abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216983668
Jolien is als 2de gegaan en zegt dat het leeg is nu.
BB : alles is weg, alles is gekocht ik doe de DR op slot.
Jane wil zeggen tegen Sharice wat ze gekocht heeft maar krijgt een ZC als ze vraagt: mag ik het zeggen.

Jolien klopt aan bij de suite en zegt tegen jane : merci, omdat ik weet dat je anders had kunnen doen.
Jane: klopt.
Jolien : denkt ge ook wat ik denk, dat het zelfde is?
jane: ja

Jane zegt tegen Sharice: ik weet niet waar het voor is tbh
Smile, it's free therapy.
pi_216984075
Overleg in de Suite Jane Axel Sharice
Sharice zegt dat bijna zeker het spel wordt gedaan wat ze met Pootje al heeft gespeeld.

Sharice zegt: het is een voordeel als ik met je meega ipv van Axel die Jane mee wil nemen.
Er is geld te verdienen.. maar alleen als je snel speelt.
Pootje en zij hadden niet zoveel geld verdiend kwamen bij 2 (wat ze bedoeld is niet duidelijk) niet verder.
het geld hoeft sharice dan niet.. dat moet je aan het eind van het spel verdelen.
het is geen leuk spel, vooral focus.
Ze wil meegaan dan om de kas van jane te spekken.
pi_216985600
13:35
De middag loopt voorlopig zo in het BB huis:

Axel zit hier rechts op een bankje, Jordy is binnen, en probeert een trimmer te repareren. Tot nu toe met weinig succes.

13:37
quote:
Doorlopende money game voor jullie. Geld mee winnen, maar ook verliezen. Alert zijn is de boodschap. Op willekeurige momenten zal een munt van de baan afrollen. Vang 'm voor hij in de bak rolt. Degene die 'm vangt wint 100 euro. Als niemand 'm vangt moet iedereen 500 euro betalen. Er is geen alarm, de munten kunnen doorlopend vallen.
De munten gaan rollen van de rodelbaan zoals hierboven getoond. Ze moeten ze vangen als ze vanaf de baan onderweg zijn naar de bak. Op de baan zelf mogen ze ze niet aanraken.

De bewoners oefenen met een GC'er van henzelf om te kijken of ze op tijd kunnen zijn als ze in de sauna zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Pootje vangt gelijk hierna de eerste munt en verdient daarmee 100 euro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Video : Hoempah)

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 13:47:08 ]
pi_216986125
14:15
BB roept de 4 spelticket houders naar de GameRoom. Jolien geeft aan dat ze Mattheus een ticket heeft gegeven. Bij Jane duurt de keus langer... en langer... maar uiteindelijk blijkt dat ze toch Axel het ticket heeft gegeven.

BB zegt dat ze allevier ombeurten naar de GameRoom mogen komen, en dat ze sportkleding aanmoeten die nat mag worden. Ze krijgen ook waterdichte zenders. Jolien wil wel als eerste gaan.

14:25
Jordy vertelt aan Sharice en Pootje dat het kartel nog heel veel GC'ers heeft als ze met z'n 3-en buiten zitten.
Jordy : Ik zal eerlijk zijn, wij hebben met z'n 3-en echt heel veel GC'ers, want we hebben vorige week niets ingezet.
Jordy : Met z'n 3-en hebben we er een stuk of 6 nog.
Sharice : Jij hebt er 2?
Jordy : Ja
Sharice : Jolien 1?
Jordy : 2
Sharice : Jolien 2?? Ah .... ik dacht 1. En Mattie 1?
Jordy : Dan hebben we er 5.

Jordy vertelt dat Jolien een GC heeft verdiend met de game met het woord : En dat is niet de minste.
Sharice : Meer dan de mijne???
Jordy : Nee...

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 15:03:12 ]
pi_216986615
15 uur er rolt een munt naar beneden die Matthie vangt :D
pi_216986638
15:03
Jordy brengt verslag uit bij Mattheus en Jolien en zegt dat hij heeft verteld dat ze 6 GC'ers hebben.
Jordy : Daar versprak ik me dus, ze zei, jij hebt er twee.. ik heb ook gezegd dat jij er 2 hebt.
Jolien : Dat soort dingen moet je eerst overleggen voordat je zoiets zegt.

15:20
SPOILER
Jolien fluisterend: Dit kunnen we in onze choco .. in onze melk doen.
Jordy : Goed bezig. Echt kartellid

[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 18:43:30 ]
pi_216987221
15:55
Axel is als laatste klaar. Jane legt het spel ongeveer uit. Ze moesten vanuit een aquarium water overbrengen naar de andere kant en daar iets vullen tot een bepaalde hoogte. Ze hadden allerlei hulpmiddelen die ze konden gebruiken, bv een paraplu, een sombrero, een kaasschaaf. Er waren ook hulpmiddelen die ze extra konden gebruiken maar die strafminuten opleveren. Axel heeft bijvoorbeeld een sombrero gepakt en deze helemaal ingetapet.

Jolien : 15m30
Jane : 11m11
Matt : 11m49
Axel : 15m39

Jane wint 3500 euro voor haar persoonlijke pot.
pi_216987757
~16:20 - Stream 2 - Gametalk

[stream wisselde van beeld vanuit de suite naar midden in dit gesprek]

Jordy: "En dan kunnen we zeggen, op het moment dat je niet akkoord gaat, of wat dan ook, zetten we jou erop, in plaats van David"
Jolien: "Ze kan wel dubbelspel doen"
Jordy: "Dat is het enige risico dat er nog in zit"

Jordy: "Kijk we moeten zorgen, als zij die redding ongedaan maakt, dat we met die andere gamechangers genoeg hebben om de bank te bepalen deze week"
Mattheus: "Maar zij gaat niet weten welke gamechangers jullie hebben, ze gaat die wel zien, maar ze zal zich afvragen, zijn die van Jordy, zijn die van Axel, zijn die van Jane, dat gaat ze zich af vragen."

Jordy: "Wij kunnen er ook voor kiezen dubbelspel te spelen he, je kunt zeggen dat jij met Jane in die kluis bent geweest destijds en dat je gezien hebt wat zij gekocht heeft en dat dat meer dan 1 dinges was."
Mattheus lacht en zegt: "Maar Jane gaat dan naar mij toekomen van is niet waar dit en dat, herrieschoppen en dan sta ik nog nergerns"
Jolien: "Nee, weet je, we hebben dat nooit gedaan, waarom zouden we dat doen? Het enige wat ik wil is een 'collab' geen dubbelspel."
Jordy: "Maar ja, heel eerlijk, er is met Sharice geen afspraken te maken of samenwerking"
Mattheus: "En als zij erop staat?"
Jordy: "Ja, als ze erop staat, maar dan staat ze naast ons, bij wijze van"
Jolien: "Ik denk dat we gewoon moeten afwachten"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216988533
17:15
De telefoon rinkelt en Jane is er als eerste bij.
SPOILER
BB: Jane, ik heb hier een toegangsticket voor de gelddrukkerij. Maar is niet voor jou, je moet deze weggeven.

Jane besluit om het ticket aan Sharice te geven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 17:56:05 ]
pi_216988972
18:28
Een klaagzang van Jordy op bed tegen Jolien.

Jordy : Er zitten hier mensen alleen maar voor de fame, voor de buhne. Of alleen maar om sensa te maken, of voor de poen. Die letterlijk over lijken gaan, waarom blijven die mensen elke keer binnen, en ontkomen die elke keer aan alle nominaties. En zit ik straks voor de 5e keer op de bank.
Jolien : Gij of ik he
Jordy : Omdat ik het niet in de hand heb, en dan denk ik. Ik wil strijden voor m'n plek. Laat ze dan maar eens zien hoe ... hmmm ... hoe ver ze gaan, of hoe ver ze komen. Maar dit soort spellen, je hebt het letterlijk niet in de hand. Ik weet nu al dat ik geen vrijstelling kan komen met dat spel. Dus ik moet nu fucking veel geld er tegenaan gooien om mezelf vrij te kopen, om te zorgen dat ik niet genomineerd ben. En ik ben daar gewoon principieel op tegen. En daarnaast vind ik ook, er wordt 100.000 keer gezegd, je zit hier voor je eigen jackpot, je werkt voor je eigen jackpot. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN. HOE MOET IK MIJN JACKPOT OPKRIKKEN DAN?

Jordy : Het draait elke week in hun voordeel!
pi_216989215
18:45
Er gebeuren ook nog normale, dagelijkse dingen in het huis. In de keuken staan Sharice en Jane de maaltijd voor te bereiden.

SPOILER
pi_216989927
19:15
Er komt een kaartje en een ticket uit de vending machine gerold. Sharice staat te koken en sprint naar de VM.
Op het kaartje staat : 'Bepaal samen wie toegang krijgt tot de gelddrukkerij'

SPOILER
De meerderheid lijkt richting Jordy te neigen. Ook Axel stelt dit voor bij Jane, om hem even tevreden te stellen. En dat wordt uiteindelijk ook het besluit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 20:41:50 ]
pi_216990628
20:40
Sharice en Jordy mogen naar de Panic Room om het geldmaakspel te spelen.

Ze moeten geld drukken. BB geeft een ingewikkelde uitleg erbij. Ze moeten unieke serienummers gebruiken. De nummers op de muur mogen ze niet gebruiken. Maar zodra ze 3x een niet-uniek nummer gebruiken moeten ze de Panic Room verlaten. Ze hebben een uur de tijd.

De eerste honderd euro is snel verdiend.
SPOILER
21:40
Uiteindelijk maken ze 3 fouten, en verdienen ze 400 euro met 8 goede biljetten. 200 euro per persoon.
Alleen Sharice beslist anders, zij zegt dat ze de volledige 400 euro aan Jordy gunt, omdat hij een moeilijke week heeft gehad.

22:00
Nog 1 puntje van eerder op de dag. Jordy heeft in de DBK de code van het kistje gekregen. Er was een stemming van BB die hiermee te maken had, dus het publiek heeft Jordy gekozen. Hij zal iets met het kistje mogen gaan doen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2025 22:06:03 ]
pi_216993420
5.20 Jordy en Matthie hebben dienst buiten.
Jordy zegt even naar de wc te gaan.. pakt echter binnen de kist en maakt die open in het hokje van de vendingmachine.

Er liggen enveloppen in met namen.. Hierin zitten cheques met ieders bod.
Hij pakt de cheque van Jane met 3500 euro erop en stopt die bij hem in de envelop erbij.
Daarna zet hij de kist weer terug op de plek waar het stond.

Gaat terug naar buiten naar Matthie die het koud heeft. Jordy gaat weer naar binnen, opent de kist nog eens.
Het is niet goed te zien wat hij doet, hij maakt een envelop open, bekijkt de check en stopt het weer terug erin.
Kist zet hij weer terug.

Hier pakt hij de cheque van Jane:
SPOILER
Hier kijkt hij nog een tweede keer in de kist:
SPOILER
Bedragen die erop stonden:
Jolien: Lijkt alsof er niks opstaat, later in een gesprek zegt Jolien 1 euro geboden te hebben.
matthie : 2235
Pootje 2654
sharice 3000
Axel 3044
Jane 3500

Hij zei buiten toen hij alleen zat: 6500 duizend.. maximale was 3500 euro.. rest tussen 2000 en 3000
1000 euro inzetten, zekerheid. 7500 duizend. Axel gaat dat nooit doen.
(niet helemaal duidelijk wat hij ermee bedoelde)

[ Bericht 11% gewijzigd door Kissingbird op 10-03-2025 06:33:08 ]
pi_216994033
5:30
Nog 1 minimale aanvulling op het geweldige verslag van @Kissingbird hierboven vanuit de CoS. Jordy's eigen bod was 1000 euro. In zijn envelop zit nu ook de cheque van Jane voor 3500 euro. Jordy's envelop is nu 4500 euro waard. En die van Jane daarmee 0 euro. Als het goed is krijgen de bewoners deze week nog een laatste kans om een extra bod toe te voegen aan hun envelop, waarna het (totale) hoogste en laagste bod bepaald gaan worden.
pi_216995278
10:00
Peter heeft vanochtend weer gekraaid en geroepen dat er geld is gestolen. Zonder context hebben de bewoners uiteraard geen idee wat ze hiermee moeten.
pi_216995393
10:10
Jane kort erachter dat de cijferslot aan de kist is omgedraaid.
Jane : De kist is open geweest! Want het cijferslot zat aan de andere kant.

Ze roept Axel en Pootje erbij. Pootje denkt dat de productie het gedaan heeft.
pi_216997035
12:55
Het is een weinig spannende maandag. Er wordt in de zon gelegen, al dan niet op wacht bij de stellage.

13:45
Het game geluid klinkt in het huis. BB zegt dat de bewoners een leuk spel gaan spelen waarbij ze nat kunnen worden.

De streamers krijgen een dubbele SL te zien.

14:50
De bewoners zijn terug. Het is wat onduidelijk, maar het lijkt erop dat Jolien een vrijstelling heeft gewonnen.
Het was een spel met bakken die met water gevuld moesten worden.

Wanneer Jane en Axel terug zijn in de suite zijn ze erg ontstemd. Axel heeft van Mattie gehoord dat Pootje in de 1e ronde al op hem is gegaan. Ze roepen Sharice en Pootje ter verantwoording. Pootje zegt dat het niet zo is, dat hij op Jordy ging. Maar het is een erg ongemakkelijk gesprek. Ook het gesprek met Sharice hierna voelt erg ongemakkelijk.

[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 10-03-2025 17:30:42 ]
pi_216999169
Er is een waterspel gespeeld, Jolien heeft een vrijstelling.

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216999633
Jane en axel, kom naar de DC room
Jane en Axel mogen het gelddruk spel gaan spelen
Ze mochten ook twee bewoners uitkiezen,
Maar doen het liever zelf.
Jane en Axel overleggen wel of niet vertellen aan de rest
Ze besluiten het wel te vertellen, Jane zeg laten we het maar doen om de peace te bewaren
Zegt BB: Waarom peace bewaren Jane?
Ze besluiten het zelf te doen.
1 minuut later BB Jane en Axel kom naar de PR
Jane roept bij binnenkomen Waar kijk ik naar? (moeilijk gezicht, zie gif!) van @Puzzie
Voor de rest de zelfde regels als bij het geld druk spel gisteren.
Ze moeten geld drukken. Ze moeten unieke serienummers gebruiken. De nummers op de muur mogen ze niet gebruiken. Maar zodra ze 3x een niet-uniek nummer gebruiken moeten ze de Panic Room verlaten. Ze hebben een uur de tijd.
Ze zijn binnen 10 minuten klaar 3 fout en 1 goed, 50 euro voor Jane

[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 10-03-2025 17:20:56 ]
pi_217000464
18:40
Jordy en Jolien liggen op wacht en bespreken nominaties. Jolien is niet te verstaan.
Jordy : Stel we zetten Axel en Jane erop, wie zet je er dan naast.
Jolien : [...]
Jordy : Gaat ze niet leuk vinden, maar ik denk wel dat dat de beste keuze is.

Er is nog maar 1 zij behalve Jane en Jolien : Sharice.

18:45
De maaltijd wordt geserveerd, bereid door Jane en Sharice.
SPOILER
Net op het moment dat Axel z'n eten krijgt, wordt hij naar de DBK geroepen. Hij moppert er wat over, maar heeft uiteraard geen keus.
pi_217002970
19:30
BB roept alle bewoners, behalve Jolien, 1 voor 1 naar de DR. Ze mogen een tweede bod doen bij het kistje. Met het totale bod kan een vrijstelling en een nominatie verdiend worden.

We kunnen niet meekijken, dus het is onduidelijk wat er precies gebeurd is. Wat we wel zien is ergenis en ongeloof bij Jane en Axel. De strategien van hun twee lijken niet helemaal afgestemd te zijn geweest.

Bij Jolien, Jordy en Matt is er juist een vrolijke stemming, het lijkt erop dat ze vinden dat er dingen goed zijn gegaan.

Het is (voor mij) onduidelijk hoe Pootje en Sharice erin staan. Het is ook onduidelijk wat de einduitslag gaat zijn.
pi_217005139
Vannacht hebben Jane en Axel een half uur te lang gewaakt bij de glijbaan.
Dit was de avond ervoor besproken door Jordy Mattie en Jolien, toen ze buiten zaten.

Jordy heeft een idee. Ze gaan om 01:00 uur de tijd op de oven een half uur vooruit zetten en Jane en Axel wakker maken, zodat zij denken dat hun shift begint. Als zij buiten zitten, zet het kartel de klok weer terug, zodat Jane en Axel een half uur te lang buiten zitten. Jolien en Mattie vinden het ook een leuk grapje om uit te halen met team Jaxel!

pi_217006530
Jolien zegt vanavond weer die klok en dan 45.min proberen vannacht
Ze doelt op wat ze afgelopen nacht hebben gedaan, zie bericht hier boven.
pi_217007433
13:27
De telefoon gaat en Jolien en Mattheus rennen snel naar de telefooncel. Mattheus is net wat sneller en neemt de telefoon op.
Het blijkt voor de gelddrukkerij te zijn. Hij kiest Jordy en om 13:30 gaan zij samen naar de inmiddels bekende gelddrukkerij.

Edits:
13:45
De eerste fout is gemaakt door Mattheus.

13:54
Eerste biljet is binnen *O*

14:02
Tweede én derde biljet zijn binnen

[ Bericht 5% gewijzigd door PunkieePie op 11-03-2025 14:03:33 ]
🐱❤️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')