Dan wordt het wel heel ongeloofwaardigquote:Op zondag 16 maart 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was grappig zijn geweest als ze dat lied zouden moeten zingen.
Een echte BB-waardig dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het wel heel ongeloofwaardig
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze het snel moeten doen. Om nou de hele tijd te moeten luisteren naar de bewoners die constant liedjes zingen is niet waar ik BB voor kijk
Nou ja, het zonnetje schijnt buiten. Ik vermaak me wel zonder die ''zangtalenten'quote:Op zondag 16 maart 2025 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat ze elke keer een uur krijgen om te repeteren..maar hij weet niet hoevaak.
Ik vind het knap wat Jane nu moet doen. Dat samenwerken met Jordy.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
And we can comeback home, Come back hooooome
[ afbeelding ]
Wat mij betreft zijn zowel Axel als Jane de morele winnaars van deze BBquote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het knap wat Jane nu moet doen. Dat samenwerken met Jordy.
In 1 kamer slapen. Samen een liedje/dansje verzinnen/uitvoeren.
Blij en vrolijk doen.
Alleen daarom al verdient ze de titel BB winnares 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |