Ik vind mijn nachtrust belangrijker.quote:
Jij zit er wel klaar voor tijdens dat tijdstipquote:
Let maar op!quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit er wel klaar voor tijdens dat tijdstip
Voorbode voor een onmogelijk seizoen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Irritant dat de meest onmogelijke GP qua tijden de seizoen opener is.
Wie de Abu Dabhi GP van het vorig seizoen wint, wordt het seizoen daarop WDC.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voorbode voor een onmogelijk seizoen?
Feliciteer hier Lando Norris met de titel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie de Abu Dabhi GP van het vorig seizoen wint, wordt het seizoen daarop WDC.
Nee, dat is het dode varken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Dus had ik die 95 euro aan F1tv wel beter kunnen besteden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feliciteer hier Lando Norris met de titel.
Aan mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus had ik die 95 euro aan F1tv wel beter kunnen besteden.
Wat iedereen doet als Max in zijn auto staptquote:
Of te laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind mijn nachtrust belangrijker.
2.30 is dan net iets te vroeg
Op die twee twee foto's had je kunnen zien dat de namen van Leclerc en Bortoleto verkeerd geschreven zijn. Er bestaat inderdaad geen Verstoppen, ik schreef de naam van Verstappen verkeerd en het is een gebbetje want dat woord is ook meteen een werkwoord met een bepaalde betekenis......quote:
Ah zo ik had niet gezien dat die 2 verkeerd geschreven zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op die twee twee foto's had je kunnen zien dat de namen van Leclerc en Bortoleto verkeerd geschreven zijn. Er bestaat inderdaad geen Verstoppen, ik schreef de naam van Verstappen verkeerd en het is een gebbetje want dat woord is ook meteen een werkwoord met een bepaalde betekenis......
Fantastisch, vond ik als kind al super, dan zat je om 4 uur klaar en voelde je je echt een liefhebberquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Aan de andere kant: na de opener meestal gewoon redelijk normale tijden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Na het stappen kijken!quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastisch, vond ik als kind al super, dan zat je om 4 uur klaar en voelde je je echt een liefhebber
Vroeger gingen wij altijd LAN party houden van zaterdagavond tot de race. Lekker C&C spelen of Warcraft III. Was altijd een goed begin van het seizoenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Na het stappen kijken!
Om vervolgens om 8u wakker te worden op de bank, race gemist
Afstelling anti roll bar met push pull rods?quote:
Misschien heb je wel 'mazzel'quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:43 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat ik een koter heb, anders had ik een nachtje doorgehaald. Ik zet de wekker wel om 7:00am.
Hij heeft zowaar iets normaals aanquote:
Met niks eronderquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft zowaar iets normaals aan
Daar let jij dan weer opquote:
Zal wel zo'n race worden waarbij ik nog op live kan drukken als ik rond 8:30 de stream aanslinger.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
De echte strategie is om 4:55 wakker worden, ff snel op telefoon de stream checken, conclusie trekken dat er niets van komt en uitslapen tot 8:30quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Zal wel zo'n race worden waarbij ik nog op live kan drukken als ik rond 8:30 de stream aanslinger.
Voor de race moet dat zeker kansen geven maar ik denk dat op vrijdag en zaterdag Red Bull weinig zal kunnen laten zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef Nober het volgende:
Mét regen kan 't wel Max z'n weekend gaan worden.
Start achter de SC?
You don't like black?quote:
Kleur maakt me niet uitquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
You don't like black?
Met welke coureur van de huidige grid wil jij een beschuitje eten?
Skattiequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kleur maakt me niet uit
Tis gewoon niet zo mijn type
Met Max zou ik wel een drankje willen doen
En met Alonso een beschuitje eten.
Die goeie ouwe tijd. Na het stappen gelijk de GP kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastisch, vond ik als kind al super, dan zat je om 4 uur klaar en voelde je je echt een liefhebber
Dat krijg je als je zo'n jonkie die nauwelijks iets bewezen heeft erin zet (ipv een Sainz of Hulkenberg)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson heeft de muur geraakt aan de buitenkant. OEi!
Eens. Gelukkig rijdt die nog.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo'n jonkie die nauwelijks iets bewezen heeft erin zet (ipv een Sainz of Hulkenberg)
God ik hoop zo dat ze niet aan die onzin beginnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:25 schreef 3rr0r het volgende:
Toto Frederic moet sorry zeggen tegen Lewis voor een auto die niet goed stuurt
Zonder mijn kind had ik de VT niet kunnen kijkenquote:
Maar is het ook wat of is het meer a-la Debris hype?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:26 schreef greysbones het volgende:
viaplay doet gezellig mee met de kimi hype train
ook al rijdt hij een 9de tijd
ik denk dat die jongen wel rijden kanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar is het ook wat of is het meer a-la Debris hype?
Eh, de Vries
zit in de verkeerde Red Bullquote:
Lijkt niet veel veranderdquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Max een beetje als Antonelli, geef hem tijd
Maar ook wel mooi, vers bloedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:42 schreef RedShoe het volgende:
Wel even wennen al die nieuwe namen in de lijst.
Kan een boeiend seizoen wordenquote:
Hamilton loopt straks met een handtasquote:
Za wel iets van een veel te wijde, foeilelijke trui zijn waar een tas in verwerkt is zodat je die niet los mee hoeft te nemen voor 2600 dollar ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hamilton loopt straks met een handtas
we hebben nog een VT3quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst maar even de kwalificatie afwachten
lopen welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Red Bull loopt niet echt.
Weer vroeg uit bed...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst maar even de kwalificatie afwachten
Tot morgen![]()
als het hard regent wordt het niksquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd, als het zondag echt hard regent wordt het nog wel leuk
Laat me lekker dromenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het hard regent wordt het niks
zit je uren te turen naar een tikkende klokquote:
Schakel wel later in voor de startquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd, als het zondag echt hard regent wordt het nog wel leuk
Heb je wel nodig na vanochtend de ontgroening bende op te ruimenquote:
Viel wel mee tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je wel nodig na vanochtend de ontgroening bende op te ruimen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je uren te turen naar een tikkende klok
Ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schakel wel later in voor de start
Ik stond er wel van te kijken jaquote:
whuttttquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttt
mogen we Stig ontgroenen![]()
waarom verteld niemand mij wat!!!
* greysbones pakt de pek en veren
* greysbones on my wayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nice en Naughty list gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:41 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd lieve Stigsel met je nieuwe Job
ons het leven zuur maken in F1
* TheStigsDutchCousin gromtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef greysbones het volgende:
ow en sterkte @:ESF1gamer met Stig aan de teugel houden
There Their They'requote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gromt
En dan winnenquote:
quote:
Las ik zo overheen gister. Jij blauwe.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2, kwalificatie en race kijk ik wel
Ben ook maar net blauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Las ik zo overheen gister. Jij blauwe.
Top dit
Beter in ieder geval!!!quote:
quote:
Seizoen is net begonnen, halverwege het jaar eens de balans opmaken. Al zal het wel erg lastig worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me gespeeld. Max geen vijfde titel confirmed.
Kinkyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef greysbones het volgende:
ow en sterkte @:ESF1gamer met Stig aan de teugel houden
Ik had gisteren een topic aangemaakt en jouw getagdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttt
mogen we Stig ontgroenen![]()
waarom verteld niemand mij wat!!!
* greysbones pakt de pek en veren
Greys is een beetje traagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een topic aangemaakt en jouw getagd
Als abu dabhi race een goede voorspeller is dan wordt norris wk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Seizoen is net begonnen, halverwege het jaar eens de balans opmaken. Al zal het wel erg lastig worden.
Dan volgend jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als abu dabhi race een goede voorspeller is dan wordt norris wk.
Thanks!quote:
zaterdag kijk je niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag gewoon om 4:45 de uitzending starten.
Als ik op tijd wakker ben wel. Anders kijk ik die later terug.quote:
Ja, VT3 sla ik sowieso over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag alleen de kwalificatie.
Ik verwacht jou gewoon om 5 uur hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht jou gewoon om 5 uur hoor.
Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.
wijsvinger een beetje vochtig maken en in de lucht houden om te zien waar de wind vandaan komtquote:
Wel een filmpje van maken he. En uploadenquote:
Geen ketting die mij kan houdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel een filmpje van maken he. En uploaden
Wonderlijk hoe mensen zichzelf moed in praten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
Dan zit Max volgend jaar elders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
We hebben nog geen race gereden maar deze user weet al hoe het seizoen gaat verlopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
Ik hoop het iig!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zit Max volgend jaar elders.
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?
Maar die hadden beide sterke runs op de harde band.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Heeft niemand opgelet waar Mercedes staat in de zeer betrouwbare VT2 uitslag?
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.
Renault en Ferrari hebben echt liggen te slapen toentertijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
Klopt, en ik heb heel hard zitten lachen om Bernie die zich zo voor lul gezet voelde dat hij van grote turbo fan ineens de allergrootste turbo hater is gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
Dan lag het dus daaraan en niet Mercedes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Renault en Ferrari hebben echt liggen te slapen toentertijd.
Jij volgt niet het gebeuren in de races heen en kunt niet inschatten welke kant een team op beweegt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben nog geen race gereden maar deze user weet al hoe het seizoen gaat verlopen
2026 is voor iedereen een sprong in het diepe, maar je kunt wel inschatten welke teams het beter voor elkaar hebben. Zo deed Hamilton dat ook in 13-14. De kans dat RBPT-Ford qua motor meteen op de top zitten acht ik niet zo groot dan dat Mercedes of Honda dat kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?
Ik zie echt geen team nee zeggen tegen Max voor '27.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij komt dat je wel lekker kunt wachten op 26 en daarna overstappen, maar dacht je dat die teams dan nog op je zitten te wachten? Als McLaren of Ferrari in 26 de titel hebben gepakt met Norris of Leclerc en Max heeft met pijn en moeite de top 8 gehaald in het WK dan staat Max er nog steeds goed op, maar dan gaan die teams echt hun rijder niet dumpen. Die hebben daar dan echt geen aanleiding toe.
Als Ferrari met Hamilton en Leclerc wereldtitels wint of McLaren met Piastri en Norris of Mercedes met Russell en Antonelli dan gaan die echt niet Verstappen halen. Op voorhand ja, maar niet als je net dominant bent en titels gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie echt geen team nee zeggen tegen Max voor '27.
Ik denk dat als Verstappen nu naar Mercedes wil Toto Wolf plaats maakt. Bij Aston Martin idem. Maar als Max nu naar Ferrari of McLaren wilt heeft hij inderdaad pech.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren zit redelijk vol op het moment, allebei vast contract.
Dan Ferrari met twee toppers. Mercedes met goede mensen al moet Antonelli zich nog bewijzen. En ziet Toto George als topper? Ook nog afvragen.
Dan nog Aston Martin. Alonso kan er wel uit.
Maar we hebben het niet over nu we hebben het over een theoretisch '27 zitje, McLaren heb je een punt, maar ik zie Hamilton echt niet langer dan de komende 2 jaar bij Ferrari/F1 zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Verstappen nu naar Mercedes wil Toto Wolf plaats maakt. Bij Aston Martin idem. Maar als Max nu naar Ferrari of McLaren wilt heeft hij inderdaad pech.
Dat ligt eraan. Als Ferrari een winnende auto heeft en Hamilton Leclerc weet te verslaan dan zou ik niet weten waarom hij zou stoppen. Zeker wanneer hij in 25 de titel niet wint maar in 26 bijvoorbeeld wel een winnende auto heeft. Mocht hij royaal verslagen worden door Leclerc dan zie ik hem wel stoppen. Maar de vraag is wie Ferrari dan naast Leclerc wilt hebben. Een Verstappen of toch liever een coureur die Leclerc die dan ook een andere status heeft support. Het is allemaal niet zo eenvoudig vrees ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we hebben het niet over nu, McLaren heb je een punt, maar ik zie Hamilton echt niet langer dan de komende 2 jaar bij Ferrari/F1 zitten.
en als je Hamilton naast Leclerc zet dan zet je ook een Max ernaast.
Als Ferrari twee toppers heeft dan heeft Mercedes er in ieder geval eentje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan Ferrari met twee toppers. Mercedes met goede mensen al moet Antonelli zich nog bewijzen. En ziet Toto George als topper? Ook nog afvragen.
Kimi moet zich nog wel bewijzen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Ferrari twee toppers heeft dan heeft Mercedes er in ieder geval eentje.
I see what you did therequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi moet zich nog wel bewijzen.
Ik vond het wel opvallend hoe opzichtig er bij Mercedes getwijfeld werd aan Russell in DtS. Dat was geen gezocht iets, dat werd meermaals uitgesproken. Terwijl hij toch Hamilton over drie jaar verslagen heeft. Kan allemaal wel dat Hamilton zoekende was en meer probeerde enzo, maar toch, hij was redelijk on par.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi moet zich nog wel bewijzen.
Kun jij een moment herinneren dat ie meer pakte dan wat realistisch gezien mogelijk was?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond het wel opvallend hoe opzichtig er bij Mercedes getwijfeld werd aan Russell in DtS. Dat was geen gezocht iets, dat werd meermaals uitgesproken. Terwijl hij toch Hamilton over drie jaar verslagen heeft. Kan allemaal wel dat Hamilton zoekende was en meer probeerde enzo, maar toch, hij was redelijk on par.
De kwalificaties en de punten vertellen een ander verhaal. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een walgelijke slang, maar ik kan niet ontkennen dat hij het goed doet. Zeker gezien de beperkingen die de Mercedes vanaf 2022 met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun jij een moment herinneren dat ie meer pakte dan wat realistisch gezien mogelijk was?
Ik denk dat je vaker kan benoemen dat ie juist iets verloor. 1 tegen 1 tegen Lewis verloor hij vaak ook.
Een kampioen heeft dat niet.
Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Who knows maat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.
Dat verwacht ik ook. Hamilton is al oud aan het worden dus heel lang gaat die niet meer mee doen. Leclerc kan best sturen maar is ook niet echt kampioenmateriaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.
Alonso toont een bombastic side eyequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Hamilton is al oud aan het worden dus heel lang gaat die niet meer mee doen. Leclerc kan best sturen maar is ook niet echt kampioenmateriaal.
Alonso weet ook wel dat ie niet mee kan strijden om titels. Eer dat Aston Martin alles op orde heeft is hij nog ouder gewordenquote:
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Leclerc in de juiste auto kan toch wel kampioen worden?
Moet ie wel minder fouten gaan maken als hij onder druk staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.
True. Piastri heeft het wel het meeste van die groep.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.
Bij Lawson, Russell, Lecerc en Norris is net als bij Nico Rosberg met heel hard werken en veel geluk hebben dat ze WDC worden.
Dan is Hamilton geen kampioen dus? Ik vind hem zwaar overschat maar niet overdrijven. Hamilton heeft over 3 jaar minder punten gehaald, minder overwinningen geboekt, minder poles gereden en een gemiddeld stuk lagere kwalificatiepositie, en heeft meer fouten gemaakt. Dan had Russell ook nog veel meer pech, al dan niet bestaande in Hamilton die hem bijvoorbeeld van de baan afkegelde in tweede positie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun jij een moment herinneren dat ie meer pakte dan wat realistisch gezien mogelijk was?
Ik denk dat je vaker kan benoemen dat ie juist iets verloor. 1 tegen 1 tegen Lewis verloor hij vaak ook.
Een kampioen heeft dat niet.
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Natuurlijk niet, of denk je echt dat racing bulls opeens het betere team is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Zou Lawson spijt hebben omdat the racing bulls voor team RB staat?
Het beperkte testen van tegenwoordig is wel in HAM's nadeel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.
Hoezo heeft Lawson geen killerinstinct? Heb je hem niet zien vechten met Checo vorig seizoen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.
Hoe lang mag hij wennen dan? Leclerc is over 1 rondje echt top maar 4 tiende is wel veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.
Jawelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo heeft Lawson geen killerinstinct? Heb je hem niet zien vechten met Checo vorig seizoen?
En alsnog vind je hem geen killerinstinct hebben?quote:
Hij moet nog wat tuning hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En alsnog vind je hem geen killerinstinct hebben?
Lawson moet je wel een heel seizoen gunnen om te kijken waar hij staat en ik denk dat Russell wel killerintinct heeft, of hij talentvol genoeg is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.
Bij Lawson, Russell, Lecerc en Norris is net als bij Nico Rosberg met heel hard werken en veel geluk hebben dat ze WDC worden.
HAM kennende een jaartje of 3.quote:
Het gaat erom of het killerinstinct erin zit he? Niet of het al gefinetuned isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij moet nog wat tuning hebben
De enige echte topper bij de voornaam noemen natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja true, ik had het mis toen ik Lawson noemdequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat erom of het killerinstinct erin zit he? Niet of het al gefintuned is
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja true, ik had het mis toen ik Lawson noemde
quote:
Beide lijken me belangrijk. Zonder killerinstinct word je geen kampioen. En dat is wat élke F1-coureur wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:51 schreef -XOR- het volgende:
Het vermogen om rustig te blijven en stoicijns vertrouwen op het feit dat je steeds iets beter wordt lijkt me in deze fase een belangrijker eigenschap voor Lawson.
Hee, jij hier?quote:
Ja, ik dacht even mijn aanstaande opzoeken, maar ik zie al wat je aan het doen bentquote:
Sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even mijn aanstaande opzoeken, maar ik zie al wat je aan het doen bent![]()
Maar ik ben offtopic, straks wordt de mod hier boos ik ben weer weg![]()
The nervequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe RPM, genot.
Met een halfuur durende rant op hem. Ik was die crash achterop danric vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Window Licker mentioned na 6 minuten.
Breaktestgenotquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een halfuur durende rant op hem. Ik was die crash achterop danric vergeten.
4 uur de fles gegeven, kon de slaap niet meer vatten, pak na de kwali nog wel wat slaap als vrouwlief wakker isquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:43 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat ik een koter heb, anders had ik een nachtje doorgehaald. Ik zet de wekker wel om 7:00am.
Nee, dus ik ben te laat. Dus ik sla over dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:42 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2025 is van start! #1 Back Down Under!
Iedereen z'n team in de manager klaar?
Gebruikersnaam!quote:
Bier en nootjes klaarstaan?quote:
Nu al?quote:
Hoezo, gewoon doorhalen toch?quote:
Normaliter zeker, maar vandaag ff niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |