Ach, ze hebben wat te doen en ze hebben lol. En voor de verandering geen slapende zonnende mensen op de streams voor ons.quote:
Dit is allesbehalve onzin. Zij die kijken op de streams zien dat ook. Dit is niets minder dan stream gerelateerd.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop nu eens met deze onzin hier neer te plempen
Heeft ook niets met de streams te maken
Dit is toch leuk , bezigheidstherapie voor hun , leedvermaak voor onsquote:
das wel zo, maar komt zo lullig overquote:Op zondag 16 maart 2025 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, ze hebben wat te doen en ze hebben lol. En voor de verandering geen slapende zonnende mensen op de streams voor ons.
Niets met de streams te maken. Je hebt het nu over wat de users er van vinden of over denkenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:00 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is allesbehalve onzin. Zij die kijken op de streams zien dat ook. Dit is niets minder dan stream gerelateerd.
Mooi om te zien hoe ze nu samenwerkenquote:
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dichtquote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
das wel zo, maar komt zo lullig over
truequote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dicht
Vond ik ook al in dat seizoen waar Ali in zat, moesten ze ook toneelstukjes doenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
das wel zo, maar komt zo lullig over
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van die toneelstukjes en liedjes zingen. Maar het is beter dan allemaal mensen die her en der plat liggen met de ogen dicht
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.
Zo zie je maar dat BB dat zelf in de hand werktquote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan gedoe onderling.
Ja met elkaar strijden of tegenelkaar strijden. Dan stel je je als persoon ook anders op.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat BB dat zelf in de hand werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |