2e helft*quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef KingRoland het volgende:
@:nober en ik wachten op Bilbo - Roma
Sterktequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
Ik zie een foto van Dirk Kuyt en Alex Pastoor op instagram voorbij komen.
Wens me sterkte.
Achter een benzinestation?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef fetX het volgende:
Ik zie een foto van Dirk Kuyt en Alex Pastoor op instagram voorbij komen.
Wens me sterkte.
nee dat is niet waarquote:
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.quote:
Eens. Daarom light/zeroquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:29 schreef fetX het volgende:
Stelling: Frisdrank drinken is onnodige calorieën naar binnen werken.
Jammer dat het dan nu rust is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Black-Death het volgende:
We komen ietsje beter in de wedstrijd
dat ligt eraan hoeveel calorieen naar binnen werktquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:29 schreef fetX het volgende:
Stelling: Frisdrank drinken is onnodige calorieën naar binnen werken.
Ik wil eigenlijk nog wel eens ontslagen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.
Voor een keer alcohol doordeweeks.
Daar denken ze in Afrika heel anders overquote:
Had je je best gedaan om ontslagen te worden dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had net een beoordelingsgesprek van anderhalf uur en werd alsnog niet ontslagen.
Voor een keer alcohol doordeweeks.
Volgens mij heb jij op Harvard gestudeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel calorieen naar binnen werkt
als je heel de dag niets eet en dan wat frisdrank naar binnen werkt is er niet zoveel aan de hand
Nee dat is gezondquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je heel de dag niets eet en dan wat frisdrank naar binnen werkt is er niet zoveel aan de hand
Fokken tijdens werktijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je je best gedaan om ontslagen te worden dan?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
SjaakGodquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Sjaak Swart er al wat over gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |