Wauw, zo kan die wel weer he,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk voor je om je giga grote bek een keertje in te dammen?
en zelfs al was het 2 x 2 cmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook een flinke plek. Zeker geen 2 cm zoals hier wordt geblèrd
Klopt maar het is maar Jane dus dan mag je alles bagatelliseren en er een mini wondje van 2 cm van makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cholera is een ziektequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
leuke uitdrukking, staat ook gewoon in het woordenboek
je de kolere schrikken
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg die brandwond is toch? Enig idee hoe pijnlijk een ernstige brandwond kan zijn?
K ook maar is toch een werkwoord in Den Haag...en in Mocro Maffia...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cholera is een ziekte
niks leuks aan
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou niet bij brandwonden hoor. Dat doet gewoon verrekte pijn.
Nee , het ze gaat niet dood de aanstellerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.
is gewoon een uitdrukkingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cholera is een ziekte
niks leuks aan
Ah, de klassieke vergelijking. ‘Ik ….. dus ….’ . Je bent haar niet, je hebt haar lichaam niet, je hebt haar pijngrens niet, je had haar brandwond niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog lelijk verbrand aan een oven van 250 graden. Heb het litteken nog op mijn arm staan, dus ja. Maar ik lag er niet zo dramatisch bij alsof ik stervende was. Zo erg zag het er ook weer niet uit hoor.
Als Jordy of Jolien dit had gehad dan had ik het ook sneu gevonden. Ongeacht wat ik van ze als persoon vind. Ik snap dat niet erg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillen
Ja mogen ze vaker doen ...brengt ook wat gezelligheidquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Verity het volgende:
Vogeltjes dans heeft de bewoners wel weer wat wakker en "actief" gemaakt!
Nee het is gewoon alles bij elkaar. Ze maakt alles groter dan het is. Alles is bij haar 1 grote act. Maar dat is mijn mening he, je hoeft het er niet over eens te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah, de klassieke vergelijking. ‘Ik ….. dus ….’ . Je bent haar niet, je hebt haar lichaam niet, je hebt haar pijngrens niet, je had haar brandwond niet.
Het is gewoon jammer dat dingen vaak zo negatief moeten
Ik was een middagje weg en niet meer gekregen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Same.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jordy of Jolien dit had gehad dan had ik het ook sneu gevonden. Ongeacht wat ik van ze als persoon vind. Ik snap dat niet erg.
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja volledig mee eens. Doelde op de tendens hier en op andere social media constant. Bekritiseren is nogal de norm en inlevingsvermogen vaak ver te zoeken. En dan komen daar bovenop vaak nog de gekleurde brillen
Dan pakken anderen het wel op altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.
Grootste slachtoffers lijken mij nu de andere bewoners, want als Sharice Jane moet verplegen, wie gaat er dan koken
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een middagje weg en niet meer gekregen wat er gebeurd is.
Waar heeft ze zich aan verbrand eigenlijk?
Ik zie ze buiten in de zon zitten bbrrr zo warm is het helemaal niet buiten
Wat een mazzel dat ze in de woonkamer ligt. en als ze rustig kan kaarten kan ze ook wel koken met iemand anders met schuin oog op Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen op SM die vonden dat het onmenselijk was dat mensen slob moesten eten.
Grootste slachtoffers lijken mij nu de andere bewoners, want als Sharice Jane moet verplegen, wie gaat er dan koken
Het lijkt erop dat ze 2 brandplekken heeft, zover we het kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SL
[ afbeelding ]
Hier sneeuwde het net een beetje buiten
2quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze 2 brandplekken heeft, zover we het kunnen zien.
Maar dan neem je dus je oordeel over haar over andere dingen heel erg mee in je oordeel of ze wel of niet veel last heeft van een brandwond. En omdat dus andere dingen je niet aanstaan van haar, stelt ze zich nu aan. Dat is dus een gekleurde bril. Terwijl het er helemaal los van staat eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon alles bij elkaar. Ze maakt alles groter dan het is. Alles is bij haar 1 grote act. Maar dat is mijn mening he, je hoeft het er niet over eens te zijn.
Ja, lijkt van achter ook een beetje zoals ze haar been houdt. met de achterkant vrij liggend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:10 schreef Verity het volgende:
[..]
O op haar been?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar in de sauna van wat we hebben meegekregen. Er was een lange SL
[ afbeelding ]
Hier sneeuwde het net een beetje buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kijk nu naar axel met de ogen dichtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Verity het volgende:
Vogeltjes dans heeft de bewoners wel weer wat wakker en "actief" gemaakt!
Dat doet ze ook, ze zegt als Jane piept je gaat niet dood hoor.....het doet zeer maar je gaat niet dood....meer om haar rustig te houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.
was een lange SLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat er niemand hier er iets van gemerkt heeft....hoe en wat......
Dat denk ik niet, snap ook niet wat slob ermee te maken heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hopelijk weet ze hoe ze brandwonden moet verzorgen, hopelijk hebben ze gekoeld met lauw water,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet best volgens Sharice en die zal het echt niet erger maken dan het is. Dat vind ik wel een figuur die zegt dat ze niet moet piepen als ze vindt dat het wel meevalt.
Ja, ze kan maar beter naar huis gaan, zodat ze de juiste verzorging krijgt nu ze zo zwaar gewond is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
Sharice zei dat de wond er niet mooi uit zag(nadat Jane er om vroeg)
maar een brandwond ziet er nooit mooi uit
Mensen als jij zijn zo enorm vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar dan neem je dus je oordeel over haar over andere dingen heel erg mee in je oordeel of ze wel of niet veel last heeft van een brandwond. En omdat dus andere dingen je niet aanstaan van haar, stelt ze zich nu aan. Dat is dus een gekleurde bril. Terwijl het er helemaal los van staat eigenlijk.
Dat hadden ze al afgesproken zodat Jane dat niet hoefde te doen vandaag. Staat los van de brandwond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:11 schreef humpty het volgende:
Kijk Jordy en Jolien hebben het er al over wat ze gaan koken
Make up denkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:19 schreef Folies het volgende:
Ik zag ook een zwarte plek op haar voorhoofd links. Is jane ergens tegenaan geknald??
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:20 schreef Frummelie het volgende:
Nu zit ik de hele tijd met die rotte vogeltjesdans in m'n hoofd... en Peter bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |