SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben net een halfuur wakker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel van zo'n vroege VT is dat ik nu al een kwartier aan het werk ben.
Ja je moet vooraf al kiezen welke plaats, en je matcht alleen als je allebei dezelfde kiest. Toen ik erop zat waren het ook maar tien steden ofzo in NL. Gelukkig wel Leiden waardoor al mn dates dichtbij warenquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel denk ik hoeveel je voor elke date moet doen. Als je in een stedelijk gebied woont en niet ver hoeft te reizen voor een date, is het makkelijker gedaan om dan inderdaad maar even snel af te spreken. Als je het echt moet plannen omdat het in een andere plaats is, dan is het al een stuk meer gedoe dus dan wil je iets meer zekerheid dat het wat zou kúnnen worden.
Af en toe komt er een bij. De dichtstbijzijnde opties zijn voor mij nog steeds een stukkie reizen. Het zou mij dus kunnen gebeuren dat ik een date heb met iemand uit de gemeente naast de mijne en dat we allebei eerst drie kwartier bezig zijn om op de afgesproken locatie aan te komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je moet vooraf al kiezen welke plaats, en je matcht alleen als je allebei dezelfde kiest. Toen ik erop zat waren het ook maar tien steden ofzo in NL. Gelukkig wel Leiden waardoor al mn dates dichtbij waren
Het is vooral een grap van het kaliber Moppentrommel/Bassie & Adriaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:39 schreef NailQueen het volgende:
Er zit een woordgrap in de TT maar ik zie hem niet
Beter dan dat de ander drie kwartier vanaf de andere kant komtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Af en toe komt er een bij. De dichtstbijzijnde opties zijn voor mij nog steeds een stukkie reizen. Het zou mij dus kunnen gebeuren dat ik een date heb met iemand uit de gemeente naast de mijne en dat we allebei eerst drie kwartier bezig zijn om op de afgesproken locatie aan te komen
Dat hangt er helemaal vanaf hoe leuk of vreselijk die date in de praktijk blijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Beter dan dat de ander drie kwartier vanaf de andere kant komt
Wie?quote:
Nou ik vind 'm legendarisch hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is vooral een grap van het kaliber Moppentrommel/Bassie & Adriaan
Ik geloof het voor nu wel even. Ik zie wel wat ik er mee doe.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen heb je nog iets te zeggen op de antwoorden op je vraag of vind je het wel prima zo?
Ik moet nog een paar uurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Arizona het volgende:
@:Nailqueen heb je dat gifje nog van dat meisje bij dat draaimolentje?
Niets drukt mijn huidige staat beter uit dan dat gifje![]()
Eindelijk weekend, ik ben ka-pot.
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar evenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Arizona het volgende:
@:Nailqueen heb je dat gifje nog van dat meisje bij dat draaimolentje?
Niets drukt mijn huidige staat beter uit dan dat gifje![]()
Eindelijk weekend, ik ben ka-pot.
Haha mooi gifje inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar even
[ afbeelding ]
Hartelijk dank hiervoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar even
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |