quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:32 schreef PunkieePie het volgende:
13:27
De telefoon gaat en Jolien en Mattheus rennen snel naar de telefooncel. Mattheus is net wat sneller en neemt de telefoon op.
Het blijkt voor de gelddrukkerij te zijn. Hij kiest Jordy en om 13:30 gaan zij samen naar de inmiddels bekende gelddrukkerij.
Edits:
13:45
De eerste fout is gemaakt door Mattheus.
13:54
Eerste biljet is binnen![]()
14:02
Tweede én derde biljet zijn binnen
BB: ik ga snel een geldtransport wagen bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp uit de COS dat Axel vindt hier geen schuld aan te hebben.
[ Bericht 28% gewijzigd door Kissingbird op 12-03-2025 07:42:58 ]Smile, it's free therapy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 12-03-2025 11:48:40 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 13-03-2025 08:37:45 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 10% gewijzigd door rinardo op 15-03-2025 11:24:48 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de Cos @mazaru :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Kissingbird op 13-03-2025 14:50:22 ]Smile, it's free therapy.
Was niet alles hoor, ging iets te snel, maar zo’n 70/80% van het gesprekje denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef rinardo het volgende:
22.00 snel typer @:Willewa![]()
Jane: Mocht ik morgen gaan, wil ik je toch echt wel bedanken. Dat je m’n maatje was, m’n partner in crime.
Axel: zelfde geldt ook andersom, mocht ik gaan, wil ik je ook bedanken dat je m’n tijd leuk hebt gemaakt.
Jane: Hihihi. Thanks maatje.
Axel: Ik zou niet weten hoe m’n tijd hier was als jij er niet was geweest. Mocht jij gaan en ik blijven, ben ik bang dat ik een terugval ga krijgen als in het begin.
Jane: ja zo voel ik dat ook wel een beetje.
Axel: Als 1 van ons weg valt is het geen team Jaxel meer.
Jane: oh neeee. Ik wil niet aan dat scenario denken, maar we moeten het in ons achterhoofd houden.
[ Bericht 13% gewijzigd door rinardo op 15-03-2025 11:24:32 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 16-03-2025 18:11:33 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 16-03-2025 18:11:18 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 16-03-2025 18:11:05 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 16-03-2025 18:10:47 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |