En toch ben je teleurgesteld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:57 schreef Wotte het volgende:
Ik had geen hoge verwachtingen toen ik de opstelling zag.
gaat wel ver hoor tien spelers wisselen, twee of drie kan nog.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:57 schreef Wotte het volgende:
Ik had geen hoge verwachtingen toen ik de opstelling zag.
Is net hetzelfde als Lang.quote:
Ja Bilbao - Romaquote:
Negatiefquote:
Het was een beetje dat je goedgemutst naar de seksclub gaat. Om daar shaggie draaiende Anita aan te treffen met een pak zware van Nelle in plaats van een lekkere Spaanse.quote:
Ziggo Free Palestinequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo Free is betalende klanten op alle fronten voorbij.
ik snap het ook niet, ze hoeven maar 1x te scorenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
Die opstelling van Ajax
Dagen hoor je dat het heel belangrijk is en ze het sentiment van de supporters begrijpen maar ze er echt volledig voor gaan
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oei makker. Dit soort fratsen worden hier niet licht opgevat.
Oke baas.quote:
Ik hoop dat @GGMM snel terug is van het sporten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef Coco het volgende:
Wat zou de mening nu zijn van @:Alaphilippe_ , @:Mexicanobakker ?
Ze hebben daar dashboards met kleurtjes die kleurden waarschijnlijk allemaal rood.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam ook met dit elftal op het veld
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik val net binnen.
Oh, het is al gespeeld.
Ja, dat was gewoon een motie van wantrouwen richting Gorter. Als je durft te starten met Janse, Kaplan, Rosa, Rugani, Van den Boomen, Konadu en Mokio, waarom dan niet ook met Gorter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef Zorro het volgende:
ajax zal wel blij zijn dat ze een andere keeper hebben kunnen inschrijven!
Omdat Gorter niveau Quick Boys is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon een motie van wantrouwen richting Gorter. Als je durft te starten met Janse, Kaplan, Rosa, Rugani, Van den Boomen, Konadu en Mokio, waarom dan niet ook met Gorter.
It wasn't me?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het was een beetje dat je goedgemutst naar de seksclub gaat. Om daar shaggie draaiende Anita aan te treffen met een pak zware van Nelle in plaats van een lekkere Spaanse.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
Farioli verpest de hele flow waar Ajax in zat
De rest niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat Gorter niveau Quick Boys is.
Je staat met 8 punten voor, dusjaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef Shreyas het volgende:
Ergens wel fijn dat Ajax de krachten spaart voor de lastige thuiswedstrijd tegen AZ, onder normale omstandigheden wint AZ die wedstrijd gewoon, maar nu heb je misschien net iets meer kans om een gelijkspel uit het vuur te slepen.
Het regent goalsquote:
Nee, die nemen de EL wel serieus.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef SonicVolcano het volgende:
AZ gaat Ajax dit weekend ook met gemak pakken.
Onder normale omstandigheden stonden we op degradatie volgens de onzin die jij hier allemaal neerzet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef Shreyas het volgende:
Ergens wel fijn dat Ajax de krachten spaart voor de lastige thuiswedstrijd tegen AZ, onder normale omstandigheden wint AZ die wedstrijd gewoon, maar nu heb je misschien net iets meer kans om een gelijkspel uit het vuur te slepen.
Dat is niet genoeg als je nog tegen AZ, PSV, FC Utrecht en FC Twente moet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je staat met 8 punten voor, dusja
2e plek is veiligquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg als je nog tegen AZ, PSV, FC Utrecht en FC Twente moet.
Nee, want Ajax speelt niet altijd met het tweede elftal, maar tegen Frankfurt vond Farioli dat wel grappig om te doen, blijkbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden stonden we op degradatie volgens de onzin die jij hier allemaal neerzet.
Misschien dat ze daar anders over gaan denken als het na een kwartier 3-0 staat straksquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die nemen de EL wel serieus.
Hier niet.quote:
Dat ligt dan aan jou denk ikquote:
Oh vandaar dat het geluid er nog wel was.quote:
Doelde wel op Shaggy maar baal evengoed van jouw minder verlopen avond.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een reeks van ongelukkige beslissingen.
Zondag is belangrijker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de redenatie achter deze mensonterende opstelling.
Vermoeden van gokken op eigen wedstrijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de redenatie achter deze mensonterende opstelling.
En dan zondag zeker verliezenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef fetX het volgende:
Wat een opstelling![]()
Hiermee eindig je rechterrijtje. Alles op het kampioenschap?
Das niet de bedoeling.quote:
Die onzin doen ze dinsdag maar op een veldje in Amsterdam-Noord ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Ajax wil een sfeeractie doen zondag vanwege het bijna 125-jarige bestaan. Hup AZ. @:dagoduck
Net zoals destijds bij het 100-jarge bestoan. @:Drizzt
Bekijk deze YouTube-video
Je kan er enkel op hopen maar wat zou het fijn zijn na die onzin hoe serieus ze Europa wel niet namen.quote:
Hoewel ik dat natuurljk sowieso leuk vind, zou het na zo'n wedstrijd wel zijn verdiende loon zijn.quote:
Snap ik maar dacht deel de titel van mijn debuutroman alvast.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Doelde wel op Shaggy maar baal evengoed van jouw minder verlopen avond.
Ajax onwaardige gedachte!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Das niet de bedoeling.
Maar denk dat we ook in de sterkste opstelling het niet overleefd hadden. Dus ik begrijp dit wel. Leuk is anders, maarja
Ze hebben het al vooraf opgegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef cherrycoke het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam ook met dit elftal op het veld
Dat vind ik wel een hele slappe instelling. Maar goed, zien hoe het zondag uitpakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Das niet de bedoeling.
Maar denk dat we ook in de sterkste opstelling het niet overleefd hadden. Dus ik begrijp dit wel. Leuk is anders, maarja
Precies, als de 2-1 valt gaan we allemaal het kan nog! posten.quote:
Een account aanmaken op fok als apart hoofdstuk?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ik maar dacht deel de titel van mijn debuutroman alvast.
Slechts 1-2 was het vorige keerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben het al vooraf opgegeven.
Niet mee eens. dan moet ik werken en kan ik de wedstrijd niet zien. Deze wedstrijd vind ik dus belangrijkerquote:
Ik ga nu wel extra juichen voor AZ.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele slappe instelling. Maar goed, zien hoe het zondag uitpakt.
Ben ik met je eens. Zondag in elk geval uitgeruste spelers in de basis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele slappe instelling. Maar goed, zien hoe het zondag uitpakt.
Ze moeten wel. AZ is al ruim drie jaar ongeslagen in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef fetX het volgende:
Wat een opstelling![]()
Hiermee eindig je rechterrijtje. Alles op het kampioenschap?
Zitten 2 dagen tussen, het zijn toch geen veertigers?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Zondag in elk geval uitgeruste spelers in de basis.
Bloed, zweet en tranen.quote:
Momenteel niks.quote:
Als ze zondag alsnog van Az verliezen, nou dan vind ik daar wel wat van.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet mee eens. dan moet ik werken en kan ik de wedstrijd niet zien. Deze wedstrijd vind ik dus belangrijker
2e helft*quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik wachten op Bilbo - Roma
Sterktequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
Ik zie een foto van Dirk Kuyt en Alex Pastoor op instagram voorbij komen.
Wens me sterkte.
Achter een benzinestation?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
Ik zie een foto van Dirk Kuyt en Alex Pastoor op instagram voorbij komen.
Wens me sterkte.
nee dat is niet waarquote:
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.quote:
Eens. Daarom light/zeroquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:29 schreef fetX het volgende:
Stelling: Frisdrank drinken is onnodige calorieën naar binnen werken.
Jammer dat het dan nu rust is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Black-Death het volgende:
We komen ietsje beter in de wedstrijd
dat ligt eraan hoeveel calorieen naar binnen werktquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:29 schreef fetX het volgende:
Stelling: Frisdrank drinken is onnodige calorieën naar binnen werken.
Ik wil eigenlijk nog wel eens ontslagen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.
Voor een keer alcohol doordeweeks.
Daar denken ze in Afrika heel anders overquote:
Had je je best gedaan om ontslagen te worden dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.
Voor een keer alcohol doordeweeks.
Volgens mij heb jij op Harvard gestudeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel calorieen naar binnen werkt
als je heel de dag niets eet en dan wat frisdrank naar binnen werkt is er niet zoveel aan de hand
Nee dat is gezondquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je heel de dag niets eet en dan wat frisdrank naar binnen werkt is er niet zoveel aan de hand
Fokken tijdens werktijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je je best gedaan om ontslagen te worden dan?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
SjaakGodquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Sjaak Swart er al wat over gezegd?
Leeft die nog?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dat alleen al dat je trainingscomplex bijkans in Amsterdam ligt. Schandalig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax begon dus ooit op een veldje in Amsterdam-Noord precies 10 kilometer van de plek waar nu het AZ trainingscomplex is.
Het ging niet om gezondquote:
Tijd om te fuseren?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax begon dus ooit op een veldje in Amsterdam-Noord precies 10 kilometer van de plek waar nu het AZ trainingscomplex is.
Teveel eergevoel helaas wat enkel werd opgevat als, dus dan gewoon nog verder het diepe ingooien dan leer je het snelst .quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je je best gedaan om ontslagen te worden dan?
Ja ajax heeft dat ook. Kutclub.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat alleen al dat je trainingscomplex bijkans in Amsterdam ligt. Schandalig.
Wat een grafclub.
Was het verder wel leuk op de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Teveel eergevoel helaas wat enkel werd opgevat als, dus dan gewoon nog verder het diepe ingooien dan leer je het snelst .
Oh ja, voetbal.
Dit komt terug bij de pubquiz.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die drinkpakken weigeren gewoon waterdicht te raken. Je kan vouwen wat je wilquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Was het verder wel leuk op de sociale werkplaats?
Probeer de wasknijpers eens in elkaar te zetten, succes man!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die drinkpakken weigeren gewoon waterdicht te raken. Je kan vouwen wat je wil
Als Alkmaar-Zaanstreek moet je toch binding met je roots houden…quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zou genieten zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als ze zondag alsnog van Az verliezen, nou dan vind ik daar wel wat van.
Dat trainingscomplex ligt maar zo'n drie kilometer van een plek waar AZ de wortels heeft liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat alleen al dat je trainingscomplex bijkans in Amsterdam ligt. Schandalig.
Wat een grafclub.
Hopelijk degradeert Paul.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Over Paul gesproken.. er is een redelijke kans dat de Bundesliga volgend seizoen een derby rijker is. HSV tegen St Pauli.
Dat is totaal niet wat Sneijder zegt Hansquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
sneijder heeft gelijk
020 voetbalt vanavond zoals elke week
verdedigend en dan denken ze dat ze tegen een bundesliga club hetzelfde kunnen doen als tegen almere
Is Sjaak voor Ajax?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik juist meer. Heerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb meteen minder zin in het leven als Wesley Sneijder analyseert.
misschien dat jij gewoon niet snapt wat sneijder en ik jou willen uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat Sneijder zegt Hans
Dan heb ik geen excuus meer om niet in de avond te gaan sporten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KingRoland het volgende:
nog paar weken dan is het langer licht
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien dat jij gewoon niet snapt wat sneijder en ik jou willen uitleggen
Dat mensen in Tsjernobyl meer licht geven is geen racisme.quote:
Heeft wel een goed kop haar, die Herm.quote:
Zijn die beelden bij Opsporing Verzocht eens wat duidelijkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KingRoland het volgende:
dat is 50 jaar geleden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft wel een goed kop haar, die Herm.
Stand in een spoiler?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat staat hier aan ipv de B Sport
Hebben ze op Harvard geen gordijnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind dat licht helemaal niet zo fijn
ik vind in donker slapen gewoon beter
In een rijtje achter Michiel Kramer eindigen, dit wordt niet iets om over op te scheppen voor Götze.quote:
Ajax doet nu gewoon iets met iedereen, dat is een feit. Iedereen wordt geroerd door de prestaties van de Beste Club van Nederland.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Sneijder en Youri gaan ruzie maken om Ajax.
Ik ben je niet vergeten. Ook jij hebt een goeie kop.quote:
Dan komt de deeltjesversneller in de problemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben ze op Harvard geen gordijnen?
Kop is nog steeds om in te lijsten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft wel een goed kop haar, die Herm.
Keuze uit Frie frie spandoeken of BLM doekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen van Harvard die wonen meestal op de hogere heuvelsquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd wie er op de hoge heuvel van je moeder woont.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen van Harvard die wonen meestal op de hogere heuvels
daar wordt het sneller donker....
Aan beide zijde van de heuvel?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen van Harvard die wonen meestal op de hogere heuvels
daar wordt het sneller donker....
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Hup Asp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In eerste instantie dus je roots al verloochent door te verhuizen naar Alkmaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat trainingscomplex ligt maar zo'n drie kilometer van een plek waar AZ de wortels heeft liggen.
vies ventjequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wie er op de hoge heuvel van je moeder woont.
Nope, daar liggen ook roots.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
In eerste instantie dus je roots al verloochent door te verhuizen naar Alkmaar.
makambaquote:
Dit is geil.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent snel geil. Vorige week ook al toen ik postte dat mijn vrouw ging douchen.quote:
In de gevangenissen wordt het ook nooit licht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
makamba
ik weet waar die naam vandaan komt
uit afrika
daar wordt het nooit donker
Betekend wel net iets andersquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
makamba
ik weet waar die naam vandaan komt
uit afrika
daar wordt het nooit donker
Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de gevangenissen wordt het ook nooit licht.
Betekendquote:
Behalve op zuidquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Libidoquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij bent snel geil. Vorige week ook al toen ik postte dat mijn vrouw ging douchen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij bent snel geil. Vorige week ook al toen ik postte dat mijn vrouw ging douchen.
Heb je ook iemand om dit op te botvieren?quote:
Goedzo, je kan het wel.quote:
Die is hoger naarmate ik vaker ruk.quote:
Dat vroeger valt wel mee, stinky makambaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Makamba is hoe ze (vroeger) Nederlanders noemden op de Antillen
Bekkenstoot matrasquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb je ook iemand om dit op te botvieren?
quote:
aruba en Curacao is gewoon import afrikaquote:Op Aruba en Curaçao wordt de term Makamba meestal gebruikt om te verwijzen naar iedereen die in Nederland geboren is, ongeacht huidskleur of ras . Vergelijkbaar met gringo in Latijns-Amerika wanneer het verwijst naar mensen uit de VS. Op Bonaire wordt het gebruikt om te verwijzen naar blanke immigranten. Het wordt ook gekscherend gebruikt door immigranten zelf.
chaser effectquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is hoger naarmate ik vaker ruk.
Gatverdamme.quote:
Hilarisch hoe iedereen dat vindtquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Walgelijk hoe Ajax deze wedstrijd niet serieus neemt.
Huh?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hilarisch hoe iedereen dag vindt
Typoquote:
Als ik aan Makamba denk dan denk ik aan de Lion Kingquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Makamba is hoe ze (vroeger) Nederlanders noemden op de Antillen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat vroeger valt wel mee, stinky makamba
Hakuna Makambaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Makamba denk dan denk ik aan de Lion King
Van rukken naar de Lion King. Het gaat maar door.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Makamba denk dan denk ik aan de Lion King
aanvallen moet je met zes zeven spelers doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef tong80 het volgende:
Het straalt ook niks uit. Zelfs als ze aanvallen zijn het dooie lullen.
Prima, maar ruk wel met mate.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is hoger naarmate ik vaker ruk.
Maten?quote:
Ze gaan er wel kampioen mee worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
aanvallen moet je met zes zeven spelers doen
bij ajax is het tegenwoordig 3 spelers die naar voren lopen
de rest moet achterin blijven
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van rukken naar de Lion King. Het gaat maar door.
Laat ik het erop houden dat ik het vaak genoeg heb mogen horen toen ik in die regio op school zat.quote:
Dierenmishandeling.quote:
Het lukt ze omdat het de eredivisie is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze gaan er wel kampioen mee worden.
Vraag niet hoe, maar het lukt ze wel.
Jutta en Simba.quote:
Mooie poesquote:
Bijna.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee echt wat ik denk?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |