goeiemorgenquote:
Ja nouquote:
1 ronde te laat gercrashtquote:
had niet uit gemaakt. Nor heeft al intersquote:
er vliegen er elke keer een paar afquote:
dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Het leek wel of Piastri op Lando aan het focussen was, zoals ze beide buiten de baan reden.
Max had met een SC voor norris uit de pit gereden en p1 gehad.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
had niet uit gemaakt. Nor heeft al inters
Stroll is een onderschatte rijder, altijd dat gezeik over zijn vader.quote:
die heeft zn auto toch wel het netste gehoudenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stroll is een onderschatte rijder, altijd dat gezeik over zijn vader.
Lijkt je inderdaad op ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Het leek wel of Piastri op Lando aan het focussen was, zoals ze beide buiten de baan reden.
Die is oudquote:Op zondag 16 maart 2025 06:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PENALTY SERVED - 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 5 (BOR) - UNSAFE RELEASE
I told you man!quote:
Een ronde te laat, denk ik.quote:
Nee Max was hoe dan ook 2de.quote:
Ja, verscheen net pas, ach, voor de volledigheid.quote:
Dat zou wel logischer zijn, de regie kiest er zelf voor om een boordradio uit te zenden immers.quote:
Nou nou.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max tetst Norris er zo vanaf. Russell, Albon, Antonelli podium.
heeft ie vaker last van gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Ik denk het niet. Als hij net voor geel (vanwege Lawson) had gepit was het mazzel niet tactisch goed.quote:
dat denk ik niet, die gaat echt wel denken aan het volledige seizoenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:49 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max allin gaat bij de herstart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |