Eens. Hij deed wat npdig was. En 1 klein foutje waardoor Max binnen DRS kwam.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, zonder regen waren de McLarens 40 sec voor de rest van het veld gefinished. Ik lees overal dat Norris fenomenaal heeft gereden maar dat valt behoorlijk tegen.
Jij gaat meequote:Op zondag 16 maart 2025 07:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het goed vindt blijf ik thuis
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt de RBR niet eens echt meerekenen
tis echt de cooureur
ik bevestigde je postquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook Verstappen en niet Red Bull.
Gezellig F1 kijken.quote:
Ik ook. Regen verhuld veel en gaat meer om de coureur.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Bull zal het zwaar krijgen, dus ik ben benieuwd hoe ze door ontwikkelen.
jammer van al die rookiesquote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
Het werd er extreem leuk van
alonso is rookiequote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer van al die rookies
en sainz
en alonso
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
alonso is rookie
die noem je nu dubbel dus
Meer kans op een #metooquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Veel vrouwen in dienst bij McLaren
In maart hebben alle koeien een staart.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:20 schreef Nizno het volgende:
de regen verpest een middag in maart, tenminste dat had ze gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |