Jawel,zowel Ocon als Norrisquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson is in het achterveld geen wagen voorbij gegaan.
Dankzij alle incidenten ja, qua snelheid zijn ze ver wegquote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen toch dichterbij dan ik op voorhand had gedacht.
Aldi troep @Zipportalquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waar?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef hole1988 het volgende:
Iedereen is vergeten dat Max 16 seconden achter de McLaren's zat voor de SC.
De McL reed iets van 20 seconden voor voordat het ging regenen, dat zegt genoeg denk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is ook wel Max bij deze omstandigheden. Bij droog moet ik het nog zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, maar it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef hole1988 het volgende:
Iedereen is vergeten dat Max 16 seconden achter de McLaren's zat voor de SC.
Ocon (en Piastri of Norris)quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog werk aan de winkel inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is ook wel Max bij deze omstandigheden. Bij droog moet ik het nog zien.
Jawel, eentje.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt alleen totaal nietquote:
je kunt de RBR niet eens echt meerekenenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren beste wagen, dan Verstappen dan de Mercedessen.
er staat toch ook Verstappen en niet RBRquote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt de RBR niet eens echt meerekenen
tis echt de cooureur
Dit. 100%.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt de RBR niet eens echt meerekenen
tis echt de cooureur
Norris ook nog, nadat die gepit had.quote:
ik zeg ook niet dat hij iets fout postquote:Op zondag 16 maart 2025 07:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat toch ook Verstappen en niet RBR
En dat weten ze. Aanhaken en wachten op een betere auto.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog werk aan de winkel inderdaad.
Ik ben niet uit bed gekomenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:06 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig was het vroeg uit bed komen het waard, geen saaie race
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zal gewoon wat keuvelen worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar de cooldownroom.
gezel met RUSquote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat zal gewoon wat keuvelen worden.
Echt koudquote:
Heel veel werk.quote:
Volgens mij is er iets stuk gegaan toen hij buiten de baan kwam, daarvoor verloor hij ook wel tijd per ronde maar niet zoveel als daarna.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En Max reed op 16 seconden achterstand halverwege de race.
Doordat Piastri eraf ging, ja. Verder on merit.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:08 schreef Nizno het volgende:
Russel hebben we amper iets van gezien in de race.... lucky 3rd
Maar nog steeds beter dan Mercedes, dat is het punt. Niemand claimt dat RBR en McLaren gelijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel veel werk.
Volgende week bij droog weer zal me benieuwen waar ze echt staan. Het is drama, ding in langzame bochten is echt langzaam. Hele wedstrijd de onboard aangehad van Max en bij iedere langzame bocht zie je gewoon de voorligger weglopen.
Hoezo lucky? Omdat Piastri z'n eigen race verkloot zoals zoveel anderen?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:08 schreef Nizno het volgende:
Russel hebben we amper iets van gezien in de race.... lucky 3rd
uhuquote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga nog even m'n oogjes dicht doen, ik blijf wel mee luisteren.
FOK! text to audioquote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga nog even m'n oogjes dicht doen, ik blijf wel mee luisteren.
Zeker. Antonelli gaat hem het licht uit z'n ogen rijden dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ah ja. Die gaat nog wel dingen meemaken met zijn teamgenoot dunkt me.
Ik denk eerder dat zijn banden eraan waren, want later had hij er geen last meer van.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets stuk gegaan toen hij buiten de baan kwam, daarvoor verloor hij ook wel tijd per ronde maar niet zoveel als daarna.
luieneefquote:
Kan ook,quote:Op zondag 16 maart 2025 07:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn banden eraan waren, want later had hij er geen last meer van.
Kom danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |