Het is niet best.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn zowel Axel als Jane de morele winnaars van deze BB
en inderdaad, heel knap wat Jane nu doet, ik zou wel eens willen weten wat ze er echt bij denkt .
nee klopt geen moment gelachen met jordy vandaagquote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is niet best.
Ik heb haar gezien terwijl ze plezier maakte met Axel.
Geloof me. Dit is niet leuk voor haar.
Zware dag voor haarquote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee klopt geen moment gelachen met jordy vandaag
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat de familie komt kijken.
Jordy denkt 2 mensen van iedereen. Fam of vrienden.
matthie: zou oneerlijk zijn.. dan zijn we afgeleid en mensen van thuis beoordelen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig maar een uurtje oefenen max!
Oma Sharice hield zich wel netjes aan de regelsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.
Roepen ouders/ partners "je doet het hartstikke goed" heel je concept verknald
Nou, leer ons BB kennen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.
Roepen ouders/ partners "je doet het hartstikke goed" heel je concept verknald
Kunnen we weer kijken naar de podcast waar Sharice het volgens eigen zeggen heel zwaar heeft gehad door al de valsheid van Axel en Janequote:
Waarom familie erbij?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat de familie komt kijken.
Jordy denkt 2 mensen van iedereen. Fam of vrienden.
matthie: zou oneerlijk zijn.. dan zijn we afgeleid en mensen van thuis beoordelen.
Nee je tikt hetquote:Op zondag 16 maart 2025 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
hahaha ik zag het gezicht van Jolien toen Jordy overdreven deed tijdens het zingen...![]()
Ze doen allemaal nep daar...
Ik vertik het
Dat is wat ze denken.. dichter naar het eind toe komen er idd familie/ vrienden het huis wel eens in.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom familie erbij?
Die beoordelen het toch niet?
Gelukkig is Jaxel niet meer!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen we weer kijken naar de podcast waar Sharice het volgens eigen zeggen heel zwaar heeft gehad door al de valsheid van Axel en Jane
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ook want anders zit ik hier voor jansnot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |