Alleen moet ze wel ophouden met iedere keer benoemen dat ze vanavond weggaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
Sharice, Pootje, Axel en Mattheus leven wel met haar mee.
Ja dat is irritant!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen moet ze wel ophouden met iedere keer benoemen dat ze vanavond weggaat
Burned dog woof woof dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: is niks
Jane maakt geluid alsof ze gaat bevallen![]()
Jane: ik ben small puppy
Axel: big dog woof
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef humpty het volgende:
Jordy tegen BB haal maar 100 euro van mijn rekening voor lekkere hapjes
Jolien wil een drankpakket
Als ik een Sharice op mij zie afkomen met die blik, dan denk ik dat die mij met een spuitje uit mijn lijden komt verlossen.quote:
Eigenlijk hoor ik ze heel vaak over een feestjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestje
En Jane alsnog het huis kan verlaten vòòr Axel ???quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Dit zal vanavond wel in de uitzending gemonteerd worden gok ik, zodat er tijdens de "live" naar gevraagd kan worden door BB.
Nog niet zo heel veel feestjes geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik ze heel vaak over een feestje
er heeft ook een lange SL tussen gezetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze er wel naar toe gerend waren had je ze hypocriet genoemd..........
misschien kan Jolien een lekker kopje warme melk met honing maken voor Jane....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne meelevende lui. Dat zie je in 1 oogopslag
Liever metquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Jane alsnog het huis kan verlaten vòòr Axel ???
Ik hoop toch van niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige week wilden ze ook een feestje en toen ging er toch echt iemand van hun weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja nu er niemand van hun weg moet willen ze wel een feestje
Dus je wil dat ze erook boven op zitten met hun neus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne meelevende lui. Dat zie je in 1 oogopslag
Wie weet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |