Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.
Anders zit ze morgen zonder Axel, met brandwonden en alleen met Sharice en Pootje die om haar geven.
Ja dat was wel grappig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:39 schreef Verity het volgende:
[..]
En meteen gingen beiden mondjes dicht
bsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jane goed contact met dr familie? Ik gun dr eigenlijk wel een exit vanavond, zeg ik als fan van haar.
Anders zit ze morgen zonder Axel, met brandwonden en alleen met Sharice en Pootje die om haar geven.
Goplay heeft gereageerd valt mee schrijven ze.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Het is een flinke wond en nee ze gaat er niet aan dood maar brandwonden zijn het meest pijnlijk van alles
Laat ze maar een vrijstelling krijgen. Dan kunnen ze gelijk in eigen vlees gaan snijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.
Kan de rest elkaar weg gaan pesten..
Axel hoeft van mij niet te blijven als die te weinig stemmen heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar zaterdag of zondag weg.
Kan de rest elkaar weg gaan pesten..
En toch vertrouwen ze haar niet hoorde Charice gisteren in de uitzending zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan alsnogquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee een zwarte jumpsuit, zei ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Logisch anders laten ze niet iemand in het huis zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goplay heeft gereageerd valt mee schrijven ze.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan alsnog
die ziet er beter uit dan die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Volgens mij wel ja, verder geen idee. Hopelijk is de brand er binnen een paar dagen uit, ligt ook welke graad van verbranding , en ik hoop voor haar eerstegraads verbrandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beste scenarioquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel hoeft van mij niet te blijven als die te weinig stemmen heeft.
Maar desnoods gaat ze maar samen met Axel de taxi in.
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom ook beter dat ze daar blijft zitten.
Ik denk dat ze in het BB huis beter af is nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hem
denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het BB huis beter af is nu
Idd mooi naar huis toe. brandwond kan verzorgd worden door thuiszorg indien nodig. Zit ze beter dan daar, lees hier vaak dat het een grote vieze bende is daar...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch ouders hoop ik.....en vrienden die haar kunnen helpen....ze hoeft denk ik niet afhankelijk te zijn van Hem
en ze wordt enorm gepestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Idd mooi naar huis toe. brandwond kan verzorgd worden door thuiszorg indien nodig. Zit ze beter dan daar, lees hier vaak dat het een grote vieze bende is daar...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan alsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wat ik zo lees denk ik dat ze in het huis nog wat bescherming heeft van de boze buitenwereld die straks massal over haar heen gaat vallen, dan beter hier dan daar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
denk ik ook hoor.
charise is er voor de medische verzorging en voor de rest zal het haar even weinig kunnen schelen.
en dan moeten die drie maar lekker doorgaan met negeren en eten verstoppen voor Jane. Als dat dan mooi in beeld wordt gebracht tijdens de uitzendingen, kan Jane het zelfs wel gaan winnen
Zwarte mambaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ziet er beter uit dan die andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |