Tot het niet bekend wordt gemaakt door BB is het allemaal speculaasquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dat continu bevoordelen van 1 persoon erg jammer.
Psttt fbquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is Sabine van de productie of heeft Sabine ook maar een aanname als waarheid gepost op X.
Nu geloof ik wel dat er iets met treinen was, maar die lui weten niets meer dan #TeamCOS
Mijn kinderen hebben heel veelquote:
Zou je inderdaad zeggen. Ik vind de sfeer ook leuk.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Toch wel gezellig sfeertje nu, daar kan je toch niets negatief over posten.
samen met iemand , klinkt als een logische secret missionquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
Jordy zal voor een bepaalde tijd de sauna in moeten
Ik heb het ook gehoord of gelezenquote:
Nergens last vanquote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
We zijn echt wel nostalgisch bezig nu
Ze zijn de rijkste al sinds gistermiddag niet meer.dat zijn matti en pootjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord of gelezen
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Hij wilde niet in de suitequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Dat is ook maar een invulling van andere. NIemand weet het zekerquote:
En geld is nu van hun samen geloof ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en janequote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde niet in de suite
Hij heeft niks gezegd over expres verliezen om Jane te naaien.
Matti schiet maar niet opquote:
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en jane
Om de sauna in te gaanquote:
Maar dat neemt niet weg dat dat wel is wat hij gezegd heeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn de rijkste al sinds gistermiddag niet meer.dat zijn matti en pootje
Klopt, en dan daarna wonnen Pootje en Matti een spel en verdienden ze 5k, dus zijn zij nu het rijkste duoquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.
Klopt en 2 uur later of zo wonnen die 2 5000 euroquote:Op zondag 16 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was nog niet het geval toen ze de suite in gingen toch? Want het rijkste duo moest er in.
Ik noem ook niet dat hij dat doet om Jane te naaien, dat werd gisteren hier wel gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
speculaas van iemand op x want het is niet op de stream te horen /zien geweest
Maar tussendoor is er nog nooit een wisseling van suite/slaapkamer geweest toch? Dus ze blijven de hele week in de suite.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Klopt, en dan daarna wonnen Pootje en Matti een spel en verdienden ze 5k, dus zijn zij nu het rijkste duo
je weet niet eens of dat het is, dat heeft 1 hier voorgesteldquote:Op zondag 16 maart 2025 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zou Jordy kunnen winnen dan met de "secret mission" bewoners het woord trein laten zeggen en hij moet uitglijden..
Ze hebben alles al
BBQ pakket?
Wel een gevaarlijke mission. Net doen alsof je uitglijdt kan uitmonden in echt op je bek gaan
Nopequote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?
Jordy heeft al een vrijstelling toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
De kans is vrij groot
En als het dan is om een vrijstelling
Is het ook bijzonder
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy heeft al een vrijstelling toch?
dat was een grapjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy zit in een teamquote:Op zondag 16 maart 2025 14:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy heeft al een vrijstelling toch?
Klopt maar dan vraag ik me af waarom je dat bericht van X (of fb?) hier neer zet waarin iemand beweert dat hij een secret mission heeft.. want.. is niet op de stream geweest (edit: Niet op stream te horen geweest dat hij een secret mission heeft.. het kwam op mij over alsof je dan wil zeggen dat het waar is omdat het daar staat, maar dat weet toch niemand).quote:Op zondag 16 maart 2025 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo, dat wij afweten van een secret missie toch?
Stukjes van gisterenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik zorg deze week wel dat ik niet de rijkste ben. Ik wil dat helemaal niet.. Ik heb er helemaal geen zin in. Niet om Jane, maar ik vind het gewoon geen fijne plek. Nu hebben we eindelijk ons eigen kartelhoekje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat zorgen dat hij niet de rijkste is deze week
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begreep dat hij dat niet meer wilde zodat hij in de gewone slaapkamer kan liggen ipv de suite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |