Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee heb ook liever dat ze blijft. Vind haar beter te behappen dan axel
Ik gun Axel mensen om zich heen die om hem geven en waar hij zich prettig voelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee heb ook liever dat ze blijft. Vind haar beter te behappen dan axel
we hadden toen .. god ben zijn naam kwijt in het seizoen van Salarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.
Tobiasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden toen .. god ben zijn naam kwijt in het seizoen van Salar
die heeft 3 weken ofzo op krukken gelopen
Daarom mag hij lekker naar huis, en hopelijk neemt ie baby Jane mee...Houdoequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik gun Axel mensen om zich heen die om hem geven en waar hij zich prettig voelt.
Niet dat zooitje daar..
we weten ook totaal niet wat er is gebeurtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
Toch graag ik me steeds af hoe dit kan. Ja mag toch bij normaal gebruik geen brandwond krijgen van van die stenen. Is levensgevaarlijk dan vind ik
Met in gedachte dat ze zich dan kan laten vertroetelen door Jordaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Wel lastig als er volgende week spellen zijn, om vrijstellingen en geld te verdienen. Kan me dan ook voorstellen, dat ze zelf liever naar huis gaat. Ze heeft al meerdere keren gezegd, dat ze liever heeft dat Axel in de finale week zit en zelf afvalt.
[..]
netjes hoor,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Toch lief van Sharice dat ze zo de wacht bij Jane houdt
[ afbeelding ]
[..]
Want?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Zou Sharice nu extra betaalt worden door BB
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Tjeeeeeeeeeeeez het is een brandwondje....Ze is niet terminaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
netjes hoor,
en voor jane ook wel fijn denk ik.
oh, dat zal het zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
Het moet je humor zijn denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
Oh dan zal ik em wel niet snappen als het grappig was
Jeetje het is een grapje pfffquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat zal het zijn natuurlijk
Niet omdat charise gewoon aardig is, maar gewoon alles voor het geld
Ah je was er bij begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjeeeeeeeeeeeez het is een brandwondje....Ze is niet terminaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |