Tot het niet bekend wordt gemaakt door BB is het allemaal speculaasquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dat continu bevoordelen van 1 persoon erg jammer.
Psttt fbquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is Sabine van de productie of heeft Sabine ook maar een aanname als waarheid gepost op X.
Nu geloof ik wel dat er iets met treinen was, maar die lui weten niets meer dan #TeamCOS
Mijn kinderen hebben heel veelquote:
Zou je inderdaad zeggen. Ik vind de sfeer ook leuk.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Toch wel gezellig sfeertje nu, daar kan je toch niets negatief over posten.
samen met iemand , klinkt als een logische secret missionquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
Jordy zal voor een bepaalde tijd de sauna in moeten
Ik heb het ook gehoord of gelezenquote:
Nergens last vanquote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
We zijn echt wel nostalgisch bezig nu
Ze zijn de rijkste al sinds gistermiddag niet meer.dat zijn matti en pootjequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord of gelezen
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Hij wilde niet in de suitequote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer de rijkste zijn want hij wilde niet meer in de suite, dat was zijn reden waarhij dat wilde doen
Dat is ook maar een invulling van andere. NIemand weet het zekerquote:
En geld is nu van hun samen geloof ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhaal klopt ook niet hij weet dat matti en pootje al 17000 hebben dus meer dan hij en janequote:Op zondag 16 maart 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde niet in de suite
Hij heeft niks gezegd over expres verliezen om Jane te naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |