Gelukkig komt er volgende week een vliegtuigjequote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb met haar te doen. Wond en ook nog met Jordy opgescheept zitten waar niet mee te lachen valt.
Denk dat ze wel wat meekrijgen met de Arena als buur.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:12 schreef Droopie het volgende:
Zingt Mattie nu voetballiedje van Ajax
Tof haha
lol, dat schud hij zo uit zn mouw, geweldig hahahaquote:Op zondag 16 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
Gisterenavond straalbezopen
Kwam zij de kroeg uit lopen
Haar goede vriend stond daar al klaar
Bracht haar naar huis, een liefdevol gebaar
Smorgens vroeg kwam daar de kater
Ze dacht, nooit meer drinken, voortaan maar laten.
Haar goede vriend stond klaar met ontbijt
Nee zo'n vriend wil je nooit meer kwijt.
Het zou ook vreemd zijn als het bij die ene echte freeze blijftquote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wat ze denken.. dichter naar het eind toe komen er idd familie/ vrienden het huis wel eens in.
Schien denken ze het daarom.
Nee, deze kwam uit mijn mouwquote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
lol, dat schud hij zo uit zn mouw, geweldig hahaha
Zal haar een enorme boost gevenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig komt er volgende week een vliegtuigje
Marco is ook geweest tijdens een freeze, dus 2quote:Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou ook vreemd zijn als het bij die ene echte freeze blijft
Aantal keren nu al dat we een korte sl krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik zet de streams aan en dubbele lock
Dat verdient ze wel na samenleven/werken/slapen met jordyquote:
Geweldig he. Ik zit ook te kijken. Kijkt hij naar een filmpje zegt hij: oh nee niet dat fragmentquote:
Jordy en Jane hebben het geluk dat ze nog in de suite kunnen oefenenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.
Helemaal TOP!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
TOP vrouw TOP zangeres TOP actrice
Kan hij mooi doorgaan met zijn losbandige gedrag en paar soa’s oplopen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geweldig he. Ik zit ook te kijken. Kijkt hij naar een filmpje zegt hij: oh nee niet dat fragment![]()
Kijk dat koppiedie krijgt allemaal mooie meiden achter zich aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |