weet niet of het waar is maar had gelezen omdat het was omdat hij DM wasquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.
Wat ik gelezen heb, is dat er alleen maar dingen gesuggereerd werden omdat Jordy heel vreemd loopt te doen en heel duidelijk is dat hij iets in zijn schild voert, alleen weten we niet wat.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er worden hier allerlei dingen gesuggereerd volgens mij alleen maar om een bewoner af te kraken ,terwijl de sfeer in het huis TOP is
Ja klopt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En geld is nu van hun samen geloof ik?
Makkelijk dan als je het geld gaat delen om de ander wat meer te geven lijkt meAls dat zou kunnen dan.
Toen er geen setjes waren, waren er ook SM die met 2 uitgevoerd moesten worden, dus dit vind ik niet opvallend vreemd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn nu toch setjes deze week. Ze moesten het geld verdelen, samen koken, etc etc
Waarom zou Jordy dan in zijn eentje een secret mission hebben?
Dus heeft niks met Jane te makenquote:
Nogmaals als ze veel winnen deze week kunnen ze zo maar weer eerste worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en jane
Bedoel je dat uitglijden?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je weet niet eens of dat het is, dat heeft 1 hier voorgesteld
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.quote:
Kan nog leuk worden met het moeten verdelen straks van het geld bij Jane en Jordyquote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt.daar moest hij ook om lachen omdat hij zo weinig had en Jane veel
hij wil het liefst gewoon bij kartel blijven liggen niets met de posters te makenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.
Jolien suggereerde alles te verhuizen, maar dat zag hij niet zitten (begrijpelijk, zo'n gigantische zooi ook)
Denk dat Jordy Jane toch wat liever vind als ze een koppel zijn, en dan zijn posters niet echt netjes.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het vooral erg vindt om in de suite te slapen, omdat hij daar niet alle kaartjes en posters en andere fanspullen om zich heen heeft.
Jolien suggereerde alles te verhuizen, maar dat zag hij niet zitten (begrijpelijk, zo'n gigantische zooi ook)
Ik heb. Axel de podcast even uitgezetquote:Op zondag 16 maart 2025 14:19 schreef Ireth het volgende:
Stilte??? Of is iedereen nu bewijzen aan het zoeken??
die ben ik al zeker meer dan zatquote:Op zondag 16 maart 2025 14:15 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zitten we weer met die podcast opgescheept
Klopt helemaalquote:Op zondag 16 maart 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar dan vraag ik me af waarom je dat bericht van X (of fb?) hier neer zet waarin iemand beweert dat hij een secret mission heeft.. want.. is niet op de stream geweest (edit: Niet op stream te horen geweest dat hij een secret mission heeft.. het kwam op mij over alsof je dan wil zeggen dat het waar is omdat het daar staat, maar dat weet toch niemand).
kan goed zijn dat hij dat heeft.. maar niemand op sm kan dat zeker weten..
het is speculaas nu.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef Ireth het volgende:
250gr apekoppen in 15 minuten tijd is overigens niet aan te raden..
* Ireth deed een jordy-tje met de zak snoep van dochter
* Ireth is misselijk
Dat weten we niet, dat kunnen we alleen maar invullen.quote:
Dat zeg ik de hele tijd alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |