Alleen moet ze wel ophouden met iedere keer benoemen dat ze vanavond weggaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
Sharice, Pootje, Axel en Mattheus leven wel met haar mee.
Ja dat is irritant!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen moet ze wel ophouden met iedere keer benoemen dat ze vanavond weggaat
Burned dog woof woof dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: is niks
Jane maakt geluid alsof ze gaat bevallen![]()
Jane: ik ben small puppy
Axel: big dog woof
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef humpty het volgende:
Jordy tegen BB haal maar 100 euro van mijn rekening voor lekkere hapjes
Jolien wil een drankpakket
Als ik een Sharice op mij zie afkomen met die blik, dan denk ik dat die mij met een spuitje uit mijn lijden komt verlossen.quote:
Eigenlijk hoor ik ze heel vaak over een feestjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestje
En Jane alsnog het huis kan verlaten vòòr Axel ???quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Dit zal vanavond wel in de uitzending gemonteerd worden gok ik, zodat er tijdens de "live" naar gevraagd kan worden door BB.
Nog niet zo heel veel feestjes geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik ze heel vaak over een feestje
er heeft ook een lange SL tussen gezetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze er wel naar toe gerend waren had je ze hypocriet genoemd..........
misschien kan Jolien een lekker kopje warme melk met honing maken voor Jane....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne meelevende lui. Dat zie je in 1 oogopslag
Liever metquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jane alsnog het huis kan verlaten vòòr Axel ???
Ik hoop toch van niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige week wilden ze ook een feestje en toen ging er toch echt iemand van hun weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestje
Dus je wil dat ze erook boven op zitten met hun neus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne meelevende lui. Dat zie je in 1 oogopslag
Wie weet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee heb ook liever dat ze blijft. Vind haar beter te behappen dan axel
Ik gun Axel mensen om zich heen die om hem geven en waar hij zich prettig voelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee heb ook liever dat ze blijft. Vind haar beter te behappen dan axel
we hadden toen .. god ben zijn naam kwijt in het seizoen van Salarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.
Tobiasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden toen .. god ben zijn naam kwijt in het seizoen van Salar
die heeft 3 weken ofzo op krukken gelopen
Daarom mag hij lekker naar huis, en hopelijk neemt ie baby Jane mee...Houdoequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik gun Axel mensen om zich heen die om hem geven en waar hij zich prettig voelt.
Niet dat zooitje daar..
we weten ook totaal niet wat er is gebeurtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
Toch graag ik me steeds af hoe dit kan. Ja mag toch bij normaal gebruik geen brandwond krijgen van van die stenen. Is levensgevaarlijk dan vind ik
Met in gedachte dat ze zich dan kan laten vertroetelen door Jordaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.
[..]
netjes hoor,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Toch lief van Sharice dat ze zo de wacht bij Jane houdt
[ afbeelding ]
[..]
Want?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zou Sharice nu extra betaalt worden door BB
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Tjeeeeeeeeeeeez het is een brandwondje....Ze is niet terminaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
netjes hoor,
en voor jane ook wel fijn denk ik.
oh, dat zal het zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Het moet je humor zijn denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Oh dan zal ik em wel niet snappen als het grappig was
Jeetje het is een grapje pfffquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat zal het zijn natuurlijk
Niet omdat charise gewoon aardig is, maar gewoon alles voor het geld
Ah je was er bij begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjeeeeeeeeeeeez het is een brandwondje....Ze is niet terminaal
Dat hoeven ze niet eens te vragen,dat verzorgende zit in Sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:29 schreef Verity het volgende:
Denk wel dat BB aan Sharice heeft gevraagd om Jane te helpen met verbinden en extra in de gaten te houden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:31 schreef greysbones het volgende:
Matti is aan het uitproberen hoeveel insecten in zijn mond komen
Dus datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
Als Jane en Axel grove humor hebben, sarcastisch zijn dan is het wel grappig![]()
Daarom ook beter dat ze daar blijft zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met in gedachte dat ze zich dan kan laten vertroetelen door Jorda
zwartequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien doet de jumpsuit aan als ze nog erin past
Sja... ze zal toch een keer naar huis moeten...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom ook beter dat ze daar blijft zitten.
Die oudere man bedoel je....hij is toen toch maar opgestapt omdat hij niks kon doen....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat goudkarper ding???quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
En Jordy stelt voor zichzelf voor: wit shirt met jeansquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
maar als hij zo doorgaat, zitten die kilo's er zo weer aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:34 schreef humpty het volgende:
Jordy is ook een lekkerbek noemt alles op waar hij zin in heeft![]()
![]()
Blijf het zo knap van hem vinden dat hij op eigen houtje 55 kilo is afgevallen
nee Tobiasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die oudere man bedoel je....hij is toen toch maar opgestapt omdat hij niks kon doen....
Nee dat was Rob, die had last van zijn knie... fulltime geloof ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die oudere man bedoel je....hij is toen toch maar opgestapt omdat hij niks kon doen....
Ja, dat was Rob, die had het toch aan zijn rug?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie weet had ze zelf wel eerder het huis uitgewild. Kan me goed voorstellen dat ze zoiets heeft van: "was ik er maar eerder uitgegaan, dan had ik nog met hem kunnen praten en was het misschien goed gekomen".quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja... ze zal toch een keer naar huis moeten...
Weet niet wat beter is, nu nog 2, 3, 4 weken zwijmelen over jorda terwijl heel NL het weet en het dan ontdekken of het nu ontdekken. Blijft in beide gevallen ronduit kut.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja, dat was Rob, die had het toch aan zijn rug? Edit: knie lees ik nu
Dit bedoel ik. Brandwonden zijn pijnlijk, dat weet iedereen....Maar zo'n drama ervan maken is wel een beetje theatraal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Het is een flinke wond en nee ze gaat er niet aan dood maar brandwonden zijn het meest pijnlijk van alles
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.quote:
Robquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.
robquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Het is een flinke wond en nee ze gaat er niet aan dood maar brandwonden zijn het meest pijnlijk van alles
Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.
Anders zit ze morgen zonder Axel, met brandwonden en alleen met Sharice en Pootje die om haar geven.
Ja dat was wel grappig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:39 schreef Verity het volgende:
[..]
En meteen gingen beiden mondjes dicht
bsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.
Anders zit ze morgen zonder Axel, met brandwonden en alleen met Sharice en Pootje die om haar geven.
Goplay heeft gereageerd valt mee schrijven ze.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Laat ze maar een vrijstelling krijgen. Dan kunnen ze gelijk in eigen vlees gaan snijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.
Kan de rest elkaar weg gaan pesten..
Axel hoeft van mij niet te blijven als die te weinig stemmen heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.
Kan de rest elkaar weg gaan pesten..
En toch vertrouwen ze haar niet hoorde Charice gisteren in de uitzending zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan alsnogquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee een zwarte jumpsuit, zei ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Logisch anders laten ze niet iemand in het huis zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goplay heeft gereageerd valt mee schrijven ze.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan alsnog
die ziet er beter uit dan die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Volgens mij wel ja, verder geen idee. Hopelijk is de brand er binnen een paar dagen uit, ligt ook welke graad van verbranding , en ik hoop voor haar eerstegraads verbrandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beste scenarioquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel hoeft van mij niet te blijven als die te weinig stemmen heeft.
Maar desnoods gaat ze maar samen met Axel de taxi in.
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom ook beter dat ze daar blijft zitten.
Ik denk dat ze in het BB huis beter af is nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hem
denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het BB huis beter af is nu
Idd mooi naar huis toe. brandwond kan verzorgd worden door thuiszorg indien nodig. Zit ze beter dan daar, lees hier vaak dat het een grote vieze bende is daar...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hem
en ze wordt enorm gepestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Idd mooi naar huis toe. brandwond kan verzorgd worden door thuiszorg indien nodig. Zit ze beter dan daar, lees hier vaak dat het een grote vieze bende is daar...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan alsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wat ik zo lees denk ik dat ze in het huis nog wat bescherming heeft van de boze buitenwereld die straks massal over haar heen gaat vallen, dan beter hier dan daar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
denk ik ook hoor.
charise is er voor de medische verzorging en voor de rest zal het haar even weinig kunnen schelen.
en dan moeten die drie maar lekker doorgaan met negeren en eten verstoppen voor Jane. Als dat dan mooi in beeld wordt gebracht tijdens de uitzendingen, kan Jane het zelfs wel gaan winnen
Zwarte mambaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ziet er beter uit dan die andere
leuke uitdrukking, staat ook gewoon in het woordenboekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
Axel schrikt zich de cholera(zijn woorden)
Deed matti niet mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
16.50 uur Peter kraait een keer.
Daarna klinkt de vogeltjesdans door het huis heen en dansen Jordy Sharice Jolien Axel en Pootje in de gang![]()
Tenminste wat leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wel, dat was random (die vogeltjesdans)
quote:
Ah was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerst wel, maar was duidelijk niet zo enthousiast als de anderen.
Liep al vrij snel weg.
Is haags.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
leuke uitdrukking, staat ook gewoon in het woordenboek
je de kolere schrikken
Hahaha wat een kleuterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Lrod01 het volgende:
Jane net alsof ze op sterven ligt met haar brandwondje van 2 bij 2 cm
Gaat bijna dood van de pijn heur....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Lrod01 het volgende:
Je weet niet hoe erg die brandwond is toch? Enig idee hoe pijnlijk een ernstige brandwond kan zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Lrod01 het volgende:
Het zal zeker pijn doen, maar ze zijn ook moe. Denk dat ze het er extra van neemt, vooral ze nu geen ZC krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Lrod01 het volgende:
Ja maar het is Jane he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg die brandwond is toch? Enig idee hoe pijnlijk een ernstige brandwond kan zijn?
Ook dat inderdaad, en als er van alles gaat gebeuren en ze kan toch niet meedoen is dat frustrerender dan thuiszitten met je ploegje die je verzorgen en lekker een wijntje kan drinken bij haar naaktkatten,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Idd mooi naar huis toe. brandwond kan verzorgd worden door thuiszorg indien nodig. Zit ze beter dan daar, lees hier vaak dat het een grote vieze bende is daar...
ik ken het als Rotterdamse ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is haags.
Je kan je ook de pestpokkepleuris schrikken..
Die ging al snel bij Jane liggen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerst wel, maar was duidelijk niet zo enthousiast als de anderen.
Liep al vrij snel weg.
Ja daar lijkt het wel weer op.quote:
Het is ook een flinke plek. Zeker geen 2 cm zoals hier wordt geblèrdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:59 schreef Verity het volgende:
Sharice: Het was ook blauw he?
Een blauwe brandwond heeft een genezingpoten- tieel van langer dan 21 dagen
Nou niet bij brandwonden hoor. Dat doet gewoon verrekte pijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel weer op.
Of hoewel, elke andere bewoner zou ook als aansteller worden opgemerkt. Iedereen stelt zich altijd aan volgens het internet![]()
Maakt me niet uit wie er gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het oprecht jammer vind dat een van de bank gaat vertrekken.
Wauw, zo kan die wel weer he,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk voor je om je giga grote bek een keertje in te dammen?
en zelfs al was het 2 x 2 cmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook een flinke plek. Zeker geen 2 cm zoals hier wordt geblèrd
Klopt maar het is maar Jane dus dan mag je alles bagatelliseren en er een mini wondje van 2 cm van makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cholera is een ziektequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
leuke uitdrukking, staat ook gewoon in het woordenboek
je de kolere schrikken
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg die brandwond is toch? Enig idee hoe pijnlijk een ernstige brandwond kan zijn?
K ook maar is toch een werkwoord in Den Haag...en in Mocro Maffia...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cholera is een ziekte
niks leuks aan
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou niet bij brandwonden hoor. Dat doet gewoon verrekte pijn.
Nee , het ze gaat niet dood de aanstellerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.
is gewoon een uitdrukkingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cholera is een ziekte
niks leuks aan
Ah, de klassieke vergelijking. ‘Ik ….. dus ….’ . Je bent haar niet, je hebt haar lichaam niet, je hebt haar pijngrens niet, je had haar brandwond niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.
Als Jordy of Jolien dit had gehad dan had ik het ook sneu gevonden. Ongeacht wat ik van ze als persoon vind. Ik snap dat niet erg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillen
Ja mogen ze vaker doen ...brengt ook wat gezelligheidquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Verity het volgende:
Vogeltjes dans heeft de bewoners wel weer wat wakker en "actief" gemaakt!
Nee het is gewoon alles bij elkaar. Ze maakt alles groter dan het is. Alles is bij haar 1 grote act. Maar dat is mijn mening he, je hoeft het er niet over eens te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah, de klassieke vergelijking. ‘Ik ….. dus ….’ . Je bent haar niet, je hebt haar lichaam niet, je hebt haar pijngrens niet, je had haar brandwond niet.
Het is gewoon jammer dat dingen vaak zo negatief moeten
Ik was een middagje weg en niet meer gekregen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Same.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jordy of Jolien dit had gehad dan had ik het ook sneu gevonden. Ongeacht wat ik van ze als persoon vind. Ik snap dat niet erg.
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillen
Dan pakken anderen het wel op altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.
Grootste slachtoffers lijken mij nu de andere bewoners, want als Sharice Jane moet verplegen, wie gaat er dan koken
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een middagje weg en niet meer gekregen wat er gebeurd is.
Waar heeft ze zich aan verbrand eigenlijk?
Ik zie ze buiten in de zon zitten bbrrr zo warm is het helemaal niet buiten
Wat een mazzel dat ze in de woonkamer ligt. en als ze rustig kan kaarten kan ze ook wel koken met iemand anders met schuin oog op Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.
Grootste slachtoffers lijken mij nu de andere bewoners, want als Sharice Jane moet verplegen, wie gaat er dan koken
Het lijkt erop dat ze 2 brandplekken heeft, zover we het kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SL
[ afbeelding ]
Hier sneeuwde het net een beetje buiten
2quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze 2 brandplekken heeft, zover we het kunnen zien.
Maar dan neem je dus je oordeel over haar over andere dingen heel erg mee in je oordeel of ze wel of niet veel last heeft van een brandwond. En omdat dus andere dingen je niet aanstaan van haar, stelt ze zich nu aan. Dat is dus een gekleurde bril. Terwijl het er helemaal los van staat eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon alles bij elkaar. Ze maakt alles groter dan het is. Alles is bij haar 1 grote act. Maar dat is mijn mening he, je hoeft het er niet over eens te zijn.
Ja, lijkt van achter ook een beetje zoals ze haar been houdt. met de achterkant vrij liggend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
O op haar been?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SL
[ afbeelding ]
Hier sneeuwde het net een beetje buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kijk nu naar axel met de ogen dichtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Verity het volgende:
Vogeltjes dans heeft de bewoners wel weer wat wakker en "actief" gemaakt!
Dat doet ze ook, ze zegt als Jane piept je gaat niet dood hoor.....het doet zeer maar je gaat niet dood....meer om haar rustig te houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.
was een lange SLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat er niemand hier er iets van gemerkt heeft....hoe en wat......
Dat denk ik niet, snap ook niet wat slob ermee te maken heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hopelijk weet ze hoe ze brandwonden moet verzorgen, hopelijk hebben ze gekoeld met lauw water,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.
Ja, ze kan maar beter naar huis gaan, zodat ze de juiste verzorging krijgt nu ze zo zwaar gewond is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
Sharice zei dat de wond er niet mooi uit zag(nadat Jane er om vroeg)
maar een brandwond ziet er nooit mooi uit
Mensen als jij zijn zo enorm vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar dan neem je dus je oordeel over haar over andere dingen heel erg mee in je oordeel of ze wel of niet veel last heeft van een brandwond. En omdat dus andere dingen je niet aanstaan van haar, stelt ze zich nu aan. Dat is dus een gekleurde bril. Terwijl het er helemaal los van staat eigenlijk.
Dat hadden ze al afgesproken zodat Jane dat niet hoefde te doen vandaag. Staat los van de brandwond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:11 schreef humpty het volgende:
Kijk Jordy en Jolien hebben het er al over wat ze gaan koken
Make up denkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:19 schreef Folies het volgende:
Ik zag ook een zwarte plek op haar voorhoofd links. Is jane ergens tegenaan geknald??
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:20 schreef Frummelie het volgende:
Nu zit ik de hele tijd met die rotte vogeltjesdans in m'n hoofd... en Peter bedankt!
Haha ik ook en gisteren steeds Mama woar is mien pilsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:20 schreef Frummelie het volgende:
Nu zit ik de hele tijd met die rotte vogeltjesdans in m'n hoofd... en Peter bedankt!
oef, dat klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
Sharice: Het is echt lelijk. Het is lelijker dan andere brandwonden die ik heb gezien. Het is zo'n pitje en blauw.
En ik vind mensen als jij juist weer ernstig vermoeiend, die koste wat kost negatief willen doen. Ik weet wel dat het niet leuk is als iemand niet lekker simpel negatief meedoet in de eenvoudige kritiek en juist een licht schijnt op het negatieve gedoe. Dat is dan weer mijn mening en ook die mag er zijn hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:19 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn zo enorm vermoeiend.Ja ik denk dat ze zich aanstelt omdat ze een handje heeft van overacten en aanstellen. En nogmaals, het is mijn mening op iets wat ik constateer op de streams. Bevalt het je niet dan lees je er maar lekker overheen. Ik heb geen zin om met je in discussie te gaan. Dit is de COS.
Het zat onder een SL maar we hebben er caps van gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
toch bijzonder dat een verpleegkundige zegt dat het er lelijk uitziet en Pootje het vind meevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje vind het meevallen.Heeft al vaker brandwonden gezien. Kreeg te horen dat het op een site stond dat goplay had geantwoord dat het mee viel. Geloof zo een roddelsite
NEEEEEE ernstig gewond is ze..!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Folies het volgende:
Beetje pijn, maar het is okay. Ik geloof haar wel.
Het vermoeden is dat er iemand is geweest in de lange streamlock, en dat Sharice instructies heeft gekregen, want die is continu in de buurt, ook heeft ze haar al een keer opnieuw verbonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk weet ze hoe ze brandwonden moet verzorgen, hopelijk hebben ze gekoeld met lauw water,
Twins streams op Jolien genietend in de zon
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op haar been?
Kan goed zeer doenNou ja daar denkt iedereen anders overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Waarschijnlijk zal er ook wel een dokter naar gekeken hebben. Het lijkt mij dat Sharice niet gespecialiseerd is in brandwonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk weet ze hoe ze brandwonden moet verzorgen, hopelijk hebben ze gekoeld met lauw water,
Twins streams op Jolien genietend in de zon
Nog even terug gespoeld, er was eigenlijk ook niks te merken. Was gewoon een dubbele stream op Jordy, Sharice, Pootje, Jolien en Mattheus die in zon zaten na de lunch. De streamlock kwam uit het niks. Toen we weer beeld hadden lag Jane op de bank met dat verband.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oooh ja dat blijft ook zo lekker hangen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Haha ik ook en gisteren steeds Mama woar is mien pils
De paracetamol doet zijn werk vermoed ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt zelf is oké klein beetje pijn.
Misschien bhv er dat Pootje isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
toch bijzonder dat een verpleegkundige zegt dat het er lelijk uitziet en Pootje het vind meevallen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:25 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik heb er helaas niks van meegekregen. Maar ik geloof je gelijk!
Of al het een en ander heeft gezien aan brandwondenquote:
Misschien omdat Charice verantwoordelijk is gemaakt en op tijd aan moet geven dat er een dokter bij moet komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
toch bijzonder dat een verpleegkundige zegt dat het er lelijk uitziet en Pootje het vind meevallen.
De streams lopen ook niet realtime. Als er echt iets gebeurt dan hebben ze ruim de tijd om een SL in te zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog even terug gespoeld, er was eigenlijk ook niks te merken. Was gewoon een dubbele stream op Jordy, Sharice, Pootje, Jolien en Mattheus die in zon zaten na de lunch. De streamlock kwam uit het niks. Toen we weer beeld hadden lag Jane op de bank met dat verband.
Dat lijkt me heel erg sterkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat Charice verantwoordelijk is gemaakt en op tijd aan moet geven dat er een dokter bij moet komen.
Het ziet eruit als kip filet , dan kunnen mensen zelf alvast de ernst daarvan invullenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Nou je zou het bijna gaan denken... crisis een brandwond, is pijnlijk maar er wordt hier wel een drama van gemaakt..quote:
ik bedoelde eigenlijk dat ik charise gewoon geloof en dat pootje erbij komt en interessant gaat lopen doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat Charice verantwoordelijk is gemaakt en op tijd aan moet geven dat er een dokter bij moet komen.
Lekker een koude douche. Kan een mens goed doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
Jane gaat douchen zegt ze.![]()
Dat zou ik niet doen...dat gaat heel veel pijn doen
Ja...Op zijn minst.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:29 schreef Folies het volgende:
Als ze blijft moeten ze misschien 's nachts ook wel om het uur even checken of ze nog wel in orde is.
Nee joh het schrijnt mee te vallen. Maar is wel pijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:29 schreef Folies het volgende:
Als ze blijft moeten ze misschien 's nachts ook wel om het uur even checken of ze nog wel in orde is.
Of je verdiept je gewoon in brandwondenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je zou het bijna gaan denken... crisis een brandwond, is pijnlijk maar er wordt hier wel een drama van gemaakt..
Precies! pff drama om niet veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je zou het bijna gaan denken... crisis een brandwond, is pijnlijk maar er wordt hier wel een drama van gemaakt..
Kwam dat niet uit de vriezer?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:30 schreef Folies het volgende:
Kipfiletjes zien er toch altijd zacht en glad uit.
Yordi kreeg wel gelijk trek in snacks even laterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:30 schreef Folies het volgende:
Kipfiletjes zien er toch altijd zacht en glad uit.
het is echt weer heel bijzonderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Maar laten we het lekker afdoen joh ,. Jane is aan aansteller dus eigen schuld bla
Behja niks aan het handje. Klein blaartje van een mm. Allemaal dokters hier en ervaringsdeskundigen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Maar laten we het lekker afdoen joh ,. Jane is aan aansteller dus eigen schuld bla
Oh dom van mequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:32 schreef Folies het volgende:
[..]
De brandwond schijnt eruit te zien als kipfilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |