Over optreden met jane denk ik. Is aan het overactenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef Ireth het volgende:
"Kakzooi, hoe dan..."
Wees eens ff duidelijk voor de streamers Jor![]()
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef greysbones het volgende:
Jordy moet een toneelstuk gaan opvoeren
Kakzooi zegt hij
Neuh, daar gaat dit niet over... er speelt wat anders..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over optreden met jane denk ik. Is aan het overacten
Wat een fantasiequote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..
Nee denk meer over het stukje doen. Hij weet dondersgoed dat camera op hem staat. Oh wat erg oh wat erg. En lachenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem niet de opdracht hebben gegeven dat ie een blessure in de sauna moet gaan faken? Dat zou ik wel heel lullig vinden en dan wordt hij daar weer wel op afgerekend..
HIj heeft wel lolquote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
acting Jordy
Doen alsof hij is uitgegleden oid
[ afbeelding ]
Hij was vanmorgen al vreemd bezig voor ze wisten van die act, dus daar heeft het niks mee te maken lijkt mij.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik zou het wel, eumh... apart vinden als Jordy weer een secret mission zou hebben.
Dus hij wil gewoon zelf een geintje uithalen, of het heeft iets te maken met de act die ze gaan doen? Misschien doen alsof hij zelfde blessure oploopt als Jane, om dat dan te verwerken in hun show?
Anyway, rare gast... begin me beetje te ergeren aan dit constante toneeltje spelen als hij alleen is
Dat weten we niet he, kan zijn dat hij zelf onder die act uit wil en dit bedacht heeftquote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Dus Jordy heeft weer toegeschoven gekregen
ik denk echt secret mission, hij heeft ook al heel vaak ''trein'' gezegdquote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
Nee niks fantasie, hij heeft het zelf over "uitglijden" en hij wil perse met iemand de sauna in.quote:
Als BB-opdracht zou dat idd niet oké zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar staat nergens iets overquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk echt secret mission, hij heeft ook al heel vaak ''trein'' gezegd
als het goed gaat bezorgt hij Jane misschien een ticketquote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.
Gisteren had hij het volgens mij al over dat hij niet z'n best ging doen om veel geld te verdienen nu hij een duo is met Jane.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat hij het toneelstukje met Jane niet wil doen en gaat faken dat hij een blessure heeft
Dat lijkt me niet. De show gaat om veel geld verdienen als je beste show doet. En kan me niet inbeelden dat Jordy de kans om een showtje te geven zou afslaan, ongeacht met welke reden of met wie.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat hij het toneelstukje met Jane niet wil doen en gaat faken dat hij een blessure heeft
Oh?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft lol in zijn eentje
"Ik moet doen of ik ben uitgegleden", zegt hij
Nou volgens mij heeft hij daar juist hartstikke zin in, hijs daar zo enthousiast over.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Luna68 het volgende:
Nou denk niet dat hij uit vrije wil een brandwond wil oplopenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als BB-opdracht zou dat idd niet oké zijn.
Maar Jordy heeft misschien zelf zoiets bedacht, om dan in de show met Jane te verwerken?
Het "doen alsof ik op mijn bek ga", 'doen alsof ik uitglijd" in combinatie met in sauna willen... lijkt toch wel op een scenario gelijkaardig als wat Jane overkomen is.
Niemand weet zeker waar het over gaat, we kunnen alleen maar gissen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit gaat gewoon over met jane. Als het goed gaat kan het ten kosten gaan van zijn maatjes.
Hij heeft vast weer een voordeel gekregenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft wel lol
"O, wat erg", zegt hij lachend.
je kunt ook gewoon in de sauna uitglijden, of doen of je uitglijdt, zonder gelijk een brandwond op te lopen natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou denk niet dat hij uit vrije wil een brandwond wil oplopen
Ja, dacht net hetzelfde.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft hij daar juist hartstikke zin in, hijs daar zo enthousiast over.
Maar goed, allemaal speculeren en nivea... we gaan het wel zien (Hoop ik)
Er was een paar dagen geleden iets waar je over kon stemmen ..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet he, kan zijn dat hij zelf onder die act uit wil en dit bedacht heeft
Of het is iets heel anders
Dat was voor wie tijdens de Silent Disco (vanavond of morgen, want stemmen was tot 16/03) in zijn/haar koptelefoon zou te horen krijgen dat er geld verstopt zit in het huis.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was een paar dagen een iets war je over kon stemmen ..
En misschien is het wel een voordeel voor Janequote:Op zondag 16 maart 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft vast weer een voordeel gekregen
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. We gaan het vast zienquote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh?
Wil hij onder het dansje met Jane uitkomen?
Plankenkoorts?
Heeft hij dit letterlijk zo gezegd?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gisteren had hij het volgens mij al over dat hij niet z'n best ging doen om veel geld te verdienen nu hij een duo is met Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |