Haha, yeah. Die was ik wel even vergeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of zoals nu zelf van de baan gaan en plekken verliezen.
Nu ook bevestigd door Max.quote:
Dat was er nog voorquote:Op zondag 16 maart 2025 07:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij viaplay over de crash in de opwarmronde: mag nooit gebeuren.
Verstappen vergeten zeker?
Klopt, was op weg naar de grid.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was er nog voor
En nee, dat mag niet. Wist hij toen ook al.
Marko bevestigde dat zonder details te zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat ze weer wat gevonden hadden, maar 4 of 5 races nodig hadden om dat aan te passen.
Seizoen is lang, banden zijn rond.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Volgens Max zelf niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een rondje teveel buiten gebleven, of eigenlijk twee want na max zijn stop ging hij volgens mij door?
Max 1 rondje eerder had misschien wel de overwinning kunnen zijn.
Ze gokte op een SC. Daarom bleven ze buiten. 1 of 2 ronden eerder binnen had ze ook geen overwinning opgeleverd. Een (te verwachten op dat moment) SC wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een rondje teveel buiten gebleven, of eigenlijk twee want na max zijn stop ging hij volgens mij door?
Max 1 rondje eerder had misschien wel de overwinning kunnen zijn.
Nou zo gewaagd vind ik de uitspraak niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Ik ook niet, we hebben gezien dat vorig jaar het tweede deel al lastig was, daarnaast ligt het allemaal super dicht bij elkaar, ik denk dat dit vooral een heel leuk seizoen gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou zo gewaagd vind ik de uitspraak niet.
McLaren staat mijlenver voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:19 schreef raptorix het volgende:
Dit seizoen zal het meer dan ooit aankomen op finishen, als alles zo dicht bij elkaar licht is een uitval zonder punten dodelijk. Ik voorspel dat de kampioen van dit jaar maximaal 1 keer uitvalt.
Dit. Laten we hopen dat LV, geprojecteerd op het asfalt, niet de volgende stap wordt. Ik zie ze er namelijk voor aan om dit soort shit uit te voeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is al besproken dat de sponsoring van LV echt ongelofelijk storend aanwezig is? Ook het podium. Jeetje, wat kolossaal en daardoor lelijk.
Ik vond de charme aan Melbourne dat je altijd vrij goed kon zien waar je was. Nu is het rechte stuk en het podium zo gedomineerd door reclame dat je geen idee hebt waar je bent. Het podium kun je zo optillen en waar dan overal neerzetten en het ziet overal hetzelfde uit. Je kunt ook doorslaan in de grootsheid van alles.
Hij doet het weerquote:
Goed opgelostquote:Op zondag 16 maart 2025 08:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet het weer
Ik had nergens beeld. Receiver stuurde geen signaal door.
Achteraf blijkt alles een paar keer in de goede volgorde starten genoeg om het opgelost te krijgen. Geen idee waarom het misging en wat de goede volgorde nu is want ik heb van alles geprobeerd, maar het werkt
We hebben nog die idiote voorvleugelregel die over 8 ofzo races in gaatquote:Op zondag 16 maart 2025 08:28 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat McLaren oppermachtig is, en dat vooraan het niet zo heel spannend gaat worden.
Norris was ook veel te rustig in zijn boordradio's
Maar het seizoen is lang, en er komen updates van alle kanten, dus misschien hebben we geluk.
Die heeft de cijfers nietquote:
Die had ik van de week al die melding.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed opgelost
F1TV vond bij mij ineens dat er gesynct moest worden met viaplay.
gisteren werkte het nog. vanmorgen wel op mobiel maar op TV en laptop de bewering dat er geen abo zou zijn.
Was op bed toch al mobiel aan het kijken dus toen ik het er aan toe had maar even in alle rust gesynct
jaquote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die had ik van de week al die melding.
Superirritant.
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.quote:
Ik wel. Deze week al tig keer van jou gezien. Wat heeft het voor zin?quote:
Maar ik ben ook erg flauw.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.
iemand anders heeft het, daar gebruik ik de F1TV bij.
En je act wordt nu wel erg flauw hoor
Nee, maar o wee als je het andersom doet. Dan wordt hij heel vals. Vermoeiend. En dat is dan een mod.quote:
Vreemd, maar leuk voor die jongen. Je zou denken dat je zoiets toch in 1 keer goed kunt vaststellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Antonelli 4de
https://www.fia.com/syste(...)_right_of_review.pdf
Deze jongen heeft gewoon zelf een fout gemaakt. Ik had dat zelf ook. Ik dacht dat ik het abonnement zonder reclame had, maar ik had zelf verkeerd geklikt. Is gewoon makkelijk aan te passen.quote:
Klopt ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ronde eerder de sc had hem de overwinning kunnen opleveren toen hij ruim 18s voor lag op Norris die al binnen was geweest.
Ik zit nu in de woonkamer terug te kijken we zitten in lap 6 uiteraard op het mega grote (50 inch) scherm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Gaan jullie om 4.45 opstaan om op de grote tv in de huiskamer te kijken?
of wakker worden in bed en daar kijken of gewoon normale tijd opstaan en alle spoilers proberen te vermijden of anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |