Die had ik van de week al die melding.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed opgelost
F1TV vond bij mij ineens dat er gesynct moest worden met viaplay.
gisteren werkte het nog. vanmorgen wel op mobiel maar op TV en laptop de bewering dat er geen abo zou zijn.
Was op bed toch al mobiel aan het kijken dus toen ik het er aan toe had maar even in alle rust gesynct
jaquote:Op zondag 16 maart 2025 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die had ik van de week al die melding.
Superirritant.
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.quote:
Ik wel. Deze week al tig keer van jou gezien. Wat heeft het voor zin?quote:
Maar ik ben ook erg flauw.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ter info, ik heb het niet, vandaar dat ik die mail van F1TV dus ook niet had gezien.
iemand anders heeft het, daar gebruik ik de F1TV bij.
En je act wordt nu wel erg flauw hoor
Nee, maar o wee als je het andersom doet. Dan wordt hij heel vals. Vermoeiend. En dat is dan een mod.quote:
Vreemd, maar leuk voor die jongen. Je zou denken dat je zoiets toch in 1 keer goed kunt vaststellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Antonelli 4de
https://www.fia.com/syste(...)_right_of_review.pdf
Deze jongen heeft gewoon zelf een fout gemaakt. Ik had dat zelf ook. Ik dacht dat ik het abonnement zonder reclame had, maar ik had zelf verkeerd geklikt. Is gewoon makkelijk aan te passen.quote:
Klopt ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ronde eerder de sc had hem de overwinning kunnen opleveren toen hij ruim 18s voor lag op Norris die al binnen was geweest.
Ik zit nu in de woonkamer terug te kijken we zitten in lap 6 uiteraard op het mega grote (50 inch) scherm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Gaan jullie om 4.45 opstaan om op de grote tv in de huiskamer te kijken?
of wakker worden in bed en daar kijken of gewoon normale tijd opstaan en alle spoilers proberen te vermijden of anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |