Nee joh, P2 binnen halen.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:49 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max allin gaat bij de herstart
ja en er af vliegen is 0 punten.quote:
Kampioenschapskansen zijn ook wat waardquote:
ja nattekat haakt nu af, die heeft een hekel aan sprintsquote:
Het seizoen is een marathon en geen sprint.quote:
Ja aan het eind van het seizoenquote:
beter dan bij de startquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:54 schreef Nizno het volgende:
Piastri kan nog wel eens tweede worden hoor
ja joh het is een sprintracequote:
die wil Norris in de laatste ronde pakkenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:56 schreef SiGNe het volgende:
Oh, en nu weer wel.. 1.1 sec.. was misschien batterij aan het laden
Nah, dat wordt hem niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:56 schreef SiGNe het volgende:
Oh, en nu weer wel.. 1.1 sec.. was misschien batterij aan het laden
Laatste kans.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die wil Norris in de laatste ronde pakken
UIteraard, Max gaat altijd voor de winstquote:Op zondag 16 maart 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die wil Norris in de laatste ronde pakken
3 rondjes joh, onmogelijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:58 schreef Nizno het volgende:
Pia is al van P11 naar P10
hij is onderweg naar P2
KOMOPTAN!!quote:
Niet met nog maar 2 ronden te gaanquote:Op zondag 16 maart 2025 06:58 schreef Nizno het volgende:
Pia is al van P11 naar P10
hij is onderweg naar P2
Prima en beter dan verwacht.quote:
feitquote:
RBR is het. Yuki is 12quote:Op zondag 16 maart 2025 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Die RB is zo slecht nog niet. Die McLaren is op een andere planeet.
Het is ook wel Max bij deze omstandigheden. Bij droog moet ik het nog zien.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Lawson is in het achterveld geen wagen voorbij gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Dát. 300 SC's ook..quote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is ook wel Max bij deze omstandigheden. Bij droog moet ik het nog zien.
RB heeft werk aan de winkel en flink ook. In droog had McLaren de RB op minstens 12 seconden gezet gok ik zo.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Zeker welquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson is in het achterveld geen wagen voorbij gegaan.
Jawel,zowel Ocon als Norrisquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dankzij alle incidenten ja, qua snelheid zijn ze ver wegquote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen toch dichterbij dan ik op voorhand had gedacht.
Aldi troep @Zipportalquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waar?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef hole1988 het volgende:
Iedereen is vergeten dat Max 16 seconden achter de McLaren's zat voor de SC.
De McL reed iets van 20 seconden voor voordat het ging regenen, dat zegt genoeg denk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd of hij die mag houden nadat hij Hamilton's vleugel kapot reed.quote:
nee hoor, maar it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef hole1988 het volgende:
Iedereen is vergeten dat Max 16 seconden achter de McLaren's zat voor de SC.
Ocon (en Piastri of Norris)quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog werk aan de winkel inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, eentje.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt alleen totaal nietquote:
je kunt de RBR niet eens echt meerekenenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren beste wagen, dan Verstappen dan de Mercedessen.
er staat toch ook Verstappen en niet RBRquote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt de RBR niet eens echt meerekenen
tis echt de cooureur
Dit. 100%.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt de cooureur
Norris ook nog, nadat die gepit had.quote:
ik zeg ook niet dat hij iets fout postquote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat toch ook Verstappen en niet RBR
En dat weten ze. Aanhaken en wachten op een betere auto.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog werk aan de winkel inderdaad.
Ik ben niet uit bed gekomenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:06 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig was het vroeg uit bed komen het waard, geen saaie race
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zal gewoon wat keuvelen worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar de cooldownroom.
gezel met RUSquote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat zal gewoon wat keuvelen worden.
Echt koudquote:
Heel veel werk.quote:
Volgens mij is er iets stuk gegaan toen hij buiten de baan kwam, daarvoor verloor hij ook wel tijd per ronde maar niet zoveel als daarna.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.
Doordat Piastri eraf ging, ja. Verder on merit.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:08 schreef Nizno het volgende:
Russel hebben we amper iets van gezien in de race.... lucky 3rd
Maar nog steeds beter dan Mercedes, dat is het punt. Niemand claimt dat RBR en McLaren gelijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel veel werk.
Volgende week bij droog weer zal me benieuwen waar ze echt staan. Het is drama, ding in langzame bochten is echt langzaam. Hele wedstrijd de onboard aangehad van Max en bij iedere langzame bocht zie je gewoon de voorligger weglopen.
Hoezo lucky? Omdat Piastri z'n eigen race verkloot zoals zoveel anderen?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:08 schreef Nizno het volgende:
Russel hebben we amper iets van gezien in de race.... lucky 3rd
uhuquote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga nog even m'n oogjes dicht doen, ik blijf wel mee luisteren.
FOK! text to audioquote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga nog even m'n oogjes dicht doen, ik blijf wel mee luisteren.
Zeker. Antonelli gaat hem het licht uit z'n ogen rijden dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah ja. Die gaat nog wel dingen meemaken met zijn teamgenoot dunkt me.
Ik denk eerder dat zijn banden eraan waren, want later had hij er geen last meer van.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets stuk gegaan toen hij buiten de baan kwam, daarvoor verloor hij ook wel tijd per ronde maar niet zoveel als daarna.
luieneefquote:
Kan ook,quote:Op zondag 16 maart 2025 07:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn banden eraan waren, want later had hij er geen last meer van.
Kom danquote:
En realistisch.quote:
wat heb je vernield en waarom?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:11 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga kijken of ik mijn TV setup weer normaal werkend kan krijgen ...
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
* greysbones rellen rellen rellen
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
Anarchiequote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
Dat kan je pas zeggen als ze echt op droog zitten. Nu leek het er op, maar ben niet overtuigd hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan Mercedes, dat is het punt. Niemand claimt dat RBR en McLaren gelijk zijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:11 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga kijken of ik mijn TV setup weer normaal werkend kan krijgen ...
de zon komt zinloos op, vanavond moet hij toch weer neerquote:
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan je pas zeggen als ze echt op droog zitten. Nu leek het er op, maar ben niet overtuigd hoor.
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished. Ik lees overal dat Norris fenomenaal heeft gereden maar dat valt behoorlijk tegen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.
#laatdiezomermaarkomen #bbq #kortejurkjes #strakketopjes # blotepensquote:
zonder een lul was mn oom mn tante.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished.
Scheelt weer in de stookkostenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zon komt zinloos op, vanavond moet hij toch weer neer
Ik ook. Dit jaar eerste echte kans voor Norris om WDC te worden. RB heeft veel werk te doen. Heel veel.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het goed vindt blijf ik thuis
Eens. Hij deed wat npdig was. En 1 klein foutje waardoor Max binnen DRS kwam.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished. Ik lees overal dat Norris fenomenaal heeft gereden maar dat valt behoorlijk tegen.
Jij gaat meequote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het goed vindt blijf ik thuis
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt de cooureur
ik bevestigde je postquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.
Gezellig F1 kijken.quote:
Ik ook. Regen verhuld veel en gaat meer om de coureur.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
jammer van al die rookiesquote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
Het werd er extreem leuk van
alonso is rookiequote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer van al die rookies
en sainz
en alonso
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
alonso is rookie
die noem je nu dubbel dus
Meer kans op een #metooquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Veel vrouwen in dienst bij McLaren
In maart hebben alle koeien een staart.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
Altijd regen pas na de race.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:23 schreef SiGNe het volgende:
ah, weer regen.. kunnen ze meteen die champgne eraf spoelen.
Ja, sponsorcontract met moederbedrijf Moët & Chandon, Louis Vuitton & Tag Heuerquote:
Prima podium.quote:
Was in de F3 ook alquote:Op zondag 16 maart 2025 07:24 schreef heywoodu het volgende:
Huldigingen beginnen met de winnaar, man man man.
Hoe kan dat dan?quote:
Horloge voor winnen sprint race straksquote:Op zondag 16 maart 2025 07:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sponsorcontract met moederbedrijf Moët & Chandon, Louis Vuitton & Tag Heuer
Nou, gewoon. Beginnen met uitreiken bij de winnaarquote:Op zondag 16 maart 2025 07:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
... Serieus, mij totaal onduidelijk waarom.
.....
handtasjes voor de pole van de sprint?quote:
Oh ja. Geen puntje extra meer voor de snelste ronde.quote:
O er was geen punt meer voor FL? Die was ik bijna vergetenquote:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:27 schreef franklop het volgende:
[..]
O er was geen punt meer voor FL? Die was ik bijna vergeten
Inderdaad geen punt meer voor FL.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:27 schreef franklop het volgende:
[..]
O er was geen punt meer voor FL? Die was ik bijna vergeten
Zoveel is wel duidelijk ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Dit jaar eerste echte kans voor Norris om WDC te worden. RB heeft veel werk te doen. Heel veel.
vote stond wel in beeld. heb alleen na de finish niet goed opgeletquote:
Owh, totaal gemist!quote:Op zondag 16 maart 2025 07:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vote stond wel in beeld. heb alleen na de finish niet goed opgelet
Ik las dat ze weer wat gevonden hadden, maar 4 of 5 races nodig hadden om dat aan te passen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lollipopman incoming....quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef gbm het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/page/vote Max Verstappen
Je kunt nog steeds stemmen..quote:Op zondag 16 maart 2025 07:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vote stond wel in beeld. heb alleen na de finish niet goed opgelet
Met dank aan Dani Ric op Singapore.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Geen puntje extra meer voor de snelste ronde.
Ik zat al de punten na te lopen om te zien wie de FL had. Maar zag geen afwijkend puntenaantal.quote:
das dan jouw vote. bij mij staat er nog dat je kan kiezenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef gbm het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/page/vote Max Verstappen
En als McLaren ook wat vind dan loop je heel lang achter de feiten aanquote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat ze weer wat gevonden hadden, maar 4 of 5 races nodig hadden om dat aan te passen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
das dan jouw vote. bij mij staat er nog dat je kan kiezen
quote:
lando had de FLquote:Op zondag 16 maart 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat al de punten na te lopen om te zien wie de FL had. Maar zag geen afwijkend puntenaantal.
Ik zie het nu ja.... raarquote:Op zondag 16 maart 2025 07:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
das dan jouw vote. bij mij staat er nog dat je kan kiezen
Ik ben overal ik zoef in mijn eigen racemonster heel FOK! doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja,dat zag ik onderaan staan en toen bedacht ik me. Oh ja, dat punt is afgeschaft.quote:
die was net bij F1tv, nopequote:
Zit net te bedenken dat die wel heel vaak pech met omstandigheden heeft. Vaak veel plekken verloren bij pitstops ed.quote:
Een rondje teveel buiten gebleven, of eigenlijk twee want na max zijn stop ging hij volgens mij door?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zit net te bedenken dat die wel heel vaak pech met omstandigheden heeft. Vaak veel plekken verloren bij pitstops ed.
Veel hing ook af van je positie op de baan. Na de stops zat ie nog achter de Ferrari’squote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een rondje teveel buiten gebleven, of eigenlijk twee want na max zijn stop ging hij volgens mij door?
Max 1 rondje eerder had misschien wel de overwinning kunnen zijn.
Of zoals nu zelf van de baan gaan en plekken verliezen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zit net te bedenken dat die wel heel vaak pech met omstandigheden heeft. Vaak veel plekken verloren bij pitstops ed.
Ronde eerder de sc had hem de overwinning kunnen opleveren toen hij ruim 18s voor lag op Norris die al binnen was geweest.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een rondje teveel buiten gebleven, of eigenlijk twee want na max zijn stop ging hij volgens mij door?
Nog ff Max gevotequote:
Haha, yeah. Die was ik wel even vergeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of zoals nu zelf van de baan gaan en plekken verliezen.
Nu ook bevestigd door Max.quote:
Dat was er nog voorquote:Op zondag 16 maart 2025 07:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij viaplay over de crash in de opwarmronde: mag nooit gebeuren.
Verstappen vergeten zeker?
Klopt, was op weg naar de grid.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was er nog voor
En nee, dat mag niet. Wist hij toen ook al.
Marko bevestigde dat zonder details te zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat ze weer wat gevonden hadden, maar 4 of 5 races nodig hadden om dat aan te passen.
Seizoen is lang, banden zijn rond.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Volgens Max zelf niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze gokte op een SC. Daarom bleven ze buiten. 1 of 2 ronden eerder binnen had ze ook geen overwinning opgeleverd. Een (te verwachten op dat moment) SC wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou zo gewaagd vind ik de uitspraak niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Ik ook niet, we hebben gezien dat vorig jaar het tweede deel al lastig was, daarnaast ligt het allemaal super dicht bij elkaar, ik denk dat dit vooral een heel leuk seizoen gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou zo gewaagd vind ik de uitspraak niet.
McLaren staat mijlenver voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:19 schreef raptorix het volgende:
Dit seizoen zal het meer dan ooit aankomen op finishen, als alles zo dicht bij elkaar licht is een uitval zonder punten dodelijk. Ik voorspel dat de kampioen van dit jaar maximaal 1 keer uitvalt.
Dit. Laten we hopen dat LV, geprojecteerd op het asfalt, niet de volgende stap wordt. Ik zie ze er namelijk voor aan om dit soort shit uit te voeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is al besproken dat de sponsoring van LV echt ongelofelijk storend aanwezig is? Ook het podium. Jeetje, wat kolossaal en daardoor lelijk.
Ik vond de charme aan Melbourne dat je altijd vrij goed kon zien waar je was. Nu is het rechte stuk en het podium zo gedomineerd door reclame dat je geen idee hebt waar je bent. Het podium kun je zo optillen en waar dan overal neerzetten en het ziet overal hetzelfde uit. Je kunt ook doorslaan in de grootsheid van alles.
Hij doet het weerquote:
Goed opgelostquote:Op zondag 16 maart 2025 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet het weer
Ik had nergens beeld. Receiver stuurde geen signaal door.
Achteraf blijkt alles een paar keer in de goede volgorde starten genoeg om het opgelost te krijgen. Geen idee waarom het misging en wat de goede volgorde nu is want ik heb van alles geprobeerd, maar het werkt
We hebben nog die idiote voorvleugelregel die over 8 ofzo races in gaatquote:Op zondag 16 maart 2025 08:28 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat McLaren oppermachtig is, en dat vooraan het niet zo heel spannend gaat worden.
Norris was ook veel te rustig in zijn boordradio's
Maar het seizoen is lang, en er komen updates van alle kanten, dus misschien hebben we geluk.
Die heeft de cijfers nietquote:
Die had ik van de week al die melding.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed opgelost
F1TV vond bij mij ineens dat er gesynct moest worden met viaplay.
gisteren werkte het nog. vanmorgen wel op mobiel maar op TV en laptop de bewering dat er geen abo zou zijn.
Was op bed toch al mobiel aan het kijken dus toen ik het er aan toe had maar even in alle rust gesynct
jaquote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die had ik van de week al die melding.
Superirritant.
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.quote:
Ik wel. Deze week al tig keer van jou gezien. Wat heeft het voor zin?quote:
Maar ik ben ook erg flauw.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.
iemand anders heeft het, daar gebruik ik de F1TV bij.
En je act wordt nu wel erg flauw hoor
Nee, maar o wee als je het andersom doet. Dan wordt hij heel vals. Vermoeiend. En dat is dan een mod.quote:
Vreemd, maar leuk voor die jongen. Je zou denken dat je zoiets toch in 1 keer goed kunt vaststellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Antonelli 4de
https://www.fia.com/syste(...)_right_of_review.pdf
Deze jongen heeft gewoon zelf een fout gemaakt. Ik had dat zelf ook. Ik dacht dat ik het abonnement zonder reclame had, maar ik had zelf verkeerd geklikt. Is gewoon makkelijk aan te passen.quote:
Klopt ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ronde eerder de sc had hem de overwinning kunnen opleveren toen hij ruim 18s voor lag op Norris die al binnen was geweest.
Ik zit nu in de woonkamer terug te kijken we zitten in lap 6 uiteraard op het mega grote (50 inch) scherm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Gaan jullie om 4.45 opstaan om op de grote tv in de huiskamer te kijken?
of wakker worden in bed en daar kijken of gewoon normale tijd opstaan en alle spoilers proberen te vermijden of anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |