De jane en jordy fans gaan samenwerken, wie had dat ooit verwachtquote:Op zondag 16 maart 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende: Dat kan leuk worden. Vooral voor de fans
Want die mogen stemmen welk duo ze het leukste vinden
Ja eindelijk eens meekijken.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook leuk en we moeten het zien want anders kunnen men niet stemmen
Ja dat wordt zeker spannend, niet voorspelbaar dit keerquote:
Helemaal leuk deze opdracht..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wordt zeker spannend, niet voorspelbaar dit keer
Zal wel niet vandaag worden, oefenen gaat om en om in de PR, beperkt beschikbaar.quote:
Pootje kan dat.. de rest mwahquote:Op zondag 16 maart 2025 10:25 schreef Frummelie het volgende:
Best moeilijk hoor in een uur tijd en act verzinnen..
Neej denk ik ook niet.. we moeten nog even geduld hebben..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal wel niet vandaag worden, oefenen gaat om en om in de PR, beperkt beschikbaar.
Pootje is een geboren entertainer, dat zag je gisteren maar weer eens toen hij zijn Voldemort act liet zienquote:
Ok heeft niks met deze challenge te maken maar ik heb wel gestemd.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja meest memorabele momenten van dit seizoen
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok heeft niks met deze challenge te maken maar ik heb wel gestemd.
uur om de act te bedenken, dan mogen ze doorgeven wat ze nodig hebben geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB zei toch uur de tijd? of hoorde ik dat fout
Dit is al een act op zich deze besprekingquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Mooi om te zien hoe leuk Jane en Jordy het nu hebben en hoe ze het samen doen
Heb ik niet gezien helaas... dan ben ik benieuwd met wat voor act bij komt..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is een geboren entertainer, dat zag je gisteren maar weer eens toen hij zijn Voldemort act liet zien![]()
![]()
Nee dat is de verwarring. Daarom vroeg ik nu al want dat zou nogal vreemd zijn op voorhand en niet eerlijk maar dat is gelukkig niet zo.quote:
zie svquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Uur om te verzinnen wat te doen, dan vertellen aan BB en vertellen wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja om te beslissen dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jup dat dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uur om te verzinnen wat te doen, dan vertellen aan BB en vertellen wat ze nodig hebben.
Ja om een act te bedenken en de benodigdheden door te geven...quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik sta iedere keer weer te kijken van hoe expressief hij is , het boeit hem ook niets , dat maakt het zzo leukquote:Op zondag 16 maart 2025 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien helaas... dan ben ik benieuwd met wat voor act bij komt..
Origineelquote:Op zondag 16 maart 2025 10:35 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien en sharice gaan een liedje maken op oja lele van k3
Hahaha....quote:Op zondag 16 maart 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta iedere keer weer te kijken van hoe expressief hij is , het boeit hem ook niets , dat maakt het zzo leuk
[ afbeelding ]
Mwah viel wel mee deze keer.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is mij veel te veel werk, dat zoeken ze zelf maar uit
Mooi nummerquote:Op zondag 16 maart 2025 10:30 schreef Ireth het volgende:
Jordy denkt 3 minuten...
Bekijk deze YouTube-video
Ken het ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken heel dat nummer niet van jordy en jane
onder een steen gelegen zeker
Nee hoor , het zegt mij ook nietsquote:Op zondag 16 maart 2025 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Dat is best bijzonder iddquote:Op zondag 16 maart 2025 10:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb ze nog nooit zoveel plezier hebben zien maken samen
Vind het geen een van alle hoogstandjes eerlijk gezegdquote:
Van alles wat er dit gebeurd is dit seizoen vooralsnog wel. Het is gewoon over all niet zo'n sterk seizoen als hier voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen een van alle hoogstandjes eerlijk gezegd
quote:Op zondag 16 maart 2025 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:
quote:
Ik heb die film geloof ik wel 50x gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb die film geloof ik wel 50x gezienThis Is Me uit die film was ook mooi geweest!
Net even opgezocht waar die film over gaat. Kon ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb die film geloof ik wel 50x gezienThis Is Me uit die film was ook mooi geweest!
Ken het van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het even zitten lezen en met this is me had Jane een grote onvergetelijke rol gehad. Ik lees En dan gebeurt er iets. De forse vrouw met de baard treedt naar voor, met in haar zog het legertje freaks.Ook fysiek maakt zij indruk, met gigantische borsten die in de laatste minuut vervaarlijk op een nipplegate afstevenen. Wie doet dít na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er gewoon niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen een van alle hoogstandjes eerlijk gezegd
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen 50x, wel vaak gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een musical van in de maak 😍
DIe laatste is leuk hoppa Jane met een touw de lucht inquote:Op zondag 16 maart 2025 11:15 schreef Ynti het volgende:
[..]
Geen 50x, wel vaak gezien.
Er is een musical van in de maak 😍
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken het van dezeDie kon ik niet, zit hier nu gewoon te jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou die kantoorbaan nog niet opgeven jordy
Ze doen niet dit nummer, ze doen "From now on"quote:Op zondag 16 maart 2025 11:23 schreef Snensie het volgende:
Ja leuk allemaal dat grootse van this is me maar ze doen het maar met zijn tweeen.
Ow hm nja kweet niequote:Op zondag 16 maart 2025 11:27 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ze doen niet dit nummer, ze doen "From now on"
Dat wordt een lang nummer dan voor Jordy om te zingenquote:
En een beetje dansenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt een lang nummer dan voor Jordy om te zingen
Zingen?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt een lang nummer dan voor Jordy om te zingen
Stop nu eens met deze onzin hier neer te plempenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:48 schreef czvt het volgende:
Blijkbaar kan Jordy weg met alle onzin en ongehoorzaamheden en wordt hij voorgetrokken door BB alsof het een lieve lust is. Wat de kijkers en fans er ook maar van vinden niets zal deze situatie veranderen. Dit is alsof Jordy ingekocht is en door besparingen zijn gang kan gaan. Blijkbaar (ik heb geen FB account) staat FB vol van afschuw maar dat is natuurlijk ook reclame.
leuk man, mattie en pootje doen miem en sharice en jolien gaan liedje maken op oja leleequote:
Ach, ze hebben wat te doen en ze hebben lol. En voor de verandering geen slapende zonnende mensen op de streams voor ons.quote:
Dit is allesbehalve onzin. Zij die kijken op de streams zien dat ook. Dit is niets minder dan stream gerelateerd.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop nu eens met deze onzin hier neer te plempen
Heeft ook niets met de streams te maken
Dit is toch leuk , bezigheidstherapie voor hun , leedvermaak voor onsquote:
das wel zo, maar komt zo lullig overquote:Op zondag 16 maart 2025 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, ze hebben wat te doen en ze hebben lol. En voor de verandering geen slapende zonnende mensen op de streams voor ons.
Niets met de streams te maken. Je hebt het nu over wat de users er van vinden of over denkenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:00 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is allesbehalve onzin. Zij die kijken op de streams zien dat ook. Dit is niets minder dan stream gerelateerd.
Mooi om te zien hoe ze nu samenwerkenquote:
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dichtquote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
das wel zo, maar komt zo lullig over
truequote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dicht
Vond ik ook al in dat seizoen waar Ali in zat, moesten ze ook toneelstukjes doenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
das wel zo, maar komt zo lullig over
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dicht
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.
Zo zie je maar dat BB dat zelf in de hand werktquote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.
Ja met elkaar strijden of tegenelkaar strijden. Dan stel je je als persoon ook anders op.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat BB dat zelf in de hand werkt
Ach het is maar 5 minutenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef Ireth het volgende:
Vind het bewuste nummer heel mooi, maar om het nou contineu door jordy te horen zingen![]()
![]()
Volgens mij denkt jane er ook zo over
Stukje terug heb ik de youtube geplaatst. Uit de film The Greatest Showman.quote:
ik ken t niet, ben benieuwd hahaquote:Op zondag 16 maart 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stukje terug heb ik de youtube geplaatst. Uit de film The Greatest Showman.
dit is allemaal niet echt zijn sterkste kant heb ik het idee, maar hij probeert het welquote:Op zondag 16 maart 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
rijmen is niet de sterkste kant van Jordy
Jup hij doet wel zijn best.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is allemaal niet echt zijn sterkste kant heb ik het idee, maar hij probeert het wel
op naar de finalequote:Op zondag 16 maart 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup hij doet wel zijn best.
Jane ook![]()
Samen
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Een goede vriend valt niet te kopen, je kan er enkel maar op hopen..
Er vallen ook wel eens klappen tijdens een reüniequote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met elkaar strijden of tegenelkaar strijden. Dan stel je je als persoon ook anders op.
Als ze straks weer tegen elkeer moeten strijden is het weer anders
Maar na de finale zijn 9 van de 10 beste goeie vrienden
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Het verhaal moet gaan over twee mensen die elkaar vinden
Het moet gaan over jou en mij zegt Jane
Snap ik wel, want wat kan je met palen op pieken en dalen.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik merk dat jordi de suggesties van jane enigzins negeert en door blijft denken tot ie zelf iets heeft en jane accepteert dat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Volgens mij overleggen ze wel hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik merk dat jordi de suggesties van jane enigzins negeert en door blijft denken tot ie zelf iets heeft en jane accepteert dat dan ook.
Dan kunnen ze nu lekker palen.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Hoog geeerd publiek, zegt Jordy
Vriendschap is een groot goed, dat stijgt nog uit tot boven mijn hoed
Een goede vriend is niet te koop, zelfs niet in dit cafe terwijl zij een biertje zoop
En weer verder
Wanneer twee zielen elkaar kruizen, en de alcohol in de glazen blijft bruizen.
Kent de relatie nog altijd pieken en dalen vult Jordy verder aan
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:28 schreef Ireth het volgende:
SongtekstEven naar Jordy sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ze de tekst ook gaan krijgen van BB
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was de verkeerde,heb hem al aangepastquote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even naar Jordy sturen.Ben benieuwd of ze de tekst ook gaan krijgen van BB
Dan wordt het wel heel ongeloofwaardigquote:Op zondag 16 maart 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was grappig zijn geweest als ze dat lied zouden moeten zingen.
Een echte BB-waardig dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel ongeloofwaardig
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze het snel moeten doen. Om nou de hele tijd te moeten luisteren naar de bewoners die constant liedjes zingen is niet waar ik BB voor kijk
Nou ja, het zonnetje schijnt buiten. Ik vermaak me wel zonder die ''zangtalenten'quote:Op zondag 16 maart 2025 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.
Ik vind het knap wat Jane nu moet doen. Dat samenwerken met Jordy.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
And we can comeback home, Come back hooooome
[ afbeelding ]
Wat mij betreft zijn zowel Axel als Jane de morele winnaars van deze BBquote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het knap wat Jane nu moet doen. Dat samenwerken met Jordy.
In 1 kamer slapen. Samen een liedje/dansje verzinnen/uitvoeren.
Blij en vrolijk doen.
Alleen daarom al verdient ze de titel BB winnares 2025
Het is niet best.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn zowel Axel als Jane de morele winnaars van deze BB
en inderdaad, heel knap wat Jane nu doet, ik zou wel eens willen weten wat ze er echt bij denkt .
nee klopt geen moment gelachen met jordy vandaagquote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is niet best.
Ik heb haar gezien terwijl ze plezier maakte met Axel.
Geloof me. Dit is niet leuk voor haar.
Zware dag voor haarquote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee klopt geen moment gelachen met jordy vandaag
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat de familie komt kijken.
Jordy denkt 2 mensen van iedereen. Fam of vrienden.
matthie: zou oneerlijk zijn.. dan zijn we afgeleid en mensen van thuis beoordelen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig maar een uurtje oefenen max!
Oma Sharice hield zich wel netjes aan de regelsquote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.
Roepen ouders/ partners "je doet het hartstikke goed" heel je concept verknald
Nou, leer ons BB kennen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat gebeurt is echt 1% en dan desnoods in een geluidsdichte kamer.
Roepen ouders/ partners "je doet het hartstikke goed" heel je concept verknald
Kunnen we weer kijken naar de podcast waar Sharice het volgens eigen zeggen heel zwaar heeft gehad door al de valsheid van Axel en Janequote:
Waarom familie erbij?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt dat de familie komt kijken.
Jordy denkt 2 mensen van iedereen. Fam of vrienden.
matthie: zou oneerlijk zijn.. dan zijn we afgeleid en mensen van thuis beoordelen.
Nee je tikt hetquote:Op zondag 16 maart 2025 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
hahaha ik zag het gezicht van Jolien toen Jordy overdreven deed tijdens het zingen...![]()
Ze doen allemaal nep daar...
Ik vertik het
Dat is wat ze denken.. dichter naar het eind toe komen er idd familie/ vrienden het huis wel eens in.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom familie erbij?
Die beoordelen het toch niet?
Gelukkig is Jaxel niet meer!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen we weer kijken naar de podcast waar Sharice het volgens eigen zeggen heel zwaar heeft gehad door al de valsheid van Axel en Jane
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ook want anders zit ik hier voor jansnot.
Gelukkig komt er volgende week een vliegtuigjequote:Op zondag 16 maart 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb met haar te doen. Wond en ook nog met Jordy opgescheept zitten waar niet mee te lachen valt.
Denk dat ze wel wat meekrijgen met de Arena als buur.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:12 schreef Droopie het volgende:
Zingt Mattie nu voetballiedje van Ajax
Tof haha
lol, dat schud hij zo uit zn mouw, geweldig hahahaquote:Op zondag 16 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
Gisterenavond straalbezopen
Kwam zij de kroeg uit lopen
Haar goede vriend stond daar al klaar
Bracht haar naar huis, een liefdevol gebaar
Smorgens vroeg kwam daar de kater
Ze dacht, nooit meer drinken, voortaan maar laten.
Haar goede vriend stond klaar met ontbijt
Nee zo'n vriend wil je nooit meer kwijt.
Het zou ook vreemd zijn als het bij die ene echte freeze blijftquote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wat ze denken.. dichter naar het eind toe komen er idd familie/ vrienden het huis wel eens in.
Schien denken ze het daarom.
Nee, deze kwam uit mijn mouwquote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
lol, dat schud hij zo uit zn mouw, geweldig hahaha
Zal haar een enorme boost gevenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig komt er volgende week een vliegtuigje
Marco is ook geweest tijdens een freeze, dus 2quote:Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou ook vreemd zijn als het bij die ene echte freeze blijft
Aantal keren nu al dat we een korte sl krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik zet de streams aan en dubbele lock
Dat verdient ze wel na samenleven/werken/slapen met jordyquote:
Geweldig he. Ik zit ook te kijken. Kijkt hij naar een filmpje zegt hij: oh nee niet dat fragmentquote:
Jordy en Jane hebben het geluk dat ze nog in de suite kunnen oefenenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.
Helemaal TOP!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
TOP vrouw TOP zangeres TOP actrice
Kan hij mooi doorgaan met zijn losbandige gedrag en paar soa’s oplopen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geweldig he. Ik zit ook te kijken. Kijkt hij naar een filmpje zegt hij: oh nee niet dat fragment![]()
Kijk dat koppiedie krijgt allemaal mooie meiden achter zich aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |