hij kon het liedje heel goed) en komen zijn vrienden hem ophalen om straks Ajaz Az te kijken in het stadionquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Idd, en na afloop in de huiskamer ook. En de week ervoor ookquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schijnt tijdens die opdracht die wij niet mochten zien met die vrijstelling die Jordy heeft gepakt ook het nodige gezegd te zijn over elkaar.
Weer een lange SLquote:
Geen idee, ineens een SL en al een tijdjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val binnen, SL. Willekeurig of is er een spel?
We weten het niet. Zoveelste sl vandaag al is deze al een tijd aan de gang.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Korte versie: topsfeer in de tuin, allrmaal zingen, jordy deed vreemd, wou sauna in maar matti moest ook, sauna was op temp,SLquote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet een spel, denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja was idd erg leukquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
SL al een uur
Ben wel benieuwd wie er vanavond moeten koken en wat, was gisteren erg grappig met pootje en Matti in de keuken
De pleuris is uitgebroken omdat Jolien en Sharice sushi moeten maken en het hele huis naar vis stinktquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
SL al een uur
Ben wel benieuwd wie er vanavond moeten koken en wat, was gisteren erg grappig met pootje en Matti in de keuken
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was idd erg leukweertechnisch zou een bbq vandaag goed uitkomen. Die stond er volgens mij ook ergens bij.
Ah, zover heb ik het niet meegekregen, stemming was sl gesloten toen ik het ontdekte dus niks van gezien verder.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.
Wordt komende week ook wat warmer dus lekkerder voor een bbqquote:Op zondag 16 maart 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij pas op dag 4, iig weer bij Matt en Pootje en die zijn net gweest.
CoS Got Talent !!quote:Op zondag 16 maart 2025 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
De Streamlock Duurt Te Lang
(Refrein)
De Streamlock, het duurt te lang,
Een filler die ons tegenhoudt, zo wrang.
Ik wil live kijken, maar dat kan niet,
Streamlock, waarom ben je hier, wat een verdriet!
[knip]
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
De Streamlock Duurt Te Lang
(Refrein)
(Verse 1)
Ik zit op de bank, de popcorn klaar,
Maar die Streamlock houdt me vast, het is niet waar.
Ik wil de actie, de spanning, de show,
Maar in plaats daarvan kijk ik naar een cirkel, oh zo traag, zo traag!
(Refrein)
(Bridge)
Ik tel de minuten, het lijkt wel een eeuw,
Waarom moet ik wachten, ik wil gewoon de crew.
Laat me genieten, zonder gedoe,
Streamlock, kom op, geef me wat ik wil, doe het nu!
(Refrein)
Wat staat hier nouquote:Op zondag 16 maart 2025 15:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nog geen schaal voorbij zien komen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
Nou de brownies zijn inmiddels al klaar hier
Foei wat duurt dit weer lang
* greysbones verstopt snel de brownies voor @Ireth komtquote:Op zondag 16 maart 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schaal voorbij zien komen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Brief van thuis voor Jordy.
Audio voor Jane.
Was een veiling dus.
Ze krijgt audio ... en ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgt toch niet werkelijk een brief dat het uit is![]()
Dat zou ik wel heeeel zuur vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze krijgt audio ... en ik mag toch hopen van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |