En Jordy stelt voor zichzelf voor: wit shirt met jeansquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien doet de jumpsuit aan als ze nog erin past
maar als hij zo doorgaat, zitten die kilo's er zo weer aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:34 schreef humpty het volgende:
Jordy is ook een lekkerbek noemt alles op waar hij zin in heeft![]()
![]()
Blijf het zo knap van hem vinden dat hij op eigen houtje 55 kilo is afgevallen
nee Tobiasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die oudere man bedoel je....hij is toen toch maar opgestapt omdat hij niks kon doen....
Nee dat was Rob, die had last van zijn knie... fulltime geloof ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die oudere man bedoel je....hij is toen toch maar opgestapt omdat hij niks kon doen....
Ja, dat was Rob, die had het toch aan zijn rug?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie weet had ze zelf wel eerder het huis uitgewild. Kan me goed voorstellen dat ze zoiets heeft van: "was ik er maar eerder uitgegaan, dan had ik nog met hem kunnen praten en was het misschien goed gekomen".quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja... ze zal toch een keer naar huis moeten...
Weet niet wat beter is, nu nog 2, 3, 4 weken zwijmelen over jorda terwijl heel NL het weet en het dan ontdekken of het nu ontdekken. Blijft in beide gevallen ronduit kut.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja, dat was Rob, die had het toch aan zijn rug? Edit: knie lees ik nu
Dit bedoel ik. Brandwonden zijn pijnlijk, dat weet iedereen....Maar zo'n drama ervan maken is wel een beetje theatraal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Het is een flinke wond en nee ze gaat er niet aan dood maar brandwonden zijn het meest pijnlijk van alles
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.quote:
Robquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.
robquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. wie was dan ook al weer die oudere man en weet niet eens welk jaar....hij ging er kwiek in en werd steeds zwakker aan zijn benen.
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Het is een flinke wond en nee ze gaat er niet aan dood maar brandwonden zijn het meest pijnlijk van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |