En realistisch.quote:
wat heb je vernield en waarom?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:11 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga kijken of ik mijn TV setup weer normaal werkend kan krijgen ...
mooiquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
* greysbones rellen rellen rellen
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
Anarchiequote:Op zondag 16 maart 2025 07:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
Dat kan je pas zeggen als ze echt op droog zitten. Nu leek het er op, maar ben niet overtuigd hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan Mercedes, dat is het punt. Niemand claimt dat RBR en McLaren gelijk zijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:11 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ga kijken of ik mijn TV setup weer normaal werkend kan krijgen ...
de zon komt zinloos op, vanavond moet hij toch weer neerquote:
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan je pas zeggen als ze echt op droog zitten. Nu leek het er op, maar ben niet overtuigd hoor.
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished. Ik lees overal dat Norris fenomenaal heeft gereden maar dat valt behoorlijk tegen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.
#laatdiezomermaarkomen #bbq #kortejurkjes #strakketopjes # blotepensquote:
zonder een lul was mn oom mn tante.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished.
Scheelt weer in de stookkostenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zon komt zinloos op, vanavond moet hij toch weer neer
Ik ook. Dit jaar eerste echte kans voor Norris om WDC te worden. RB heeft veel werk te doen. Heel veel.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.
Als je het goed vindt blijf ik thuisquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het goed vindt blijf ik thuis
Eens. Hij deed wat npdig was. En 1 klein foutje waardoor Max binnen DRS kwam.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished. Ik lees overal dat Norris fenomenaal heeft gereden maar dat valt behoorlijk tegen.
Jij gaat meequote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het goed vindt blijf ik thuis
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt de RBR niet eens echt meerekenen
tis echt de cooureur
ik bevestigde je postquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.
Gezellig F1 kijken.quote:
Ik ook. Regen verhuld veel en gaat meer om de coureur.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.
jammer van al die rookiesquote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
Het werd er extreem leuk van
alonso is rookiequote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer van al die rookies
en sainz
en alonso
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
alonso is rookie
die noem je nu dubbel dus
Meer kans op een #metooquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Veel vrouwen in dienst bij McLaren
In maart hebben alle koeien een staart.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |